Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.833.906,78 zł (słownie: jeden milion osiemset trzydzieści trzy tysiące dziewięćset sześć zł 78/100 ) na sfinansowanie zadania pn."Przebudowa drogi nr DP 3503S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej"

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47-411 Rudnik, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 106 428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1
    47-411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 324 106 428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.833.906,78 zł (słownie: jeden milion osiemset trzydzieści trzy tysiące dziewięćset sześć zł 78/100 ) na sfinansowanie zadania pn."Przebudowa drogi nr DP 3503S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.833.906,78 zł (słownie:jeden milion osiemset trzydzieści trzy tysiące dziewięćset sześć zł 78/100) na sfinansowanie zadania pn. „Przebudowa drogi nr DP 3503 S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej”. 3.2 Podstawa udzielenia kredytu długoterminowego: Uchwała nr VIII/64/2019 Rady Gminy Rudnik z dnia 26 czerwca 2019r. w sprawie zmiany uchwały nr VII/54/2019 z dnia 30 maja 2019r.w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na realizację zadania "Przebudowa drogi nr DP 3503S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej". Uchwała Nr 4200/IV/124/2019 z dnia 22 sierpnia 2019 roku IV Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości spłaty przez Gminę Rudnik kredytu długoterminowego w wysokości 1.833.906,78 zł na realizację zadania pn.:”Przebudowa drogi DP 3503 S w miejscowości Jastrzębie w Gminie Rudnik wraz z budową infrastruktury technicznej”. 3.3 Kredyt zostanie uruchomiony w jednej transzy na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z wzorem,obowiązującym w Banku (bank udostępni wzór uruchomienia transzy podczas podpisywania umowy kredytowej). Uruchomienie kredytu nastąpi na rachunek Gminy. 3.4 Czas trwania kredytu – 9 lat i 2 m-ce (z zastrzeżeniem zapisów o których mowa w rozdz. XVI Alit. a SIWZ). 3.5 Do wyliczenia ceny ofertowej jak i do umowy kredytowej przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. 3.6 Harmonogram spłat rat (kapitałowych) kredytu będzie następował każdego ostatniego dnia danego miesiąca począwszy od 31.01.2020r. do 31.01.2029r.w niżej wymienionych ratach, kwotach i terminach: 108 rat po 15.370,00zł – począwszy od 31.01.2020r. do 31.12.2028r. - w równych ratach = 1.659.960,00 zł, 1 rata po 173.946,78 zł – 31.01.2029r. 109 rat (ogółem) – 1 .833.906,78 zł 3.7 Oprocentowanie kredytu jest zmienne oparte na stawce WIBOR dla 1 miesięcznych kredytów złotowych (WIBOR 1M)+ ...% stała marża banku. Aktualizacja stopy procentowej następować będzie w okresach miesięcznych, przyjmując stawkę WIBOR1M ogłoszoną przez Narodowy Bank Polski dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy. 3.8 Zamawiający na potrzeby wyliczenia ceny i zachowania porównywalności ofert, w których Wykonawcy dokonają obliczeń związanych z całkowitym kosztem obsługi kredytu, wskazuje datę 05.12.2019r. jako datę wypłaty kredytu, zgodnie z zapisami SIWZ pkt.3.3 i w istotnych postanowieniach przyszłej umowy o którym mowa w pkt 2 tj. w jednej transzy, a spłata odsetek i prowizji nastąpi począwszy od miesiąca, w którym został uruchomiony kredyt, okres kredytowania do 31.01.2029r.,spłaty rat (kapitałowych) w 108 równych ratach i jednej racie po 173.946,78 zł zgodnie z zapisami SIWZ pkt 3.6 i w istotnych postanowieniach przyszłej umowy o której mowa w pkt. 4. Dla porównywalności złożonych ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 31.10.2019r.,który wynosi 1,63 % + ...% stała marża banku + ...% stała prowizja Banku. Uwaga: Zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie raz w miesiącu na pierwszy dzień każdego miesiąca, Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca, Marża banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania, 3.9 Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w specfikacji Istotnych warunków zamówienia. 3.10Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający informuje, że na wekslu własnym in blanco oraz deklaracji wekslowej będzie kontrasygnata skarbnika. 3.11 Wykonawca nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu. Zamawiający informuje, że Gmina nie korzysta z factoringu i forfaitingu. Zamawiający nie korzysta z umów leasingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca przedłoży zezwolenie , zgodnie z art. 36 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017r.,poz.1876 z późń. zm) a w przypadku określonym w art 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe -inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą ,chyba,że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2014 r poz.1114 oraz 2016 poz.352) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą Formularz ofertowy- - załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie (wstępne) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania -załącznik nr 2 do SIWZ , Oświadczenie (wstępne) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3 do SIWZ, Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy Wyjaśnienie w zakresie zastrzeżenia dokumentów jako tajemnicy przedsiębiorstwa ( o ile dotyczy) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca w w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji (o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp), przekaże Zamawiającemu:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach