Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - /Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Merchandising w handlu z programem do fakturowania i obsługą kasy fiskalnej/, CZĘŚĆ III zamówienia - Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach)

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, pl. J. Bema 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882300 , fax. 014 6882301
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
    pl. J. Bema 3 3
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882300, fax. 014 6882301
    REGON: 85176311800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie: CZĘŚĆ I zamówienia - /Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów/, CZĘŚĆ II zamówienia - /Merchandising w handlu z programem do fakturowania i obsługą kasy fiskalnej/, CZĘŚĆ III zamówienia - Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Kompleksowa obsługa biura z modułem archiwizacji dokumentów dla 20 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 150 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 100 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: warsztaty autoprezentacji, etykiety, wizażu, aktywności na rynku pracy, przepisy prawa pracy, obsługę klienta w firmie, organizację pracy biurowej, korespondencję przychodzącą i wychodzącą, obsługę urządzeń biurowych (m. in. faks, ksero, skaner, drukarka), redagowanie korespondencji (edycja i formatowanie korespondencji biurowej oraz projektowanie arkuszy kalkulacyjnych) - obsługę programów biurowych, archiwizacje dokumentów, zasady savoir-vivre u - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia oraz dostępem do Internetu, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Merchandising w handlu z programem do fakturowania i obsługą kasy fiskalnej dla 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 130 godzin zegarowych zajęć, w tym minimum 75 godzin zajęć praktycznych, - program szkolenia winien obejmować w szczególności: kreatywność w promocji sprzedaży, psychologię zachowań klienta, zasady tworzenia ekspozycji, podnoszenie efektywności sprzedaży, zasady nowoczesnego handlu, towaroznawstwo, obsługę programu do fakturowania, obsługę kasy fiskalnej, - absolwent szkolenia winien otrzymać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, - każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi posiadać do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe z odpowiednim oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć z zakresu obsługi programu do fakturowania oraz kasę fiskalną, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Przewóz towarów niebezpiecznych ADR - kurs początkowy (szkolenie podstawowe w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas; szkolenie specjalistyczne w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach - kurs zintegrowany) dla 10 osób, - szkolenie finansowane jest ze środków publicznych, - szkolenie winno obejmować minimum 30 godzin zegarowych zajęć, tj. 24 godziny lekcyjne w ramach szkolenia podstawowego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas oraz 16 godzin lekcyjnych w ramach szkolenia specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach, - szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie prowadzenia kursów z zakresu przewozu towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 619), - absolwent szkolenia winien otrzymać po zdanym egzaminie zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem, o którym mowa w powołanym wyżej rozporządzeniu, - Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć w formule kształcenia na odległość, - zajęcia muszą być realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku (tj. przez 5 dni w tygodniu), w przedziale czasowym między godziną 7:00 a 19:00, - szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, - zajęcia nie mogą odbywać się dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie, - koszt przeprowadzenia egzaminu, o którym mowa w art. 20 powołanej wyżej ustawy pokrywa instytucja szkoleniowa, tj. wchodzi w ogólny koszt szkolenia, - czas trwania egzaminu nie wlicza się do liczby godzin szkolenia, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu w każdym dniu szkolenia w postaci: gorących i zimnych napojów (kawa, herbata, sok, woda mineralna) oraz drożdżówek/kanapek. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Kod CPV - 80530000-8, OPIS - Usługi szkolenia zawodowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach