Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8460011 wew. 261 , fax. 22 1160525
- Data zamieszczenia: 2017-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8460011 wew. 261, fax. 22 1160525
REGON: 3737400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu urządzeń technologicznych marki Gardner Denver/Comp Air procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Instytucie Lotnictwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu urządzeń technologicznych marki Gardner Denver/Comp Air procesu wytwarzania sprężonego powietrza w Instytucie Lotnictwa. 2. Usługi serwisu obejmują: usługi przeglądów okresowych oraz usługi napraw gwarancyjnych i napraw pozagwarancyjnych urządzeń technologicznych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia, OPZ) i na warunkach określonych z załączniku nr 6 do SIWZ (projekt umowy). 3. Usługi serwisowe będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane przez autoryzowany serwis producenta urządzeń Gardner Denver/CompAir zainstalowanych w Instytucie Lotnictwa w Warszawie, a Wykonawca musi posiadać certyfikat uprawniający do wykonywania przeglądów, napraw gwarancyjnych i napraw pozagwarancyjnych tych urządzeń. 4. Serwisanci oddelegowani do realizacji zamówienia przez Wykonawcę muszą posiadać ważne paszporty szkoleniowe oraz imienne certyfikaty uprawniające do obsługi serwisowanych przez nich sprężarek typoszeregu L firmy Gardner Denver/CompAir. 5. Prace serwisowe prowadzone przez Wykonawcę nie mogą naruszać gwarancji, w związku z czym serwisanci Wykonawcy muszą posiadać własny QR-kod odnotowany w centralnej bazie serwisantów Gardner Denver/CompAir. 6. Najpóźniej do 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie, że: 1) posiada certyfikat uprawniający do wykonywania przeglądów, napraw gwarancyjnych i napraw pozagwarancyjnych urządzeń Gardner Denver/CompAir 2) osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają ważne paszporty szkoleniowe oraz imienne certyfikaty uprawniające do obsługi sprężarek typoszeregu L firmy Gardner Denver/CompAir oraz posiadają własny QR-kod odnotowany w centralnej bazie serwisantów Gardner Denver/CompAir. 7. Wymagania określone w załączniku nr 1 do SIWZ są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. 8. Cena podana w formularzu cenowym musi obejmować wszystkie elementy wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w niniejszym rozdziale. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) środków/sprzętu/urządzeń oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie środków/sprzętu/urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewni on uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jakie zostały wskazane w SIWZ i załącznikach do SIWZ lub lepsze. Powyższe nie dotyczy urządzeń posiadanych przez Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia posiadał aktualną opłaconą polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z okresem jej obowiązywania przez czas trwania zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy OC wraz z potwierdzeniem dokonania wymaganych opłat. W przypadku krótszego terminu obowiązywania polisy (okres obowiązywania polisy nie obejmuje okresu realizacji zamówienia) Wykonawca jest zobowiązany do odnawiania ubezpieczenia na warunkach nie gorszych od przedstawionych przed podpisaniem umowy i terminowego opłacania składek z tego tytułu za ww. okres oraz do bieżącego przedstawiania Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów w tej sprawie. Jeżeli polisa będzie wystawiona w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na podstawie średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy (pozostałe dokumenty) 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) wypełniony i podpisany Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 2. W terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.) wg treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Utrzymanie pompowni Lesisko"
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie fizycznych kopii tkanin historycznych na wystawę stałą MHP
Dodano: 2024-06-27 - usługa przeglądów gwarancyjnych urządzeń w nowym budynku w Szpitalu Bielańskim (ZP-76/2024)
Dodano: 2024-06-20 - Wykonanie fizycznych kopii eksponatów druków i rękopisów na wystawę stałą MHP
Dodano: 2024-05-29 - KONSERWACJA I NAPRAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO, CHŁODNICZEGO I SPRZĘTU AGD
Dodano: 2024-05-20 - „Świadczenie drobnych, codziennych usług konserwacyjnych na terenie budynku przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie”
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji i napraw awaryjnych 35 lokali położonych na terenie m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-09 - Obsługa techniczna wind zlokalizowanych w budynkach internatowych w Oddziale Terenowym Zachodniopomorskim
Dodano: 2024-03-28 - Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych
Dodano: 2024-03-12 - OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON i XEROX dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
Dodano: 2024-02-29