Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Krośnie

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38400 Krosno, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 306 , fax. 13 47 43 306
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    ul. Lwowska
    38400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 306, fax. 13 47 43 306
    REGON: 52698900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Krośnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego z możliwością gry w koszykówkę, siatkówkę, piłkę nożną, piłkę ręczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Krośnie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: 1) roboty ziemne - zebranie humusu, wykonanie nasypów z dowozem ziemi pod projektowane warstwy konstrukcyjne nawierzchni, plantowanie i niwelacja terenu, 2) wykonanie drenażu pod boiskiem wielofunkcyjnym, odwodnienie liniowe boiska oraz przyłącz kanalizacji deszczowej, 3) wykonanie warstw konstrukcyjnych boisk z nawierzchnią ze sztucznej trawy i nawierzchnią poliuretanową, 4) ogrodzenie boiska z montażem piłkochwytów, 5) wykonanie chodnika wokół boiska oraz dojść do boiska, 6) montaż wyposażenia sportowego, 7) wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego boiska; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Uwaga! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). 2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, a w szczególności roboty: ziemne, betoniarskie, brukarskie, ogrodzeniowe, instalowanie nawierzchni sportowych oraz instalacyjne elektryczne i sanitarne. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8 a) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa następujący sposób wykonania zamówienia i dokumentowania zatrudnionych ww. osób: a) wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że wszystkie osoby wykonujące czynności opisane w pkt 2 w zakresie realizacji zamówienia (tj. osoby skierowane do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę) będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.); b) wykonawca najpóźniej na 2 dni przed przystąpieniem do wykonywania czynności, o których mowa w pkt 2, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu danych osób, które będą te czynności wykonywać (imię i nazwisko, rodzaj wykonywanych czynności, oznaczenie pracodawcy) w formie wykazu; c) w przypadku zmiany osób skierowanych do wykonywania zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji i zmiany wykazu, o którym mowa w pkt b), w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany. Zmiana wykazu następuje poprzez złożenie przez wykonawcę nowego wykazu zawierającego aktualne dane osób skierowanych do wykonywania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszych podwykonawców. Zmiana wykazu nie wymaga zawarcia przez strony aneksu do umowy; d) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji wykonywania przez wykonawcę, lub podwykonawcę obowiązku wskazanego w pkt a). Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków wskazanych w niniejszym punkcie; e) wykonawca zobowiązuje się do uzyskania od osób, których dane osobowe zamierza przekazać Zamawiającemu, zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie przekazywanych informacji, w związku z realizacją niniejszego zamówienia; f) niezależnie od obowiązku zapłaty kar umownych, o których mowa we wzorze umowy, skierowanie - do wykonywania czynności określonych w pkt 2 - osób niezatrudnionych na podstawie umowy o pracę, stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010 6150 0157. Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 306 przy ul. Lwowskiej 28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach