Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2904C Szpetal Górny - Włocławek od km 0+000 do km 1+997,48

Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, Jarantowice 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846487 , fax. 054 2846487
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku
    Jarantowice 5
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846487, fax. 054 2846487
    REGON: 91087013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2904C Szpetal Górny - Włocławek od km 0+000 do km 1+997,48
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2904C Szpetal Górny - Włocławek od km 0+000 do km 1+997,48 1.1.Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - plantowanie, - przepusty, - nawierzchnie, - zjazdy, 1.1.1.Projektowana konstrukcja jezdni: - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg projektu budowlanego, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 1.1.2. Poszerzenia jezdni: - warstwa odsączająca z piasku naturalnego, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego wg projektu budowlanego, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 1.1.3. Pobocza gruntowe poza obszarem zabudowanym 1.1.4. Chodniki z kostki brukowej betonowej w terenie zabudowanym 1.1.5. Zatoki autobusowe z kostki brukowej betonowej 1.1.6. Perony z kostki brukowej betonowej na zatokach autobusowych 1.1.7. Zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki brukowej betonowej Przebudowa drogi powiatowej nr 2904C Szpetal Górny - Włocławek od km 0+000 do km 1+997,48. należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami oraz sztuką budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w kwocie 30 000 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych, Termin ważności wadium określa się na 30 dni. Termin liczony jest od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego KDBS O/Włocławek 79 9550 0003 2001 0075 4192 0003, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku przelewu na rachunek zamawiającego, dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. - w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach należy dokument załączyć do oferty. 10.3. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy z wykonawcą i wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10.4. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, - który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona. 10.5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić warunki i potwierdzić ich spełnienie oświadczeniami lub dokumentami wymaganymi w punkcie 7.3, 7.4, 7.5. 7.3. Potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy p.z.p: 7.4. Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1 Wykaz wykonanych robót budowlanych-drogowych /zakończonych/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć krótki opis elementów robót. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane należycie. Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót drogowych polegające na zrealizowaniu /zakończeniu/ 2 drogowych robót budowlanych tj. polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, z których każda jest o wartości nie mniejszej niż 2 mln złotych brutto ramach jednego zadania.Wskazane roboty budowlane muszą być wykonane należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o u2 Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca:dotyczy kierownika budowy i kierownika robót- Kserokopia uprawnień budowlanych - Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC.- sporządzić wykaz robót na których pełnił funkcję kierownika budowy - dotyczy kierownika budowy- sporządzić wykaz robót na których pełnił funkcję kierownika robót - dotyczy kierownika robót- Kserokopia uprawnień - dotyczy obsługi geodezyjnej.- Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby oraz posiadający, co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych na stanowisku kierownik budowy. Kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby oraz posiadający co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych na stanowisku kierownik robót.Geodeta posiadający uprawnienia - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe,dzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek w pkt 2 mogą spełniać łącznie 3 Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom Nie określa się warunków 4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca:- Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego /typ, ilość, forma własności/- Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w przypadku jeżeli w wykazie wykonawca wskazał, że będzie dysponował narzędziami i urządzeniami. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący lub posiadający pisemne zobowiązanie do dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi:- Wytwórnia mieszanek mineralno-asfaltowych wyposażona w jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa. Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 100 Mg/h. - 1 szt,Lokalizacja wytwórni musi zapewnić spełnienie wymagań technologicznych tj. dowóz mieszanki mineralno - bitumicznej w ciągu 2 godzin od załadunku do momentu wbudowania,- Układarka mas bitumicznych- 1 szt.- Skrapiarka lepiszcza wyposażona w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym - 1 szt- Dwa walce stalowe statyczne samojezdne, jeden walec wibracyjny lub ciężki, jeden walec ogumiony.- Samochody ciężarowe samowyładowcze - 4 szt- Laboratorium wyposażone, w co najmniej kolumnę ekstrakcyjną, aparat Proctora oraz formę z ubijakiem Marshala i sondę do badania wskaźnika zagęszczenia robót ziemnych i podłoża W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie 7.5. Potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1 Informacja z Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy jest nie mniejsza niż 1,0 mln PLN. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest wykazanie środków kredytu) w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN. 2 Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem na termin składania ofert. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w czasie realizacji robót objętych umową oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych dotyczących pracowników i osób trzecich. (minimalna kwota ubezpieczenia 1.000.000,00 zł.). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek w pkt. 2 musi spełniać każdy z wykonawców , natomiast warunek określony w pkt. 1 mogą spełniać łącznie. 7.6. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia . 7.7. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego z partnerów oraz wyłącznego występowania w realizacji umowy. 7.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w tabeli 7.3 lp. 2,3,4,6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanych w całości wykonywania decyzji właściwego organu. 7.9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w tabeli 7.3.lp. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 7.10. Dokumenty o których mowa w pkcie 7.8 a) i b) oraz w pkcie 7.9 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkcie 7.8. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkcie 7.8 i 7.9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio. 7.12 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 7.13. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą. 7.13.1. Wypełniony formularz ofertowy. 7.13.2. Wypełnione formularz kosztorysu ofertowego. 7.13.3. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji zał. nr 6. 7.13.4. Dowód wniesienia wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 P.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-4 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ oryginał lub kserokopia/ Prowadzenie działalności gospodarczej 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/ Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt od 4 do 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie figuruje w kartotece karnej rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy P.z.p. 6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie figuruje w kartotece podmiotów zbiorowych krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spełniać każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach