Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 65339 Zielona Góra, ul. Nowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 765 370 , fax. 684 765 377
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Nowa
    65339 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 684 765 370, fax. 684 765 377
    REGON: 97070384500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgora.wordy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r. Zamówienie obejmuje dostawę paliwa, w tym: 1) dostawę benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 24 000 litrów (CPV 09132100-4), w tym: Zielona Góra - 18.000 litrów, Żagań - 6.000 litrów. 2) dostawę oleju napędowego ON w ilości 26 000 litrów (CPV 09134100-8), w tym: Zielona Góra - 8.000 litrów, Żagań - 18.000 litrów. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) Część I - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze w okresie od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 18.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON w ilości 8.000 litrów, 2) Część II - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Żaganiu w okresie od 01.02.2018 r. do 31.01.2019 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 6.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON w ilości 18.000 litrów. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Każda część stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywana, wobec czego ocena ofert, odwołanie lub unieważnienie przetargu na jedną część nie będzie dotyczyć drugiej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną i opłaconą koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia (koncesję na obrót paliwami ciekłymi). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał koncesję wystawioną przez Urząd Regulacji Energetyki zezwalającą na obrót paliwami objętymi przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć – wraz z ofertą: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności Zamawiający żąda załączenia do oferty następującego dokumentu: koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 6. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następującego dokumentu: opłacona polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250 000 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć polisy, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 7. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następującego dokumentu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 8. W celu wykazania uprawnienia do reprezentacji, Wykonawca może złożyć wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 9. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia lub złożenia dokumentów niekompletnych, zawierających błędy, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia lub poprawienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 14. Zamawiający wzywa także Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. 15. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach