Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Warcka 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-43 822 53 16 wew. 24 , fax. 0-43 822 42 67
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu
    ul. Warcka 8 8
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 0-43 822 53 16 wew. 24, fax. 0-43 822 42 67
    REGON: 00526232500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: I część Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w roku szkolnym 2009/2010; II część - Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Kłocku w roku szkolnym 2009/2010; III część -Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Publicznego Gimnazjum Gminy Sieradz w roku szkolnym 2009/2010.Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie mianem zadania. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158942106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiąznie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Wykonawca wykaże się wykonaniem z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienia o charakterze żywienia zbiorowego; 6. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 środkiem transportowym wymaganym do realizacji zamówienia w zakresie dostawy posiłków - należy dołączyć decyzję SSE dopuszczającą posiadany pojazd do transportu żywności- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności; 7. Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje w zakresie przestrzegania zasad higieny, wymagane od osób biorących udział w procesie produkcji i obrocie żywnością; 8. Wykonawca musi posiadać wdrożony System Analizy Zagrożeń i Krytyczny Punkt Kontroli (HACCAP). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załaczyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ .4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo oświadczenie, że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ). 7. Wykaz wykonanych zamówień w zakresie zbiorowego żywienia w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ). 8. Zaświadczenia, decyzje lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane od osób biorących udział w procesie produkcji i obrocie żywnością. Wykaz sporządzony według załącznika nr 9 do niniejszej SIWZ. 9. Informacja o posiadanych środkach transportowych wymaganych przy realizacji zamówienia w zakresie dostawy posiłków (wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 11do niniejszej SIWZ) 10.Dokument z Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego potwierdzający wdrażanie systemu HACCP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htp://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach