Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Góry Chełmskiej 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2014-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach
ul. Góry Chełmskiej 15 15
44-100 Gliwice, woj. śląskie
REGON: 27050724400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania czynności biurowych - asystent inspektora Działu Egzekucji Administracyjnej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gliwicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: tj. część nr 1 i część nr 2 polegające na wykonywaniu czynności biurowych - asystent inspektora Działu Egzekucji Administracyjnej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gliwicach (dwie części - dwie osoby przewidziane do realizacji zadania).Część nr 1 i część nr 2 jest tożsama. Do realizacji zadania zostanie wyłonionych dwóch wykonawców, którzy złożą najkorzystniejsze oferty. Zakres prac do wykonania w ramach zadania: a) obsługa ZAJĘĆ po wygenerowaniu w systemie i wydrukowaniu do momentu dostarczenia na wysyłkę; opieczętowanie, zarejestrowanie, wypisanie zwrotnego potwierdzenia odbioru, odpowiednie przygotowania do wysyłki, b) wstępna obsługa nowych tytułów wpływających na rejon egzekucyjny; segregowanie, analiza pod kątem pierwszej czynności, podkładanie do teczek itp., c) rejestracja przygotowanej i podpisanej korespondencji do wysyłki, oraz wypisanie zwrotnego potwierdzenia odbioru i złożenie do wysłania, d) obsługa tytułów wykonawczych obejmujących zaległości z mandatów karnych kredytowych, które uległy przedawnieniu: bieżące selekcjonowanie takich tytułów, przygotowania stosownych postanowień lub pism do wierzycieli, a także dalsze czynności związane z ich rejestracją i wysyłką po podpisaniu prze upoważnioną osobę, e) obsługa działań związanych z wykorzystywaniem informacji uzyskanych w wyniku kierowanych zapytań w trybie art. 36 ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; obsługa korespondencji i wstępna analiza pod kątem wykorzystania, f) obsługa akt pod kątem chronologii dokonywanych czynności egzekucyjnych oraz innych działań związanych z prowadzeniem na ich podstawie postępowaniem egzekucyjnym, g) sporządzanie standardowej korespondencji - postanowienia, pisma, zwroty i przekazanie tytułów wykonawczych, zapytania o miejsce pobytu, adres zameldowania itp., h) przygotowywanie akt - kompletowanie, kserowanie, chronologiczne układanie - w celu przesłania do organów nadzoru, sądów, komorników sądowych itd. Termin realizacji zadania od stycznia 2014r. do grudnia 2016r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie braku zadań będących przedmiotem umowy. Zadanie zostało przewidziane do realizacji przez 2 osoby, tj. po jednej osobie dla każdej części: część nr 1 - 1 osoba, część nr 2 - jedna osoba. Zadanie zostało przewidziane łącznie na 11.520 roboczogodzin, tj. po 5.760 roboczogodzin na każdą z dwóch części. W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wyłonionych 2 wykonawców, którzy złożą najkorzystniejszą ofertę. Zostaną z nimi zawarte dwie odrębne umowy w przedmiotowym zakresie, tj. odrębnie dla części nr 1 (jedna osoba) i odrębnie dla części nr 2 (jedna osoba). W przypadku, gdy Wykonawcą wybranym do realizacji zadania zarówno w części nr 1 jak i części nr 2 będzie podmiot prowadzący działalność gospodarczą, zostanie podpisana jedna umowa. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 8,81 zł. brutto za jedną roboczogodzinę. W przypadku złożenia oferty przez firmę, przedmiot zamówienia jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS obowiązkowe składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 11, poz. 74 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004r. oświadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. nr 210, poz. 2135 z późn. zm.) W trakcie trwania umowy, Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą może zmienić osobę przewidzianą do realizacji przedmiotowych usług, z tym, że zmiana ta nie może być dokonywana częściej niż raz w roku kalendarzowym. Dodatkowo Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zmiany osoby przewidzianej do realizacji zamówienia, osoba ta musi spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. musi mieć ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią. Wymagania związane z przedmiotem zamówienia i sposób jego realizacji znajdują się Ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. : Wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej może złożyć tylko jedną ofertę ( tj. tylko do jednej części zdania wskazanego w punkcie 5.1 SIWZ).Wykonawca będący podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą może złożyć tylko jedną ofertę przy czym może ona obejmować obydwie części zdania wskazanego w punkcie 5.1 SIWZ. Ważne, by w każdej części w ramach zadania występowała inna osoba przewidziana do realizacji zamówienia. Reasumując Zamawiający do realizacji zadania przewiduje podpisanie dwóch umów z dwoma różnymi osobami. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby całość zamówienia została wykonana przez Wykonawców samodzielnie, bez udziału podwykonawców (nie dotyczy to osoby zatrudnionej przez wykonawcę). Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, a szczególnie szybkiego pisania na klawiaturze, c) zachowania w tajemnicy uzyskanych informacji zarówno w czasie trwania umowy, jak i po jej ustaniu, d) ścisłego przestrzegania przepisów przeciwpożarowych obowiązujących na terenie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/US/gliwice1.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Zbrosławice, obręby: Wieszowa, Boniowice, Karchowice, Zawada.
Dodano: 2015-07-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-17 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-4/2015
Dodano: 2015-03-13 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2015-03-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 2/2015 - zadanie Nr 16
Dodano: 2015-03-05 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe znak: OL/260-2/2015
Dodano: 2015-02-06 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 1/2015
Dodano: 2015-01-29 - Wprowadzanie danych, komputerowe maszynopisanie i dodatkowe usługi biurowe. znak: OL/260-1/2015
Dodano: 2015-01-21 - Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe
Dodano: 2014-12-30 - usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 19/2014
Dodano: 2014-12-19