Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach

Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
    ul. Rynek 1 1
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług transportowo-sprzętowych przy oczyszczaniu mechanicznym ulic miejskich w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2014 r. zgodnie z harmonogramem oczyszczania - zał. nr 2 do umowy opróżnianie koszy ulicznych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r. - jeden raz dziennie w dni robocze a w obrębie Starego Miasta w każdym dniu tygodnia. Wykonawca zobowiązany jest do: a)wykonywania przy temperaturach dodatnich w sezonie zimowym oczyszczania ulic wskazanych przez Zamawiającego - rozliczenie wg. iloczynu stawki jednostkowej i oczyszczonej powierzchni. b)wykonywania oczyszczania ulic nieobjętych harmonogramem a wskazanych przez Zamawiającego - rozliczenie wg. iloczynu stawki jednostkowej i oczyszczonej powierzchni. c)opróżniania dodatkowej ilości koszy ulicznych rozstawionych przy ulicach i placach miejskich. d)doczyszczanie ręczne odcinków, gdzie oczyszczenie mechaniczne nie było możliwe oraz usunięcie zanieczyszczeń typu: gałęzie, gruz, elementy zagubione przez pojazdy itp. Podczas oczyszczania jezdni należy również oczyścić zatoki przystankowe i parkingowe usytuowane w poziomie jezdni. 3.Od Wykonawcy wymaga się : a)prowadzenia prac zgodnie z harmonogramem oczyszczania wg. określonych przez Zamawiającego kategorii oczyszczania. b)utrzymywanie ulic i terenu wg następującego opisu: -Odmulanie krawężników, wycinanie trawy przy krawężnikach -Opróżnianie koszy z nieczystości (raz dziennie), a w miejscach gdzie występuje duży ruch pieszych (Stare Miasto) dwa razy dziennie, -Utrzymanie czystości koszy, -Dezynfekcja koszy w okresie letnim -Sprzątanie nieczystości (papier, szkło, patyki, puszki i.t.p.) z terenów przy koszach (w promieniu do 2 m). 4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania usług. 5.W utrzymaniu letnim znajduje się 185 338 m2 sieci dróg i ulic gminnych i tak: -87 785 m2 ulic miejskich w I kategorii oczyszczania o częstotliwości oczyszczania 1 x w tygodniu. -145 szt. koszy ulicznych o pojemności od 40 do 60 l. ROBOTY INTERWENCYJNE -90 723 m2 ulic miejskich oczyszczanych w ramach posiadanych środków finansowych na polecenie Zamawiającego. -Mycie 100 szt. znaków i tablic drogowych (przekazane drogi krajowe Nr 4 i 77) - w ramach posiadanych środków finansowych na polecenie Zamawiającego. -Mycie 1 000 m2 ekranów przeciw błotnych - w ramach posiadanych środków finansowych na polecenie Zamawiającego. -Mycie 150 szt. słupków U-1 a,b; U-5c; U-12b - w ramach posiadanych środków finansowych na polecenia Zamawiającego. -Oczyszczenie osadników 80 szt krat ściekowych z namułu i innych zanieczyszczeń (przekazane drogi krajowe Nr 4 i 77) - w ramach posiadanych środków finansowych na polecenie Zamawiającego. -Sprzątanie interwencyjne miejsc kolizji drogowych - czas reakcji na zgłoszenie to czas niezbędny na dojazd, jednak nie dłużej niż 1 godz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 złotych ( dziesięć tysięcy złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach