Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w jednostkach organizacyjnych K R U S Oddziału Regionalnego w Opolu i podległych Placówkach Terenowych oraz obsługa centralki telefonicznej (łączenie rozmów telefonicznych w siedzibie Oddziału Regionalnego w Opolu).

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-058 Opole, ul. Ozimska 51A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4544777 , fax. 077 4538487
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    ul. Ozimska 51A 51A
    45-058 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4544777, fax. 077 4538487
    REGON: 01251326200038
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w jednostkach organizacyjnych K R U S Oddziału Regionalnego w Opolu i podległych Placówkach Terenowych oraz obsługa centralki telefonicznej (łączenie rozmów telefonicznych w siedzibie Oddziału Regionalnego w Opolu).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) jednoosobową ochronę fizyczną (stacjonarną) całodobową przez 7 dni w tygodniu obiektu Oddziału Regionalnego KRUS w Opolu, ul Ozimska 51a, 2) całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne w Placówkach Terenowych Oddziału Regionalnego KRUS w Opolu (załącznik nr 1 do umowy), 3) całodobowy monitoring systemów przeciwpożarowych zainstalowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu dokonywany przez pracowników ochrony fizycznej (stacjonarnej), 4) konserwacja zainstalowanego systemu alarmowego antywłamaniowego (załącznik nr 1 do umowy), 5) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym planu ochrony dla wszystkich jednostek. Plany powinny zawierać w szczególności opis sposobu prowadzenia usługi oraz przewidywane procedury. Powinny być przekazane Zamawiającemu w terminie jednego miesiąca od daty objęcia jednostek ochroną, 6) prowadzenie comiesięcznej dokumentacji dotyczącej: realizowanej ochrony fizycznej (dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy), monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego, konserwacji urządzeń i instalacji systemu alarmowego antywłamaniowego zapewniającej utrzymanie systemu w stałej sprawności eksploatacyjnej, 7) zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego znajdującego się w jednostkach Zamawiającego z systemem antywłamaniowym oraz podłączenie wszystkich jednostek, w których dotychczas realizowany jest system monitoringu antywłamaniowego do centrum monitorowania w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne, 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w każdej miejscowości będącej siedzibą jednostki Zamawiającego objętej zamówieniem co najmniej jedną grupą interwencyjną złożoną z minimum dwóch osób wyposażonych i działających na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób imienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), których zadaniem będzie reagowanie na wszystkie sygnały systemów alarmowych. Zapewnienie reakcji grupy interwencyjnej w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 20 min. Grupy interwencyjne mogą funkcjonować w ramach podwykonawstwa, 9) w przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego - przeniesienie funkcjonujących urządzeń do transmisji sygnału do nowych siedzib, 10) przyjmowanie zgłoszeń awarii systemów alarmowych i ich usuwanie w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia oraz zapewnienie ochrony obiektów monitorowanych do czasu usunięcia awarii, 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe podczas wykonywania usługi. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu. 4. Pracownicy ochrony fizycznej i grup interwencyjnych powinni być: a) umundurowani i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz posiadać identyfikatory, b) wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej. 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia mogą być świadczone przez Wykonawcę posiadającego certyfikat ISO 9001:2008.lub inny równoważny. Za inny równoważny certyfikat należy rozumieć dokument, który potwierdza, że oferowane przez Wykonawcę usługi odpowiadają określonym wymogom jakościowym, przyjęta polityka jakości ukierunkowana jest na spełnienie wymagań klienta, Wykonawca funkcjonuje w oparciu o wdrożone procedury postępowania i zawiera oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. 6. Informacje dotyczące parametrów chronionych budynków, wykaz obowiązków pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony oraz wykaz czynności wykonywanych prac konserwacyjnych podczas konserwacji systemu alarmowego antywłamaniowego zawiera załącznik nr 1 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach