Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Przemyśla

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Przemyśla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania terenów zielonych na terenie miasta Przemyśla
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1. nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym: 1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), warunek ten dotyczy zadań częściowych nr 1, 2, 3, 5 i 6. 2) aktualne zezwolenie wydane przez Prezydenta Miasta Przemyśla na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu w czystości i porzadku w gminach (tekst jedn. Z 2005 r. Dz. U. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) do odbioru odpadów stałych z terenu Miasta Przemyśla ( za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych), warunek ten dotyczy zadań częściowych nr 1, 2, 3, 5 i 6. 3) posiadania wiedzy i doświadczenia - warunkiem koniecznym przystąpienia do przetargu dla zadań częściowych wymienionych jako zadania nr 1, 2 i 3 jest wykonanie z należytą starannością przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat minimum jednego zamówienia polegającego na całorocznym utrzymaniu terenów zieleni ogólnodostępnej i wartości usługi minimum 70 000 zł. dla zadania nr 1 i 2 oraz 30 000 zł. dla zadania nr 3. Pod pojęciem (zieleni ogólnodostępnej) należy rozumieć tereny zieleni miejskiej, osiedlowej, przyszkolnej, towarzyszącej jednostkom użyteczności publicznej i innym obiektom. 4) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia - wykonawca ma dysponować: ciągnikiem, listwą spalinową do cięcia żywopłotów, 5 sztuk kosiarek spalinowych, małogabarytowym pojazdem o ładowności do 2,5 tony dla realizacji zadania nr 1, 2 i 3. Dla realizacji zadania nr 4, 5 i 6 wykonawca musi dysponować wyłącznie kosiarką ciągnikową bijakową. 5) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. wykonawca ma posiadać polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp wykonawca na żądanie zamawiającego w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału wykonawców w postępowaniu w oparciu o przedłożone dokumenty mające potwierdzić ich spełnienie. 6. Wykonawcy wykonają zamówienie przy użyciu sił i środków będących w ich dyspozycji, bez zatrudniania podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunek będzie rozpatrywany dla każdej części osobno. Potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków ogólnych zostanie dokonane na podstawie oceny dokumentów, o których jest mowa w punkcie 4 niniejszej specyfikacji na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) zezwoleń, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: 1) wykazu posiadanego lub będącego w dyspozycji wykonawcy sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 4 do siwz - zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. 3 ppkt. 4 2) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5, (zgodnie z warunkiem określonym w pkt. 3 ppkt. 3). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6. Wykonawcy którzy składają oferty na kilka części zamówienia, przedkładają jeden komplet dokumentów i oświadczeń podmiotowych (tzn. oświadczenie z art. 22 oraz art. 24 ust. 1 i 2 (o niepodleganiu wykluczeniu) ustawy Pzp oraz zaświadczenie lub wypis z rejestru, polisa ubezpieczeniowa) natomiast dokumenty, które potwierdzają warunki udziału w postępowaniu dotyczące (doświadczenia i dysponowania sprzętem) wykonawcy muszą załączyć do składanej przez siebie oferty częściowej zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 3 ppkt 3 i 4. Dokumenty wymienione w punkcie 1 ppkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie, a oświadczenie jak w pkt 1 składa Pełnomocnik w imieniu wykonawców występujących wspólnie. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 2 załączone dokumenty będą rozpatrywane łącznie. W przypadku jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl -BIP usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach