Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu przyuczającego do praktycznej obsługi komputera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Pijarska 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4485600 , fax. 018 4485609
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Pijarska 1 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4485600, fax. 018 4485609
    REGON: 00031999000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Służba Wiezienna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu przyuczającego do praktycznej obsługi komputera realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje przeprowadzenie kursu przyuczającego do praktycznej obsługi komputera dla Beneficjentów Ostatecznych, którymi będą osadzeni w Zakładzie Karnym w Nowym Sączu, w związku z realizacją przez jednostkę projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 . Wspólny Słownik Zamówień CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu: Kurs przyuczający do praktycznej obsługi komputera - praca w środowisku WINDOWS i korzystanie z programów biurowych oprogramowania Office. Czas trwania kursu - 50 godzin lekcyjnych obejmujących zakres wiadomości teoretycznych i zajęcia praktyczne. Dzienna liczba godzin nie powinna przekraczać 10 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut). Szkolenie nie może odbywać się w niedziele i dni świąteczne. Kurs musi zakończyć się wydaniem dokumentu potwierdzającego nabycie uprawnień i wiedzy. Liczba uczestników kursu co najmniej 12 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zapisane w art. 22 ust. 1. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy, c) spełniają dodatkowe warunki zapisane w niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale VII tej specyfikacji. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie na zał. nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy. 4. Dopuszcza się złożenie w/w dokumentów na drukach własnych Wykonawcy pod warunkiem zachowania identycznej treści i kolejności zapisów w stosunku do załączników niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach