Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
- Data zamieszczenia: 2018-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48713403716, fax. +48717824171
REGON: 930156216 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie napraw, konserwacji i serwisowania kotłowni olejowych, gazowych oraz węzłów cieplnych w obiektach KWP oraz jednostek podległych na terenie Dolnego Śląska z podziałem na 4 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały opisane przez Zamawiającego w załącznikach numer 1.1. – 1.4. do niniejszej SIWZ – specyfikacją asortymentową ilościową - odpowiednio do części postępowania, w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – specyfikacja techniczna – opis wykonania robót i odbioru robót oraz w załączniku nr 3 – IPU. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wymagania dotyczące wadium. 1.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: dla części 1 postępowania: 3400,00 zł. dla części 2 postępowania: 3400,00 zł. dla części 3 postępowania: 1200,00 zł. dla części 4 postępowania: 3700,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia, kwota wadium winna być sumą wartości ustalonej dla poszczególnych części. 1.2 Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: NBP O/Okręgowy Wrocław, numer: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PU 2380-137-045-099/2018/ESz” 1.4 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 1.5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; - innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie (przed upływem terminu składania ofert), a jego kopia w ofercie. 1.6 Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 2. Zasady zwrotu wadium. Wadium Zamawiający zwróci zgodnie z art. 46 ustawy. 2.1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przepisu art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Zamawiający zażąda, ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3. Zatrzymanie wadium. 3.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy załączyć, odpowiednio załącznik asortymentowo –ilościowy, stanowiący załączniki 1.1. - 1.4., w zależności, do której części Wykonawca składa ofertę. 2) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). 3) Dowód wniesienia Wadium 4) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 2. wraz z informacjami o których stanowi pkt. 3 niniejszego Rozdziału. Oświadczenia te powinny brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 6) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie wykonywania konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w budynkach mieszkalnych i wielofunkcyjnym, biurowych i kotłowni, a także urządzeń na terenach przyległych do tych budynków, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o. położonych we Wrocławiu.
Dodano: 2020-02-13 - usługi w zakresie konserwacji, napraw i usuwania awarii: systemów wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji mroźniczej i chłodniczej wraz z przynależnymi urządzeniami w 17 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu; kotłowni na paliwo gazowe zlokalizowanych w Żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu i w budynku administracyjnym Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu; węzła cieplnego zlokalizowanego w Żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c we Wrocławiu; detektorów gazu w kuchni Żłobków nr 3, 6 i 15.
Dodano: 2019-12-18 - usługi w zakresie konserwacji, napraw i usuwania awarii: systemów wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji mroźniczej i chłodniczej wraz z przynależnymi urządzeniami w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu; kotłowni na paliwo gazowe zlokalizowanych w Żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu i w budynku administracyjnym Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu; węzła cieplnego zlokalizowanego w Żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c we Wrocławiu; detektorów gazu w kuchni Żłobków nr 3, 6 i 15.Znak postępowania: ZP-51/WZŻ/2018
Dodano: 2018-12-28 - Usługi polegające na wykonaniu przeglądów konserwacyjnych oraz usuwaniu awarii urządzeń grzewczych wraz ze współpracującymi urządzeniami i instalacjami stanowiącymi wyposażenie węzłów cieplnych w budynkach będących własnością Gminy Wrocław
Dodano: 2018-10-29 - „Wykonanie wymiany kotła wodnego, niskotemperaturowego Triobloc TE 46 o mocy 46 kW z wbudowanym palnikiem atmosferycznym do spalania gazu GZ-50 firmy Broetje, poprzedzonej obliczeniami doboru kotła do istniejącej instalacji co i cwu, z uwzględnieniem montażu dodatkowych grzejników, na kocioł o parametrach co najmniej takich samych jak kocioł istniejący lub o parametrach wyższych, posiadający regulator pogodowy, w klasie energetycznej co najmniej A, w budynku administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu” Znak postępowania: ZP-18/WZŻ/2018
Dodano: 2018-05-15 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na: usługi w zakresie konserwacji, napraw i usuwania awarii: systemów wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji mroźniczej i chłodniczej wraz z przynależnymi urządzeniami w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu; kotłowni na paliwo gazowe zlokalizowanych w Żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu i w budynku administracyjnym Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu; węzła cieplnego zlokalizowanego w Żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c we Wrocławiu; detektorów gazu w kuchni Żłobków nr 3, 6 i 15. Znak postępowania: ZP-83/WZŻ/2017
Dodano: 2017-11-13