Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu monitoringu CCTV w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu.

Sąd Okręgowy w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Konarskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 761 300 , fax. 166 761 353
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Przemyślu
    ul. Konarskiego 6
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 761 300, fax. 166 761 353
    REGON: 18003216700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu monitoringu CCTV w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu monitoringu CCTV, w oparciu o standard IP w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: A. Projekt wykonawczy System monitoringu CCTV wewnętrznego zintegrowanego z zewnętrznym w oparciu o standard IP w budynku Sądu Rejonowego w Przeworsku. B. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. C. Przedmiary robót (stanowiące funkcję pomocniczą). Dokumentacja projektowa stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 3) Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się: • zaoferować przedmiot zamówienia fabrycznie nowy – proponowane urządzenia powinny być wyprodukowane w 2015-2016 r.; • zaoferować przedmiot zamówienia zapewniający bezpieczną i higieniczną pracę zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, • uwzględnić akcesoria niezbędne do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania; • udzielić pełnej gwarancji producenta na proponowany sprzęt na okres minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. • Przedmiot Zamówienia ma być wykonany zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową. Przekazane przedmiary robót stanowią tylko funkcję pomocniczą. 4) W czasie realizacji robót budynek Sądu będzie użytkowany. Wszelkie prace uciążliwe mają być prowadzone po godzinie 14:00 – w godzinach ustalonych z Inwestorem. 5) Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Zamawiający wymaga aby wszelkie prace wykonywane na placu budowy mające charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.) – wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315600-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. 1) Wpłaty pieniężne wadium należy dokonywać na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 75 1130 1017 0021 1000 8390 0004 w terminie do dnia 14.11.2016 r. do godz. 9:30 – wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w ww. terminie i do godz. 9:30 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W ofercie należy wpisać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium w pieniądzu lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w innej formie niż pieniężna. 2) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy przesłać na adres Zamawiającego wskazany w Rozdziale I (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy: G-27-13/2016 albo złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Pozostałe wymagania dot. wadium określone zostały w rozdz. VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach