Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie 1. samochodowych wszystkich wzorów (jednorzędowych i dwurzędowych, zwyczajnych, tymczasowych, indywidualnych, zabytkowych), 2. motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych wszystkich wzorów (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe), 3. tablic do przyczep (jednorzędowe i dwurzędowe), 4. wtórników tablic rejestracyjnych, w ilości maksymalnej do 13 000.00 sztuk, zgodnych ze wzorem tablic określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury.

Powiat Szczycieński ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6247031 , fax. 089 6247031
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Szczycieński
    ul. Sienkiewicza 1 1
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6247031, fax. 089 6247031
    REGON: 51074253400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie 1. samochodowych wszystkich wzorów (jednorzędowych i dwurzędowych, zwyczajnych, tymczasowych, indywidualnych, zabytkowych), 2. motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych wszystkich wzorów (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe), 3. tablic do przyczep (jednorzędowe i dwurzędowe), 4. wtórników tablic rejestracyjnych, w ilości maksymalnej do 13 000.00 sztuk, zgodnych ze wzorem tablic określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Szczytnie: 1. samochodowych wszystkich wzorów (jednorzędowych i dwurzędowych, zwyczajnych, tymczasowych, indywidualnych, zabytkowych), 2. motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych wszystkich wzorów (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe), 3. tablic do przyczep (jednorzędowe i dwurzędowe), 4. wtórników tablic rejestracyjnych, w ilości maksymalnej do 13 000.00 sztuk, zgodnych ze wzorem tablic określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. Nr 133 poz. 1123 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444234005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają nastepujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, - posiadają zezwolenie właściwego Wojewody lub Marszałka Województwa na produkcje tablic rejestracyjnych, - posiadają Certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego uprawniający do produkcji tablic rejestracyjnych, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według fomuły spełnia-nie spełania w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczenia wyszczególnionych w SWIZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z włąściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie, dze wykonawca spełnia warunki okreslone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3 kserokopię zezwolenia właściwego Wojewody lub Marszałka na produkcję talbic rejestracyjnych, 4. kserokopię Certyfikatu Instytutu Transportu Samochodowego uprawniającego do produkcji tablic rejestracyjnych, 5. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatoności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowienio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatoności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. zaparafowany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach