Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn.: „System edukacji zawodowej w Portugalii”

Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25608 Kielce, Ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 367 68 72,
  • Data zamieszczenia: 2017-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach
    Ul. Jagiellońska 28
    25608 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 367 68 72,
    REGON: 36221736000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn.: „System edukacji zawodowej w Portugalii”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem wizyty studyjnej jest zapoznanie z systemem kształcenia zawodowego funkcjonującego w Portugalii i jego wpływu na gospodarkę oraz rynek pracy, na przykładzie placówek i instytucji związanych z kształceniem zawodowym. Wizyta studyjna służyć będzie przede wszystkim zapoznaniu się z modelami i rozwiązaniami jakie funkcjonują w najlepszych placówkach realizujących założenia dualnego systemu kształcenia zawodowego, klas patronackich i kształcących w zawodach związanych m.in. z branżą metalowo – odlewniczą i informatyczną. Uczestnicy wizyty zapoznają się ze sposobem organizacji systemu edukacji, prowadzenia i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu oraz doradztwa zawodowego. Celem wizyty jest również nawiązanie relacji z partnerami zagranicznymi, aby w przyszłości zagwarantować wymianę uczniów, słuchaczy i kadry dydaktycznej. 2) Uczestnikami wyjazdu będą osoby zaangażowane w proces tworzenia Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, tj.: -przedstawiciele władz miasta Kielce oraz władz regionu świętokrzyskiego, -przedstawiciele instytucji związanych ze szkolnictwem zawodowym, -przedstawiciele przedsiębiorców, -przedstawiciele Zamawiającego. 3) Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. 4) Termin 16-20 października 2017 5) Czas trwania wizyty: 5 dni. 6) Liczba uczestników: 15 osób dorosłych 7) Transport uczestników: a) Transport krajowy na lotnisko - z Kielc (siedziba Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, Al. Solidarności 34, Kielce) na lotnisko docelowe (Warszawa lub Kraków) oraz transport w drodze powrotnej z lotniska (Warszawa lub Kraków) do Kielc (siedziba Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, Al. Solidarności 34, Kielce). Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczestnikom wyjazdu odpowiednie warunki bezpieczeństwa tj.: • zapewnić kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem, • przestrzegać przepisów ppoż. i BHP. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadającym wymaganiom – aktualny przegląd i ubezpieczenie. Klimatyzowany bus/autokar- rok produkcji min. 2012, z ilością miejsc gwarantującą jednoczesny przewóz całej grupy oraz bagażu. Wykonawca zapewnia w przypadku złego stanu technicznego pojazdu, transport zamienny bądź w przypadku, gdy tego nie zrobi, Zamawiający na jego koszt wynajmie transport spełniający wymagania. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: • przystosowanym do przewozu osób, • spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, • prowadzonym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. • Wykonawca musi również zapewnić transport bagażu. Nie jest dopuszczalne użycie przerobionych busów z aut o homologacji ciężarowych. Bus ma posiadać bagażnik, w którym zmieszczą się wszystkie bagaże uczestników wyjazdu. Bus ma być przestronny, zapewniający wysoki komfort jazdy. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z miejscami parkingowymi oraz poniesie wszelkie opłaty z nimi związane. b) Przelot samolotem Bilety lotnicze będą obejmować wszelkie wymagane opłaty lotniskowe wraz z opłatą bagażową (bagaż nadawany co najmniej 22 kg). Zamawiający przekaże najpóźniej na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem wizyty ostateczną listę uczestników wraz z danymi kontaktowymi oraz pozostałymi danymi niezbędnymi do rezerwacji biletów lotniczych i noclegów. Wykonawca musi założyć koszty pięciokrotnej zmiany rezerwacji biletu lotniczego, w przypadku zmiany uczestnika wyjazdu przed jego realizacją, spowodowanego zdarzeniem losowym. Dzień Przelot z… Przelot do… Dopuszczalna liczba przesiadek * Przewidywany czas podróży 1. I dzień Polska - lotnisko: Warszawa/Kraków Portugalia - lotnisko: Lizbona Dopuszczalna -1 przesiadka (czas oczekiwania pomiędzy połączeniami- max. 1h) Wylot z Polski do Lizbony powinien odbyć się między godziną 10:00 a godziną 16:00 2. V dzień Portugalia - lotnisko: Lizbona Polska - lotnisko: Warszawa/Kraków Dopuszczalna -1 przesiadka (czas oczekiwania pomiędzy połączeniami- max. 1h) Wylot z Lizbony do Polski powinien odbyć się między godziną 9:00 a godziną 12:00. * Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram połączeń do akceptacji c) Transport lokalny na terenie Portugalii, klimatyzowanym busem/autokarem (z wyłączeniem środków komunikacji publicznej), z kierowcą do dyspozycji uczestników podczas pobytu, wg poniższego schematu: Dzień wizyty Przejazd z… Przejazd do… 1. I dzień Lizbona (lotnisko) Lizbona (miejsce zakwaterowania) 2 II dzień Lizbona (miejsce zakwaterowania) Transport na terenie Lizbony, w godzinach popołudniowych powrót do miejsca zakwaterowania. 3. III dzień Lizbona (miejsce zakwaterowania) Przejazd do miasta Aveiro, transport na terenie miasta Aveiro, następnie w godzinach popołudniowych transport do miasta Barcelos, transport na terenie miasta, przejazd do miasta Porto (miejsce zakwaterowania) 5. IV dzień Porto (miejsce zakwaterowania) Transport do miasta Barcelos, w godzinach popołudniowych powrót do Lizbony (miejsce zakwaterowania) 6. V dzień Lizbona (miejsce zakwaterowania) Lizbona (lotnisko) Bus/autokar –rok produkcji min. 2012, z ilością miejsc gwarantującą jednoczesny przewóz całej grupy oraz bagaży. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczestnikom wyjazdu odpowiednie warunki bezpieczeństwa, tj.: • zapewnić kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do kierowania busem/autokarem, • przestrzegać przepisów ppoż. i BHP. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających obowiązującym wymaganiom na terenie Portugalii– aktualny przegląd i ubezpieczenie. Wykonawca zapewnia w przypadku złego stanu technicznego pojazdu transport zamienny bądź w przypadku, gdy tego nie zrobi, Zamawiający na jego koszt wynajmie transport spełniający wymagania. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: • przystosowanym do przewozu ludzi, • spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, • prowadzonym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Nie jest dopuszczalne użycie przerobionych busów z aut o homologacji ciężarowych. Bus/autobus ma posiadać bagażnik, w którym zmieszczą się wszystkie bagaże uczestników wyjazdu. Bus/autobus ma być przestronny, zapewniający wysoki komfort jazdy. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z przejazdami na odcinkach płatnych, miejscami parkingowymi oraz poniesie wszelkie opłaty na terenie Portugalii. 8) Zakwaterowanie uczestników: 4 noclegi w hotelach o standardzie 3 ***, zgodnie z klasyfikacją hoteli wg APHORT w Portugalii- 3 noclegi w Lizbonie, 1 noclegi w Porto- w centrum miasta. Przez standard 3 *** Zamawiający rozumie pokój (wielkość pokoju min. 10m2) wyposażony co najmniej w: łóżko jednoosobowe o wymiarach min 90x190 cm lub łóżko dwuosobowe o wymiarach min. 180x190 cm), nocny stolik lub półkę przy każdym miejscu do spania, szafę lub wnękę garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny model do siedzenia, lustro, wieszak ścienny na wierzchnią odzież, lampkę nocną przy każdym miejscu do spania umożliwiającą czytanie w pozycji leżącej, lampa oświetlająca miejsce do pracy (stół lub biurko), oświetlenie ogólne, telefon, radio, telewizor, dostęp do Internetu, łazienkę, która posiada: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, z bocznym lub górnym oświetleniem, WC, osłonę wanny lub natrysku, mydło toaletowe lub dozownik z płynnym mydłem, ręcznik, ręcznik kąpielowy, suszarkę. Zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych lub dwuosobowych do pojedynczego zastosowania, w tym min. 3 pokoje dwuosobowe do pojedynczego zastosowania, z dostępem do bezprzewodowego Internetu (bezpłatnym bądź opłaconym przez Wykonawcę), w miejscu dobrze skomunikowanym i dogodnym dojazdem do miejsca odbywania się spotkań oraz w pobliżu centów miast. Wszyscy uczestnicy wyjazdu powinni być zlokalizowani w jednym hotelu. Zamawiający przedstawi trzy propozycje hotelu dla każdego miejsca noclegowego a Zamawiający dokona wyboru jednego hotelu z trzech zaproponowanych przez Wykonawcę. 9) Całodziennie wyżywienie podczas pobytu w Portugalii – 3 posiłki + przerwa kawowa (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka): śniadanie w formie bufetu, obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja wg poniższego schematu: Dzień 1 Obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja Dzień 2 Śniadanie, przerwa kawowa (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka),obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja Dzień 3 Śniadanie, przerwa kawowa (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka),obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja Dzień 4 Śniadanie, przerwa kawowa (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka),obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja Dzień 5 Śniadanie w hotelu, obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna)- po wylądowaniu na terenie Polski Kolacja w każdym przypadku obejmuje co najmniej jedno ciepłe danie oraz co najmniej jeden napój do wyboru z menu lokalu. Wszystkie posiłki, z wyjątkiem śniadań powinny odbywać się poza hotelem w lokalach o randze restauracji. Zamawiający dopuszcza zmiany w schemacie wyżywienia, które uzależnione będą od godzin podróży, zarówno z Polski do Portugalii i z Portugalii do Polski, jak i na terenie samej Portugalii. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić alternatywne posiłki dla osób deklarujących się jako wegetarianie lub alergicy na poszczególne składniki pokarmowe. 10) Ubezpieczenie Wykonawca opłaci ubezpieczenie uczestnikom wizyty studyjnej: NNW- min. 20 000 zł/osobę, KL- min. 200 000 zł/osobę, OC na osobie: min. 200 000 zł , utrata bagażu podróżnego: min. 2 000 zł/osobę 11) Zapewnienie opiekuna merytorycznego władającego językiem portugalskim na poziomie co najmniej B2 – zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy przez cały czas trwania wyjazdu. Przez poziom B2 Zamawiający rozumie osobę posługującą się językiem, która rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, potrafi zrozumieć dyskusję z użyciem języka specjalistycznego, jeśli dotyczy tematyki zawodowej. Potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, bez szczególnego wysiłku dla którejkolwiek ze stron. Potrafi formułować jasne i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne dotyczące wielu tematów oraz wyrazić swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, przedstawiając wady i zalety różnych rozwiązań. Opiekun merytoryczny będzie towarzyszył uczestnikom wyjazdu na każdym jej etapie i czuwał nad prawidłowym przebiegiem, zgodnie z szczegółowym programem i wytycznymi do programu przekazanymi przez Zamawiającego, w szczególności nad takimi aspektami jak: zakwaterowanie (kontakt z hotelami), transport lokalny (kontakt z kierowcą), wyżywienie (kontakt z restauracjami/hotelami, kontakt z odwiedzanymi instytucjami i wskazanymi osobami do kontaktu). Opiekun będzie odpowiedzialny za wykonywanie zdjęć uczestnikom wyjazdu podczas spotkań w instytucjach w ramach wizyty oraz dokona oznakowania spotkań zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej projektów finansowanych z funduszu europejskich (Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego). Podczas wizyty studyjnej opiekuna merytorycznego obowiązuje strój biznesowy. Wykonawca zobowiązany jest również do poinformowania uczestników o tym, że wyjazd jest współfinansowany w ramach projektu „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Opiekun ponadto powinien znać plan miasta, w których zatrzymają się uczestnicy wizyty. Opiekun merytoryczny będzie dostępny dla uczestników projektu przez cały okres trwania wizyty, zarówno podczas spotkań oficjalnych jak i po ich zakończeniu. Opiekun merytoryczny będzie komunikował się z uczestnikami wizyty w języku polskim. 12) Tłumacz – Wykonawca zapewni obsługę tłumaczeniową wszystkich spotkań podczas trwania wizyty. Tłumacz musi biegle władać językiem portugalskim, w tym językiem technicznym związanym ze specyfiką wyjazdu, na poziomie co najmniej C1 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy) lub posiadanym tytułem magistra filologii portugalskiej. Zamawiający przez poziom C1 rozumie osobę posługującą się językiem, która rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, potrafi zrozumieć dyskusję z użyciem języka specjalistycznego, jeśli dotyczy tematyki zawodowej. Potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, bez szczególnego wysiłku dla którejkolwiek ze stron. Potrafi formułować jasne i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne dotyczące wielu tematów oraz wyrazić swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, przedstawiając wady i zalety różnych rozwiązań. Zadaniem tłumacza będzie towarzyszenie uczestnikom wyjazdu podczas pobytu na terenie Portugalii oraz tłumaczenie wszelkich konwersacji, dyskusji, pytań oraz odpowiedzi z języka polskiego na portugalskiego oraz z języka portugalskiego na polski. Podczas wizyty studyjnej tłumacza obowiązuje strój biznesowy. Tłumacz będzie komunikował się z uczestnikami wizyty w języku polskim. UWAGA Usługi opiekuna merytorycznego i tłumacza nie mogą być świadczone przez tą samą osobę. 13) Przygotowanie materiałów informacyjnych obejmujących zakres merytoryczny wyjazdu grupowego z uwzględnieniem opisu Portugalii, odwiedzanych miast, odwiedzanych instytucji/ośrodków zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. Materiały informacyjne powinny być zbindowane, tworzyć jedną całość i być przygotowane w języku polskim. Materiały powinny zawierać informacje dla uczestników wyjazdu tj. mapa miast (miejsc zakwaterowania) dla każdego uczestnika, podstawowe informacje o danym mieście: infrastruktura, komunikacja, telefony alarmowe, telefon do ambasady, adres i telefon hotelu, w których zakwaterowani są uczestnicy, telefony kontaktowe oraz imiona i nazwiska opiekuna merytorycznego i tłumacza. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wymogi dotyczące informacji i promocji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Wszelkie materiały związane z realizacją wizyty studyjnej, w tym materiały informacyjne, powinny być oznakowane zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej projektów finansowanych z funduszy europejskich (Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego). 14) Planowany program merytoryczny wizyty przygotowany przez Zamawiającego będzie obejmował następujące elementy: Dzień 1 - transport z miejsca zbiórki (Kielce) na lotnisko (Kraków, Warszawa) - przelot na lotnisko w Lizbonie/ Portugalia - transport z lotniska do miejsca zakwaterowania (Lizbona) - zakwaterowanie uczestników Dzień 2 - przejazd do wskazanych miejsc spotkań na terenie Lizbony z miejsca zakwaterowania - powrót do miejsca zakwaterowania Dzień 3 - przejazd z Lizbony do wskazanych miejsc spotkań na terenie miasta Aveiro z miejsca zakwaterowania w Lizbonie -przejazd do miasta Barcelos -przejazd do miejsca zakwaterowania w mieście Porto - zakwaterowanie uczestników Dzień 4 - przejazd do wskazanych miejsc spotkań na terenie miasta Barcelos z miejsca zakwaterowania w mieście Porto - powrót do miejsca zakwaterowania w Lizbonie Dzień 5 - przejazd na lotnisko w Lizbonie - przelot z Lizbony na lotnisko w Polsce (Kraków, Warszawa) - transport uczestników z lotniska do Kielc (miejsce zbiórki)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79997000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359), 3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku - 59 1050 1461 1000 0024 1634 6076 z dopiskiem „Wadium" i nr postępowania 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), 5) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego” zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowo-cenowy” - wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składają łącznie. Ponadto Wykonawca do oferty dołącza: a) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo gdy oferty nie podpisuje Wykonawca. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Załączniku nr 2 i Załączniku nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach