Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1742W Garbatka – Czarnolas, gmina Policzna, powiat zwoleński o długości 4,000 km.

Powiat Zwoleński ogłasza przetarg

  • Adres: 26700 Zwoleń, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26 , fax. 486 762 520
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zwoleński
    ul. Władysława Jagiełły 4
    26700 Zwoleń, woj. mazowieckie
    tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, fax. 486 762 520
    REGON: 67022286500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1742W Garbatka – Czarnolas, gmina Policzna, powiat zwoleński o długości 4,000 km.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 1742W Garbatka – Czarnolas, gmina Policzna, powiat zwoleński o długości 4,000 km. 2.Kilometrarze poszczególnych odcinków przedstawiają się następująco: - odcinek nr 1 od km 3+ 008,50 do km. 3 + 640,50 - odcinek nr 2 od km 4 + 878,50 do km. 5 + 375,50 - odcinek nr 3 od km 6+ 231 do km 9+ 104 3.Trasa drogi przebiega częściowo w terenie zabudowanym wzdłuż obustronnej zabudowy mieszkalnej przez miejscowości: Gródek – Czarnolas, gdzie ustalono koniec opracowania w km 9 + 104 ( na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4506W Zwoleń – Sarnów). 4.Droga na odcinkach projektowanych posiada nawierzchnię szerokości 5,00 m składającej się z jednej warstwy bitumicznej oraz podbudowy z bruku. Stan techniczny istniejącej drogi na planowanych odcinkach do przebudowy jest zły, posiada wiele zaniżeń i sfalowań poprzecznych i podłużnych oraz ubytków w nawierzchni jezdni. Szerokość korony drogi wynosi od 10,00 do 12,00 m. Trasa przebiega w terenie płaskim, wydzielone obustronne pobocza gruntowe szerokości 1,00m, rowy odwadniające i przepusty drogowe wzdłuż trasy drogi wymagają przebudowy celem prawidłowego przechwytywania i odprowadzania wody opadowej z jezdni i poboczy. 5.Zakres robót obejmuje wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez doprofilowanie z BA w ilości 0,100 Mg/m2, którą w projekcie przyjęto jako dowolną warstwę podbudowy i zaprojektowano warstwę ścieralną z mieszanki mineralno – asfaltowej gr. 4cm. Założeniem projektowym jest także przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi polegająca na wymianie istniejących uszkodzonych rur betonowych na rury PEHD. 6.W ramach przebudowy drogi przewiduje się odbudowę obustronnych poboczy drogi poprzez mechaniczne usunięcie warstwy ziemi – humusu a następnie utwardzenie kruszywem łamanym gr 10 cm na szerokości 1,00 m.. 7.Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, uproszczonej dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) które stanowią załączniki nr 1, 1a i 1b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8.Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 9.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 10.Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ, obowiązującymi przepisami prawa w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 11.Wykonawca realizując przedmiot zamówienia będzie zobowiązany do: 1)utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy, w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru robót. W czasie ich trwania Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. 2)przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy. 3)przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, 4)Wykonawca będzie również odpowiedzialny za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz ochronę własności publicznej i prywatnej. 5)wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, które powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883 ze zm.) oraz wymaganiom określonym w (SST). 6)po zakończeniu prac doprowadzić teren robót i teren przyległy do stanu pierwotnego, materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania powinny być usunięte zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 ze zm.) a nadające się do wbudowania przekazane Zamawiającemu, natomiast zanieczyszczoną ziemię, odpady budowlane, gruz i śmieci wywiezione na legalne wysypisko na koszt Wykonawcy. 12.Jeśli gdziekolwiek, w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, Przedmiarach robot, Uproszczonym projekcie budowlanym lub opisie przedmiotu zamówienia, zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r, poz. 2164 ze zm.) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w uproszczonej dokumentacji projektowej, poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach projektu i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, towary i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora uproszczonej dokumentacji projektowej, lub innego uprawnionego specjalistę wyznaczonego przez Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN(słownie: dwadzieścia tysięcy Wadium Wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359) 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zwoleniu Nr 59 9157 0002 0000 0007 0928 0021 z oznaczeniem „Wadium do postępowania IR.272. 4.2017 r. na przebudowę drogi powiatowej Nr 1742W Garbatka - Czarnolas” Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uzyskania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) 4.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą – kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6.Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach