Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Lwowska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-84 639 33 74, 627 06 76 , fax. 0-84 639 33 74
- Data zamieszczenia: 2019-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu
ul. Lwowska 57
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 0-84 639 33 74, 627 06 76, fax. 0-84 639 33 74
REGON: 60534570000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 220 ton węgla kamiennego dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego w ilości 220 ton dla potrzeb klientów Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu, o następujących parametrach: a) kaloryczność opałowa w stanie roboczym (Qir) minimum 26 000 KJ/kg, b) granulacja minimum 25 – 80 mm c) zawartość siarki 0,0% - 0,6%, d) zawartość popiołu do 8%. 2) Wykonawca będzie dostarczał węgiel transportem własnym do miejsca zamieszkania klientów Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu na terenie miasta Zamościa. Ilość każdorazowej dostawy powinna być potwierdzona wydrukiem z legalizowanej wagi, który podczas dostawy zostanie przekazany klientowi. 3) Wykonawca we własnym zakresie świadczy załadunek i rozładunek węgla, a jednorazowa dostawa wynosi 500 kg. 4) Wykonawca dostarczy węgiel każdorazowo na podstawie dostarczonego przez klienta zaświadczenia upoważniającego do odbioru, wystawionego przez Miejskie Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w terminie zadeklarowanym w ofercie na własny koszt i ryzyko. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie dodatkowo należy dołączyć do oferty: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz), b) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c) dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale 5 i 6 które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie. d) aktualny certyfikat jakości węgla, lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy opału do jednostek organizacyjnych gminy Kamionka w 2022 roku
Dodano: 2022-10-18 - Sukcesywne dostawy opału do jednostek organizacyjnych gminy Kamionka w 2022 roku
Dodano: 2022-10-04 - Dostawa węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2022/2023 do kotłowni Gminy Stary Zamość
Dodano: 2022-08-01 - Dostawa 220 ton węgla kamiennego dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu
Dodano: 2020-11-27 - Sprzedaż i dostawa miału węglowego dla finalnego nabywcy węglowego w ilości orientacyjnej 500 ton, Franco kotłownia w Różance, gmina Włodawa
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa miału węglowego wraz z rozładunkiem do Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach w sezonie grzewczym 2020/2021
Dodano: 2020-09-29 - Zakup i dostawa miału węglowego
Dodano: 2020-08-26 - Dostawa miału węglowego na sezon grzewczy 2019/2020 do kotłowni międzyszkolnej w Janowie Lubelskim
Dodano: 2019-12-04 - SPRZEDAŻ I DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA FINALNEGO NABYWCY WĘGLOWEGO W ILOŚCI ORIENTACYJNEJ 500 TON
Dodano: 2019-11-22 - Dostawa węgla kostki, ekogroszku, ekomiału i pelletu do Urzędu Gminy Trzebieszów, Ośrodka Zdrowia w Zembrach oraz placówek oświatowych na terenie Gminy Trzebieszów w sezonie grzewczym 2019/2020
Dodano: 2019-10-03