Przetargi.pl
„ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY ZAGRODNO”

Gmina Zagrodno ogłasza przetarg

  • Adres: 59-516 Zagrodno 52,
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 8773 396 , fax. (076) 8773 345
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagrodno
    59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 8773 396, fax. (076) 8773 345
    REGON: 39064767600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagrodno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY ZAGRODNO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane odbiorem, transportem oraz zagospodarowaniem zebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Zagrodno. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych, z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (w dalszej części dokumentacji nazywany PSZOK), leków z dwóch Ośrodków Zdrowia położonych w miejscowości Zagrodno, Punktu Aptecznego położonego w miejscowości Zagrodno oraz ze zbiórek akcyjnych bezpośrednio od właścicieli nieruchomości. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejszy SIWZ oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: projekt umowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia(OPZ). 3. Wspólny Słownik Zamówień -Główny przedmiot 90500000-2 Usługi związane z odpadami, Dodatkowy przedmiot: 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90512000-9 Usługi transportu odpadów, 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami. 4. Warunki szczegółowe przedmiotu zamówienia: 1) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotowej umowy Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, 1043, 1495) osoby wykonujące następujące czynności: -pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania, realizacji i rozliczania zakresu zamówienia, -pracowników fizycznych –bezpośrednio wykonujących przedmiot umowy. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. a, sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w pkt. a, zawiera projekt umowy załączony do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie wykazu instalacji, do których będą przekazywane odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w szczególności w Instalacji Komunalnej do mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów, o której mowa w art. 38b ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. 6. W terminie 7 dni od dnia podpisania Umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 400.000,00 zł. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy, zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy uzgodniony z Zamawiającym harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości objętych przedmiotem umowy, w tym z Ośrodków Zdrowia oraz Punktu Aptecznego, dla odpadów podlegających zbiórką akcyjną bezpośrednio z nieruchomości itd. 9. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie nazwy i adresu instalacji/miejsca zbierania odpadów zagospodarowujących odpady komunalne. 10. Odległość od miejsca zagospodarowania odpadów do siedziby Zamawiającego, tj. Zagrodno 52, 59-516 Zagrodno, mierzona osią utwardzonej drogi publicznej nie może być większa niż 100km. 11. Zamawiający przewiduje, możliwość udzielenia zamówienia na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. Zakres tego zamówienia obejmować będzie do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone zostanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy tego zamówienia. 12. Warunki, na jakich zostaną udzielone te usługi (określone w pkt: 2.11 powyżej): -zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację, -umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, -cena za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalona podczas negocjacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę formularza ofertowego, -ceny jednostkowe za poszczególne pozycje nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba że Wykonawca uzasadni ich wzrost, -wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, 13. Na okres objęty zamówieniem Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, 14. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO : - Wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o ile wykonawca wykaże w sposób nie budzący wątpliwości, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, iż spełniają one wymogi zamawiającego w stopniu nie mniejszym niż określone użytą przez zamawiającego normą, aprobatą, specyfikacja techniczną lub systemem odniesienia. Rozwiązane równoważne musi odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Uwaga: w przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego przez Wykonawcę – informacja taka powinna zostać zawarta w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada: -wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO)w zakresie transportu odpadów lub złożony wniosek o powyższy wpis do odpowiedniego organu; -aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów, zezwolenie na przetwarzanie odpadów wydane w drodze decyzji przez organ właściwy odpowiednio ze względu na miejsce zbierania lub przetwarzania odpadów (bądź jedno zezwolenie tzw. pozwolenie zintegrowane, które obejmuje zbieranie i przetwarzanie odpadów) na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach lub ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska; -wpis do rejestru prowadzonego, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach w zakresie transportu odpadów komunalnych; -wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Zagrodno na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 doSIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ – jeżeli Wykonawca polega nazasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4. Stosowne pełnomocnictwa – w przypadkach wskazanych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach