Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w ilości 35 000 kg ekogroszku i 4 000 kg węgla kostka dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego w sezonie grzewczym 2017/2018 ( do 31.10.2018 roku)

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 714 104 , fax. 158 714 130
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 158 714 104, fax. 158 714 130
    REGON: 83040965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaszastarka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w ilości 35 000 kg ekogroszku i 4 000 kg węgla kostka dla jednostek organizacyjnych Zamawiającego w sezonie grzewczym 2017/2018 ( do 31.10.2018 roku)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ) granulacja 5 - 25 mm, b) ciepło spalania 28-29 MJ/kg c) wartość opałowa 28-29 MJ/kg d) popiół ok.8 % e) siarka 0,3 - 0,8 % f) spiekalność RI mniej niż 10 (jak najmniej spiekający się i koksujący ) g) opakowanie 25 kg 2. Węgiel kostka winien spełniać następujące parametry: a) granulacja 21 – 400 mm, b) ciepło spalania 26 -28 MJ/kg c) wartość opałowa 26-28 MJ/kg d) popiół ok.8 % e) siarka 0,6 % IV. Zapotrzebowanie z dostawą 1. do kotłowni EKOGROSZEK W ILOŚCI 35 000 KG DLA PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ I PUBLICZNEGO GIMNAZJUM W POLICHNIE (w workach po 20-25 kg) 2. przy budynku OSP WĘGIEL KOSTKA W ILOŚCI 4 000 KG DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BLINOWIE 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości na dostarczaną partię, ekogroszku lub węgla. Umowy na dostawę opału zwierać będą upoważnieni Kierownicy jednostek. 4. Dostawa węgla odbywać się będzie sukcesywnie w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 15.00. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia maksymalnie o 20% w zależności od warunków pogodowych warunkujących konieczność grzania w pomieszczeniach szkolnych, lub w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Blinowie. 5. Jednorazową dostawą można zaopatrzyć w opał nw. jednostki organizacyjne Zamawiającego w następujących ilościach: 1) PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA I PUBLICZNE GIMNAZJUM W POLICHNIE w ilości 6 000 kg ekogroszku, 2) OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W BLINOWIE 1500 -2000 kg węgla Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:, kod CPV 09.11.12.10-5 ekogroszek, kod CPV 09111210-5 węgiel kamienny 6. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 6.1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 6.2.Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. 6.3.Przedmiot zamówienia powinien spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy. 6.4. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania, jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz. U. z 2014 r. poz.1728 z późń.zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). 6.5.W wyniku zmiany ceny przez producenta Wykonawca winien dostarczyć fakturę z udokumentowaniem wzrostu ceny. 7.Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (zał. nr 3 do niniejszej SIWZ). 8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp, 9.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie podlegają wykluczeniu, posiadają wiedzę i doświadczenie wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostawy, z których każda obejmowała co najmniej 20 ton opału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, W przypadku jeżeli Wykonawca zamierza realizować zamówienie przy pomocy podwykonawcy/ów, w załączniku nr 1 do SIWZ należy wskazać część zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om oraz podać firmę/y podwykonawcy/ów, 2. Wraz z ofertą wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że : - spełnia warunki udziału w postępowaniu (w zakresie i zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz - nie podlega wykluczeniu (w zakresie i zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt VI.2.12, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: - koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który polega w sytuacji określonej w sekcji VI pkt. 2.12 SIWZ na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustaw. 6. Dokumenty, o których mowa w punktach poprzedzających muszą być złożone pisemnie z tym że: - oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale; -dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia, o których mowa w tiret pierwsze, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem, zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w SIWZ, dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo sporządzone w formie pisemnej, określające osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji oraz zawierające wskazanie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Sposób składania oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia: 4.1. Dokumenty, o których mowa w sekcji VII pkt. 1.1 i 2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno. 4.2. Oświadczenia i dokumenty składane łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ofertę składa (podpisuje) pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na zasadach ogólnych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach