Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Lwowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 315 460, , fax. 014 6315460, 6212581
- Data zamieszczenia: 2020-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Lwowska 1
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 146 315 460, , fax. 014 6315460, 6212581
REGON: 85005274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego, materiałów eksploatacyjnych dla szwalni, dozowników nadgarstkowych, drobnego sprzętu AGD oraz preparatów do zmywarek i myjni dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości, artykułów gospodarstwa domowego, materiałów eksploatacyjnych dla szwalni, dozowników nadgarstkowych, drobnego sprzętu AGD oraz preparatów do zmywarek i myjni dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39224000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy , formularz asortymentowo – ilościowo -cenowy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A i 1B do specyfikacji oraz załącznik nr 1C parametry oceniane (Arkusze winny zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby oddziałów COVID
Dodano: 2021-12-29 - Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby oddziałów COVID
Dodano: 2021-12-29 - Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby oddziałów COVID
Dodano: 2021-11-12 - Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby oddziałów COVID
Dodano: 2021-11-12 - Dostawa sprzętu i materiałów na potrzeby oddziałów COVID
Dodano: 2021-08-03 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ
Dodano: 2018-09-20 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ (oprócz Collegium Medicum).
Dodano: 2017-05-17 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ (oprócz Collegium Medicum).
Dodano: 2017-03-02 - Dostawa artykułów gospodarczych i przyborów do utrzymania czystości.
Dodano: 2016-11-16 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy akcesoriów do utrzymania czystości dla jednostek organizacyjnych UJ (oprócz Collegium Medicum).
Dodano: 2016-11-07