Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, pl. J. Bema 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6882300 , fax. 014 6882301
- Data zamieszczenia: 2012-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
pl. J. Bema 3 3
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6882300, fax. 014 6882301
REGON: 85176311800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - /Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Merchandising w handlu z programem do fakturowania i obsługą kasy fiskalnej/, CZĘŚĆ III zamówienia - Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów dla 20 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 150 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 100 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: warsztaty autoprezentacji, etykiety, wizażu, aktywności na rynku pracy, przepisy prawa pracy, obsługę klienta w firmie, organizację pracy biurowej, korespondencję przychodzącą i wychodzącą, obsługę urządzeń biurowych (m. in. faks, ksero, skaner, drukarka), redagowanie korespondencji (edycja i formatowanie korespondencji biurowej oraz projektowanie arkuszy kalkulacyjnych) - obsługę programów biurowych, archiwizacje dokumentów, zasady savoir-vivre u - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia oraz dostępem do Internetu, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Merchandising w handlu z programem do fakturowania i obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 130 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 75 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: kreatywność w promocji sprzedaży, psychologię zachowań klienta, zasady tworzenia ekspozycji, podnoszenie efektywności sprzedaży, zasady nowoczesnego handlu, towaroznawstwo, obsługę programu do fakturowania, obsługę kasy fiskalnej, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć z zakresu obsługi programu do fakturowania oraz kasę fiskalną, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach - kurs zintegrowany) dla 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 30 godzin zegarowych zajęć, tj. 24 godziny lekcyjne w ramach szkolenia podstawowego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas oraz 16 godzin lekcyjnych w ramach szkolenia specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach, - szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie prowadzenia kursów z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 619), - absolwent szkolenia winien otrzymać po zdanym egzaminie zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem, o którym mowa w powołanym wyżej rozporządzeniu, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - koszt przeprowadzenia egzaminu, o którym mowa w art. 20 powołanej wyżej ustawy pokrywa instytucja szkoleniowa, tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia, - czas trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin szkolenia, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-07-25 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Projektant stron internetowych webmaster znak sprawy: ZP.2711.39.2016
Dodano: 2016-07-15 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Profesjonalny pracownik usług sprzedażowych / handlowych wraz z obsługą ICT znak sprawy: ZP.2711.40.2016
Dodano: 2016-06-30 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.34.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III znak sprawy: ZP.2711.37.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.29.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową z zakresu spawania dwiema technikami znak sprawy: ZP.2711.28.2016
Dodano: 2016-06-04 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Obsługa komputera z egzaminami ECDL znak sprawy: ZP.2711.36.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Księgowość komputerowa znak sprawy: ZP.2711.33.2016
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pod nazwą Obsługa wózków jezdniowych (wszystkie typy) oraz magazynier, gospodarka magazynowa w zakresie pracy w handlu hurtowym znak sprawy: ZP.2711.35.2016
Dodano: 2016-06-02