Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie subskrypcji wraz z co najmniej 24 miesięczną gwarancją obejmującą opiekę serwisową i wsparcie, a także aktualizację oraz prawo do otrzymywania nowych wersji przez okres co najmniej 24 miesięcy od zawarcia Umowy, dla 15 komponentów pakietu licencji oprogramowania FME będących w posiadaniu Zamawiającego.

Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 618 432 , fax. 226 283 467
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 618 432, fax. 226 283 467
    REGON: 12276098000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie subskrypcji wraz z co najmniej 24 miesięczną gwarancją obejmującą opiekę serwisową i wsparcie, a także aktualizację oraz prawo do otrzymywania nowych wersji przez okres co najmniej 24 miesięcy od zawarcia Umowy, dla 15 komponentów pakietu licencji oprogramowania FME będących w posiadaniu Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie subskrypcji wraz z co najmniej 24 miesięczną gwarancją obejmującą opiekę serwisową i wsparcie, a także aktualizację oraz prawo do otrzymywania nowych wersji przez okres co najmniej 24 miesięcy od zawarcia Umowy, dla 15 komponentów pakietu licencji oprogramowania FME będących w posiadaniu Zamawiającego, w tym: 1 licencja FME Database Edition - Floating (licencja główna - nr 52LQ-LVFY-18HC); 3 licencje FME Database Edition - Incremental (nr 52LQ-LVFY-18H); 4 licencje FME Desktop Database - Incremental (nr 52LQ-LVFY-18HC); 1 licencja Plugin-MapTextLabelle-Floating (inicial user nr 52LQ-LVFY-18HC); 1 licencja Plugin-MapTextLabelle-Incremental (2-5) - nr 52LQ-LVFY-18HC; 1 licencja FME Professional Edition - Fixed (nr NE5Q-C5GQ-15AY); 1 licencja FME Professional Edition - Fixed (nr 8MM6-2D4G-15SW); 1 licencja FME Professional Edition - Fixed (nr YACA-L9G3-15ZB); 1 licencja FME Server Edition (licencja główna - nr 799N-X4Q3-18U5); 1 licencja FME Server Engine (nr 799N-X4Q3-18U5); 1 licencja Plugin-MapTextLabelle-Server Licence (nr 799N-X4Q3-18U5); 1 licencja FME Server Edition (licencja główna- nr J6S7-AK4R-18FG); 2 licencje FME Server Engine (nr J6S7-AK4R-18FG); 1 licencja FME Server Edition (licencja główna - YJ2A-8ZA2-18BY); 4 licencje FME Server Engine (nr YJ2A-8ZA2-18BY). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NBP rachunek nr: 17 1010 1010 0007 5213 9120 0000 z dopiskiem „Wadium nr referencyjny: BDG-ZP.2610.19.2020.GI”. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga aby dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu złożony był w oryginale dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, w formie, w jakiej został on wystawiony przez gwaranta lub poręczyciela. Postanowienia ppkt. 5.1-5 stosuje się odpowiednio. 5.1. W przypadku złożenia wadium w formie pisemnej postaci papierowej, a oferta także jest składana w formie pisemnej postaci papierowej, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oryginału dokumentu wadium. 5.2. W przypadku złożenia wadium w formie pisemnej postaci papierowej, a oferta jest składana w formie pisemnej postaci elektronicznej, Zamawiający wymaga złożenia przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wadium w odrębnej zamkniętej kopercie opisanej nazwą i adresem Zamawiającego oraz adnotacją: „Wadium do przetargu o numerze referencyjnym BGZ-ZP.2610.19.2020.GI” 5.3. W przypadku złożenia wadium w formie pisemnej postaci elektronicznej, a oferta jest składana w formie pisemnej postaci papierowej, skan oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej należy dołączyć do oferty, a oryginał wadium w postaci elektronicznej należy przesłać Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem portalu ePUAP, z adnotacją: „Wadium do przetargu o numerze referencyjnym BGZ-ZP.2610.19.2020.GI” 5.4. W przypadku złożenia wadium w formie pisemnej postaci elektronicznej, a oferta jest składana także w formie pisemnej postaci elektronicznej, wadium należy złożyć wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert, w pliku skompensowanym (ZIP, 7-zip) za pośrednictwem portalu ePUAP. 5.5. Z treści dokumentu wadialnego winno wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego na pierwsze wezwanie Zamawiającego. Przy odmiennym uregulowaniu zobowiązania gwaranta/poręczyciela Zamawiający uzna złożone wadium za wadliwe. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu, to wymagany jest oryginał lub elektronicznie poświadczona za zgodność z oryginałem kopia dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę wraz z niezbędnymi załącznikami należy złożyć, pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy: 1) w formie pisemnej w postaci papierowej, bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481) lub przesyłki kurierskiej albo 2) w formie pisemnej w postaci elektronicznej drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal . 2. Zamawiający uzna, że oferta pisemna w postaci papierowej została złożona w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie oznaczonym w SIWZ wpłynęła do siedziby Zamawiającego, a oferta pisemna w postaci elektronicznej najpóźniej w terminie oznaczonym w SIWZ została przekazana na platformę ePUAP. 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie pisemnej za pośrednictwem: 1) operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), przesyłki kurierskiej lub pism składanych do siedziby Zamawiającego osobiście, 2) poczty elektronicznej pod adresem e-mail: dyr.generalny@gugik.gov.pl. 3) drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz platformy ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal . 4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5. Wszelką korespondencję pisemną w postaci papierowej do Zamawiającego, związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa z dopiskiem: „ Korespondencja dotycząca przetargu nr ref.: BDG-ZP.2610.19.2020.GI“. 6. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę drogą elektroniczną musi posiadać konto na platformie ePUAP, gdzie jest dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji z Zamawiającym. 7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania, a także odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji w postaci elektronicznej, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 10. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. 11. SIWZ, wyjaśnienia treści SIWZ oraz wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania, zamieszczane będą na stronie internetowej Zamawiającego www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne 12. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i do udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Józef Górny – tel. +48 22 661 84 32, e-mail: dyr.generalny@gugik.gov.pl Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. Warunki formalne sporządzenia oferty w formie pisemnej w postaci papierowej: 1) oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej pod rygorem nieważności; 2) oferta i załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby umocowane przez Wykonawcę. Oryginał pełnomocnictwa, określający zakres umocowania pełnomocnika, winien był dołączony do oferty. Każda strona oferty oraz załączników musi być parafowana przez Wykonawcę lub osobę/osoby umocowane przez Wykonawcę, 3) wszelkie poprawki merytoryczne lub zmiany w treści oferty i załączników, wpływające na treść oświadczenia woli, muszą być podpisane i datowane przez Wykonawcę lub osobę/osoby umocowane; 4) zaleca się, aby oferta była złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron powinna zaczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. Zamawiający nie wymaga numerowania czystych, nie zapisanych stron; 5) oferta powinna być trwale zespolona tak, aby niemożliwe było jej przypadkowe zdekompletowanie; 6) oferta musi być złożona Zamawiającemu w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu z napisem: OFERTA NA: „Przedłużenie subskrypcji wraz z co najmniej 24 miesięczną gwarancją obejmującą opiekę serwisową i wsparcie, a także aktualizację oraz prawo do otrzymywania nowych wersji przez okres co najmniej 24 miesięcy od podpisania Umowy, dla 15 komponentów pakietu licencji oprogramowania FME, będących w posiadaniu Zamawiającego” Nr ref. postępowania: BGZ-ZP.2610.19.2020.GI. NIE OTWIERAĆ PRZED 05.10.2020 r. GODZ. 13:00 7) Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp nie później niż w terminie składania ofert winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 8) Informacje te należy umieścić w osobnej, wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie i oznaczyć klauzulą: „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. 9) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, to znaczy: nazwy (firmy) oraz adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. 10) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać złożoną ofertę. Zmiana oferty może być dokonana poprzez złożenie pisemnego oświadczenia woli o wycofaniu uprzednio złożonej oferty i złożenie nowej oferty. Oświadczenie woli o wycofaniu uprzednio złożonej oferty należy złożyć w opakowaniu opisanym jak w pkt.6 z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY”, a „nowa zmieniona oferta” winna być złożona w opakowaniu opisanym jak pkt 6 z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”. Najpierw musi wpłynąć do Zamawiającego „wycofanie” oferty, a następnie „zmiana” oferty. Warunki formalne sporządzenia oferty w formie pisemnej w postaci elektronicznej: 1) Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu. 2) złożenie ofert w sposób niezgodny z Regulaminem (np. podwójne zaszyfrowanie) może spowodować brak możliwości odczytania oferty, za co odpowiedzialność ponosi Wykonawca. W takim przypadku Zamawiający potraktuje ofertę jako złożoną nieskutecznie. 3) zaleca się, aby Wykonawca zwracał szczególną uwagę na to, czy ID postępowania, które wpisuje do aplikacji do szyfrowania, zgadza się z kluczem publicznym tego postępowania, 4) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 5) Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu i stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 6) W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem, 7) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część, skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP, 7-zip), 8) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, to znaczy: nazwy (firmy) oraz adresu wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie, 9) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu, 10) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty, 11) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo złożone w oryginale w postaci elektronicznej. 12) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. 13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył swoją ofertę na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 14) Na ofertę składa się formularz oferty z wykorzystaniem wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ, a także załączniki do oferty, których treść stanowi integralną część oświadczenia woli Wykonawcy, zapewniającą ważność oświadczenia woli i potwierdzającą zgodność treści oferty z treścią SIWZ. UWAGA: Niezależnie od dopuszczenia przez Zamawiającego różnych postaci składania ofert, zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy Pzp, każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach