Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa systemu łączności radiowej w jednostkach Policji województwa dolnośląskiego (KP Szczawno Zdrój, KP Bolków) oraz zakup sprzętu łączności radiowej w ramach pierwszego wyposażenia ( PP Smolec) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa systemu łączności radiowej w jednostkach Policji województwa dolnośląskiego (KP Szczawno Zdrój, KP Bolków) oraz zakup sprzętu łączności radiowej w ramach pierwszego wyposażenia ( PP Smolec) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa systemu łączności radiowej w jednostkach Policji województwa dolnośląskiego (KP Szczawno Zdrój, KP Bolków) oraz zakup sprzętu łączności radiowej w ramach pierwszego wyposażenia ( PP Smolec) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Istotnych postanowień umowy. 1.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niżej opisane części: Część 1 obejmuje dostawę: -radiotelefonu przewoźnego VHF standardu DMR w ukompletowaniu rozłącznym - 3 kpl, - radiotelefonu nasobnego VHF w ukompletowaniu – 3 kpl. Minimalne parametry techniczne i jakościowe zamawianego sprzętu opisano w załączniku numer 1 do IPU. Część 2 obejmuje dostawę: - radiotelefonu przewoźnego VHF standardu DMR w ukompletowaniu rozłącznym – 8 kpl, - radiotelefonu przewoźnego VHF standardu DMR w ukompletowaniu standardowym -3 kpl, -radiotelefonu nasobnego VHF w ukompletowaniu – 50 kpl, - ładowarki 6-pozycyjna kompatybilnej z radiotelefonem nasobnym – 3 szt. Minimalne parametry techniczne i jakościowe zamawianego sprzętu opisano w załączniku numer 1 do IPU. Część 3 obejmuje dostawę: - radiotelefonu przewoźnego VHF standardu DMR w ukompletowaniu standardowym – 1 kpl, - radiotelefonu nasobnego VHF w ukompletowaniu – 5 kpl, - zasilacza 12V z akumulatorem – 1 szt. Minimalne parametry techniczne i jakościowe zamawianego sprzętu opisano w załączniku numer 1 do IPU. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub kilku częściach postępowania. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia w danej części postępowania. 5. Wymagane cechy produktu. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. 6. Miejsce dostawy: Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32236000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3.2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 4 do SIWZ. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 3.4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w lit. a). Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 3.2. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 3.6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.7. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składa się w oryginale w postaci papierowej lub postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym (załącznik nr 5 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach