Sąd Okręgowy w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37700 Przemyśl, ul. Konarskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 761 300 , fax. 166 761 353
- Data zamieszczenia: 2016-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Przemyślu
ul. Konarskiego 6
37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 166 761 300, fax. 166 761 353
REGON: 18003216700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu monitoringu CCTV w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu monitoringu CCTV, w oparciu o standard IP w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: A. Projekt wykonawczy System monitoringu CCTV wewnętrznego zintegrowanego z zewnętrznym w oparciu o standard IP w budynku Sądu Rejonowego w Przeworsku. B. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. C. Przedmiary robót (stanowiące funkcję pomocniczą). Dokumentacja projektowa stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 3) Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się: • zaoferować przedmiot zamówienia fabrycznie nowy – proponowane urządzenia powinny być wyprodukowane w 2015-2016 r.; • zaoferować przedmiot zamówienia zapewniający bezpieczną i higieniczną pracę zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, • uwzględnić akcesoria niezbędne do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania; • udzielić pełnej gwarancji producenta na proponowany sprzęt na okres minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. • Przedmiot Zamówienia ma być wykonany zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. Przekazane przedmiary robót stanowią tylko funkcję pomocniczą. 4) W czasie realizacji robót budynek Sądu będzie użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe mają być prowadzone po godzinie 14:00 – w godzinach ustalonych z Inwestorem. 5) Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Zamawiający wymaga aby wszelkie prace wykonywane na placu budowy mające charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.) – wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315600-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. 1) Wpłaty pieniężne wadium należy dokonywać na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 75 1130 1017 0021 1000 8390 0004 w terminie do dnia 14.11.2016 r. do godz. 9:30 – wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w ww. terminie i do godz. 9:30 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W ofercie należy wpisać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium w pieniądzu lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w innej formie niż pieniężna. 2) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy przesłać na adres Zamawiającego wskazany w Rozdziale I (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy: G-27-13/2016 albo złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Pozostałe wymagania dot. wadium określone zostały w rozdz. VIII SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną