Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie utrzymania szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu. zakres świadczenia usługi obejmuje: 3.1. Bieżące utrzymanie szaletów w czystości, polegające na: 1) codziennym dokonywaniem przeglądu kabin do godz. 9:00, 2) sprzątaniu, myciu, dezynfekcji i utrzymaniu w czystości wnętrza pomieszczeń szaletów oraz kabin, 3) codziennym uzupełnianiu papieru toaletowego, 4) zabezpieczaniu środków dezynfekcyjnych, czystości. 3.2 Odchwaszczanie nasadzeń nad częścią męską szaletu przy ul. Ratuszowej i dwukrotne cięcie żywopłotu przy chodniku na Placu Konstytucji. 3.3 Dokonywanie konserwacji oraz usuwanie na bieżąco usterek urządzeń wod-kanal., elektrycznych, C.O. zainstalowanych w szaletach oraz wyposażenia (np. krany, deski sedesowe, spłuczki, uszkodzone zamki w drzwiach itp.) wraz z ewentualną ich wymianą. 3.4 Odśnieżanie, usuwanie śliskości zimowej na chodnikach przylegających do szaletów. 3.5 Typowanie prac remontowych na obiektach szaletów i zgłaszanie ich do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Miejskiego. Kolejność, zakres i termin przeprowadzenia remontów ustali Zamawiający. 3.6 Bezwzględne przestrzeganie przepisów sanitarnych , wykonywanie zaleceń pokontrolnych i decyzji służb sanitarnych dot. funkcjonowania obiektów . 3.7 Godziny otwarcia szaletów : w dni powszednie i święta z wyłączeniem Święta Bożego Narodzenia i Święta Wielkiej Nocy: Okres letni tj. w miesiącach maj-październik 800-2000, Okres jesienno -zimowy listopad-kwiecień 800-1800.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 Warunki udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia. 1) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy. 2) Zamówienie może być udzielone wyłącznie wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków , oświadczenia i dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie , forma dokumentów oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4.1. Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty o których mowa w pkt. 4.3.1 do 4.3.5 SIWZ. 4.2. Zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4.3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: - w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1: 4.3.1. O świadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik Nr 2 do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - w celu potwierdzenia , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy 4.3.2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy - - wypełnione i podpisane odpowiedni przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( załącznik Nr 3A cz. II do SIWZ) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( załącznik Nr 3 B cz. II do SIWZ) 4.3.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy składane zgodnie z pkt. 2.3.5 SIWZ. oraz inne dokumenty : 4.3.4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ 4.3.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl -BIP Usługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach