Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie planowanego deficytu w 2016 r. w kwocie 1.000.000,00 zł.

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie planowanego deficytu w 2016 r. w kwocie 1.000.000,00 zł.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) wysokość kredytu: w walucie polskiej w kwocie nieprzekraczającej 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych 00/100); 2) podstawa zaciągnięcia kredytu: uchwała Rady Miejskiej w Ustrzykach Dolnych; 3) zabezpieczenie kredytów stanowić będą weksle in blanco z klauzulą „bez protestu” wystawione przez gminę Ustrzyki Dolne wraz z deklaracją wekslową bez innych dodatkowych warunków; 4) całkowite uruchomienie kredytów nastąpi do 29 grudnia 2016 r. 5) uruchomienie kredytów będzie następowało na rachunek Zamawiającego w transzach i kwotach określanych każdorazowo przez Zamawiającego; 6) karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 30.06.2017r. 7) spłata kapitału nastąpi w 8 ratach:  I rata - 125.000,00 zł płatna do 30.06.2017 r.;  II rata - 125.000,00 zł płatna do 30.06.2018 r.;  III rata – 125.000,00 zł płatna do 30.06..2019 r.;  IV rata – 125.000,00 zł płatna do 30.06..2020 r.;  V rata – 125.000,00 zł płatna do 30.06.2021 r.;  VI rata – 125.000,00 zł płatna do 30.06.2022 r.  VII rata – 125.000,00 zł płatna do 30.06.2023 r.  VIII rata – 125.000,00 zł płatna do 30.06.2024 r. 8) spłata rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych, do dnia 10 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę. Dopuszcza się wstępne informowanie, przez Wykonawcę, przy czym:  pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym wystąpiła wypłata tej transzy;  ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 9) oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga wypowiedzenia; 10) w przypadku, gdy termin płatności raty kredytu lub odsetek nastąpi w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wypłaty spłaty kredytu lub odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty; 11) oprocentowanie kredytów w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej plus stała marża banku ustalona na podstawie złożonej oferty; 12) odsetki będą naliczane od kwoty faktycznego zadłużenia, Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. salda niewykorzystanej kwoty kredytu; 13) marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres kredytowania; 14) Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytów w terminie przez niego wskazanym, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy; 15) z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych prowizji i opłat; 16) w przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, ustalony zostanie nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy; 17) Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu; 18) Dla ustalenia oceny ekonomicznej oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 2016-11-10 w wysokości 1,66 19) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez opłat oraz prowizji. 3. Zamawiający nie wskazuje czynności polegających na wykonywaniu pracy przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach