Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Szkół Podstawowych w miejscowościach Łobdowo i Wielkie Radowiska , gmina Dębowa Łąka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest podany w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót.

Gmina Dębowa Łąka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-207 Dębowa Łąka, Dębowa Łąka 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6884918 , fax. 056 6889258
  • Data zamieszczenia: 2011-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowa Łąka
    Dębowa Łąka 38 38
    87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6884918, fax. 056 6889258
    REGON: 87111879600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowalaka.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Szkół Podstawowych w miejscowościach Łobdowo i Wielkie Radowiska , gmina Dębowa Łąka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest podany w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Szkół Podstawowych w miejscowościach Łobdowo i Wielkie Radowiska , gmina Dębowa Łąka. 1. W zakresie termomodernizacji obiektów szkoły w Łobdowie przewiduje się wykonanie niżej wymienionych prac - docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 15 cm, w technologii bezspoinowego docieplania ścian obiektów przy użyciu materiałów ISPO , QUICK MIX lub BAUMIT + malowanie ścian farbą silikonową - akryl - wg zamieszczonych rysunków kolorystyki budynku szkolnego -docieplenie cokołu budynku i ściany fundamentowej do gł. 50 cm pod terenem styropianem ekstrudowanym gr. 12 cm w technologii j.w. wraz z naprawą izolacji ściany podziemia i przygotowaniem podłoża pod warstwy izolacji termicznej -docieplenie stropodachu wentylowanego segmentu dydaktycznego oraz łącznika warstwą ekofibru gr. 30 cm - włókno celulozowe metodą suchą przez wdmuchiwanie, gęstość ok. 50 kg na m3 -docieplenie dachu sali gimnastycznej styropianem frezowanym, jednostronnie laminowanym papą - styropapą gr. 16 cm - pokrycie sali papą termozgrzewalną nawierzchniową SBS 5,2 mm - obróbki attyk z blachy powlekanej, wymiana rynien i rur spustowych - z blachy stalowej powlekanej - naprawa tynków na kominach ponad dachem wraz z malowaniem - wykonanie podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej - wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej - malowanie drobnych elementów stalowych obiektu; drabiny, słupki zadaszenia, balustrady itp. - regulacja instalacji centralnego ogrzewania, - wymiana instalacji odgromowej 2. W zakresie termomodernizacji obiektów szkoły w Wielkich Radowiskach przewiduje się wykonanie niżej wymienionych prac: - docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 15 cm, w technologii bezspoinowego docieplania ścian obiektów przy użyciu materiałów ISPO, QUICK MIX lub BAUMIT + malowanie ścian farbą silikonową - akryl - wg zamieszczonych rysunków kolorystyki budynku szkolnego -docieplenie cokołu budynku i ściany fundamentowej do gł. 40 cm pod terenem styropianem ekstrudowanym gr. 12 cm w technologii j.w. -wymiana rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, -przemurowanie wszystkich kominów na wysokości ok. 2,5 m, -obłożenie cokołu płytkami klinkierowymi, -docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, w przestrzeni nieużytkowej, wełną mineralną gr. 15 cm na sucho, z ułożeniem podłogi z płyt OSB gr. 18mm, -docieplenie stropu nad klatką schodową - wełna mineralną gr. 12 cm na sucho z dociśnięciem ażurowo deskami, -docieplenie ścian od klatki schodowej, od strony nieogrzewanej przestrzeni poddasza, styropianem grubości 10 cm, w technologii jak ściany zewnętrzne lecz bez tynku mineralnego i malowania, -demontaż i ponowny montaż pokrycia dachowego z blachy dachówkowej , przy kominach i w miejscach montażu ław kominiarskich, - wykonanie nowych tynków w przestrzeni stropodachu i na kominach ponad dachem wraz z malowaniem -wykonanie podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej - montaż nowych ław kominiarskich w miejscu starych oraz na dojściu do montowanych na dachu planowanych kolektorów słonecznych, ławy na wspornikach i ramach stalowych wyłożone deskami gr. 38 mm wraz z balustradą stalową, - montaż drzwi zewnętrznych wejścia głównego z profili aluminiowych malowanych proszkowo, - malowanie desek okapowych budynku, - regulacja instalacji centralnego ogrzewania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest podany w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. 3. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez urządzenia i materiały równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. W wykazie wymagane jest podanie nazwy producenta, precyzyjne i jednoznaczne określenie typu urządzenia lub materiału. Do wykazu załączyć należy atesty, deklaracje zgodności producenta, aprobaty techniczne, karty katalogowe oraz DTR. 4. Roboty mogą być realizowane podczas roku szkolnego gdzie w budynku znajdować się będą dzieci w związku z tym należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie odpowiedniego zabezpieczenia placu budowy a wszelkie utrudnienia w zakresie komunikacji i bhp przebywających tam uczniów Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z danym Dyrektorem Szkoły. 5. Oprócz wykonania robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do opracowania na rzecz Zamawiającego charakterystyki energetycznej budynków w formie świadectwa charakterystyki energetycznej, zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy - Prawo budowlane. II. Założenia 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót - kosztorys ofertowy - ślepy. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. i tak, - Załącznik nr 2.1 - 2.23 do SIWZ - Projekt budowlany, - Załącznik nr 3.1 - 3.4 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Załącznik nr 4.1 - 4.8 do SIWZ - Przedmiary robót . 2. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 7. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę min 300.000 zł - polisa wymagana do przedłożenia zamawiającemu na etapie podpisywania umowy. 9. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych - śmieci, gruz i inne. 10. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 12. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 13. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 14. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 15. Szczególną uwagę należy zwrócić na istniejące boisko o nawierzchni tartanowej przy szkole w Wielkich Radowiskach, którego nie wolno uszkodzić w trakcie realizacji powyższego przedsięwzięcia, boisko to jest współfinansowane ze środków PROW i należy je zabezpieczyć przed jakimkolwiek uszkodzeniem mechanicznym czy pobrudzeniem .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowalaka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach