Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu urządzeń technologicznych marki Gardner Denver/Comp Air procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Instytucie Lotnictwa.

Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8460011 wew. 261 , fax. 22 1160525
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8460011 wew. 261, fax. 22 1160525
    REGON: 3737400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu urządzeń technologicznych marki Gardner Denver/Comp Air procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Instytucie Lotnictwa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu urządzeń technologicznych marki Gardner Denver/Comp Air procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Instytucie Lotnictwa. 2. Usługi serwisu obejmują: usługi przeglądów okresowych oraz usługi napraw gwarancyjnych i napraw pozagwarancyjnych urządzeń technologicznych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia, OPZ) i na warunkach określonych z załączniku nr 6 do SIWZ (projekt umowy). 3. Usługi serwisowe będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane przez autoryzowany serwis producenta urządzeń Gardner Denver/CompAir zainstalowanych w Instytucie Lotnictwa w Warszawie, a Wykonawca musi posiadać certyfikat uprawniający do wykonywania przeglądów, napraw gwarancyjnych i napraw pozagwarancyjnych tych urządzeń. 4. Serwisanci oddelegowani do realizacji zamówienia przez Wykonawcę muszą posiadać ważne paszporty szkoleniowe oraz imienne certyfikaty uprawniające do obsługi serwisowanych przez nich sprężarek typoszeregu L firmy Gardner Denver/CompAir. 5. Prace serwisowe prowadzone przez Wykonawcę nie mogą naruszać gwarancji, w związku z czym serwisanci Wykonawcy muszą posiadać własny QR-kod odnotowany w centralnej bazie serwisantów Gardner Denver/CompAir. 6. Najpóźniej do 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie, że: 1) posiada certyfikat uprawniający do wykonywania przeglądów, napraw gwarancyjnych i napraw pozagwarancyjnych urządzeń Gardner Denver/CompAir 2) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają ważne paszporty szkoleniowe oraz imienne certyfikaty uprawniające do obsługi sprężarek typoszeregu L firmy Gardner Denver/CompAir oraz posiadają własny QR-kod odnotowany w centralnej bazie serwisantów Gardner Denver/CompAir. 7. Wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. 8. Cena podana w formularzu cenowym musi obejmować wszystkie elementy wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w niniejszym rozdziale. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) środków/sprzętu/urządzeń oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie środków/sprzętu/urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewni on uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w SIWZ i załącznikach do SIWZ lub lepsze. Powyższe nie dotyczy urządzeń posiadanych przez Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia posiadał aktualną opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z okresem jej obowiązywania przez czas trwania zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganych opłat. W przypadku krótszego terminu obowiązywania polisy (okres obowiązywania polisy nie obejmuje okresu realizacji zamówienia) Wykonawca jest zobowiązany do odnawiania ubezpieczenia na warunkach nie gorszych od przedstawionych przed podpisaniem umowy i terminowego opłacania składek z tego tytułu za ww. okres oraz do bieżącego przedstawiania Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów w tej sprawie. Jeżeli polisa będzie wystawiona w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na podstawie średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy (pozostałe dokumenty) 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) wypełniony i podpisany Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 2. W terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.) wg treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach