Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pielęgnacyjnego i wspomagającego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zbuczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 08106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 641 63 21 , fax. 25 641 63 90
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zbuczynie
    ul. Jana Pawła II nr 1
    08106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
    tel. 25 641 63 21, fax. 25 641 63 90
    REGON: 518357700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopszbuczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu pielęgnacyjnego i wspomagającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Warunki gwarancji (opieki serwisowej) : 1) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji (chyba, że oferta Wykonawcy przewiduje dłuższy termin gwarancji). Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki w miejscu składowania sprzętu objętego niniejszą gwarancją w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia. 2) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3) Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 4) Za wszelkie prace gwarancyjne wraz z dojazdem, delegacją itp. Wykonawca nie pobiera dodatkowych opłat. 5) W ramach gwarancji: a) jakakolwiek usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji, będzie usunięta przez Wykonawcę bezpłatnie, w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia. Zgłoszenie to będzie przekazywane przez Zamawiającego faksem pocztą elektroniczną, b) Wykonawca zobowiązany jest pokryć w całości koszty związane z wykonywaniem przez niego obowiązków wynikających z gwarancji m.in. koszty dojazdu serwisu do Zamawiającego, koszty części i robocizny, c) Usunięcie wady (usterki) będzie stwierdzone protokolarnie, po uprzednim zawiadomieniu przez Wykonawcę Zamawiającego o jej usunięciu. d) Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie Wykonawcy nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć wady na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. W tym wypadku Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. B. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu pielęgnacyjnego i wspomagającego: 1. Wózek dla osoby niepełnosprawnej z napędem elektrycznym - 4 sztuki 1) Długość maksymalnie 120 cm 2) Szerokość w przedziale 55 - 65 cm 3) Wysokość w przedziale 80 - 90 cm 4) Możliwość złożenia, długość po złożeniu nie więcej niż 70 cm 5) Szerokość po złożeniu nie więcej niż 70 cm 6) Wysokość po złożeniu nie więcej niż 40 cm 7) Koło przednie pełne lub pompowane 8) Koło tylne pompowane 9) Maks obciążenie nie mniej niż 130 kg 10) Waga całkowita wózka nie więcej niż 30 KG 11) Kąt podjazdu co najmniej 10° 12) Prędkość maksymalna co najmniej 6 km/godz 13) Moc co najmniej 200 W 2. Koncentrator tlenu - 4 sztuki 1) Wymiary: maksymalnie 60 x 40 x 30 cm 2) Waga: maksymalnie 15 kg 3) Zasilanie: Zasilacz 4) Napięcie zasilania: 230 VAC +/- 20% 5) Pobór mocy: nie więcej niż 400 W 6) Koncentracja tlenu: w przedziale 90 - 96% 7) Głośność: nie więcej niż 50 dBA 8) OPI (Wskaźnik procent tlenu): Niski tlen: 82%, Bardzo niski tlen: < 70% 9) Ciśnienie wyjściowe: 5 - 7 psi (0,34 - 0,48 Bar) 10) Trwałość użycia: co najmniej 20 tys. godzin 11) Przepływ: w przedziale 0.5 - 5 l/min 3. Balkonik rehabilitacyjny 4 kołowy – 4 sztuki Specyfikacja techniczna sprzętu: 1) Konstrukcja aluminiowa 2) Balkonik wyposażony w 4 kółka 3) Maksymalna waga: do 3,00 kg 4) szerokość (min/max): mieszcząca się w przedziale 50,00 cm - 65,00 cm 5) maksymalna długość: 50,00 cm 6) wysokość (min/max): mieszcząca się w przedziale 80,00 cm - 95,00 cm 7) odległość między uchwytami: mieszcząca się w przedziale 40 - 50 cm 8) obciążenie dopuszczalne: nie mniejsze niż 130 kg 4. Balkonik rehabilitacyjny 3 kołowy - 4 sztuki 1) Kolor czarny / srebrny / stalowy / niebieski 2) Rama Stalowa 3) Wysokość regulowana 4) Koszyk na zakupy 5) Hamulce w rączkach 6) Waga balkonika nie więcej niż 10,00 kg 7) Zainstalowany uchwyt na kule 8) Szerokość całkowita – nie więcej niż 60 cm 9) Wysokość całkowita - w przedziale 85 – 95 cm 10) Maksymalne obciążenie - co najmniej 130 kg 5. Kule rehabilitacyjne łokciowe - 4 zestawy 6. Kule rehabilitacyjne pachowe - 4 zestawy 7. Łóżko rehabilitacyjne proste – 5 sztuk 1) regulacja wysokości leża dwustopniowa, 2) regulacja kąta nachylenia oparcia - płynna przy pomocy sprężyny hydraulicznej, 3) regulacja podnóżka - skokowa manualna, 4) leże wykonane z plastikowych kształtek, zupełnie demontowalnych 5) wymiary materaca 200x90 6) szerokość łóżka w przedziale 93 - 100 cm 7) długość łóżka w przedziale 210 - 220 cm 8) wysokość łóżka min./max 40/60 cm 9) max kąt oparcia 83 10) max kąt pod stopą 30 11) max. ciężar pacjenta co najmniej 130 kg 8. Łóżko rehabilitacyjne ze sterowaniem elektrycznym – 2 sztuki 1) wymiary materaca 200x90 2) szerokość łóżka w przedziale 93 - 100 cm 3) długość łóżka w przedziale 210 - 220 cm 4) wysokość łóżka min./max 40/60 cm 5) max kąt oparcia 83 6) max kąt pod stopą 30 7) max. ciężar pacjenta co najmniej 130 kg 8) regulacja wysokości w przedziale - 9. Wózek inwalidzki - 6 sztuk Specyfikacja techniczna sprzętu 1) Rama – stalowa lub aluminiowa lub kompozytowa 2) Hamulce dla osoby prowadzącej 3) Możliwość składania wózka na krzyżaku 4) Zainstalowana funkcja regulacji środka ciężkości 5) Zainstalowana możliwość odchylenia podnóżków 6) Zainstalowana możliwość regulacji wysokości podnóżków 7) Stopka pod nogę do przechylania wózka 8) Materiał tapicerki – Nylon lub Bawełna lub Skóra lub Sztuczna skóra 9) Hamulce dociskowe lub pneumatyczne 10) Podłokietniki ścięte 11) Rodzaj kół tylnych - Koła pneumatyczne (pompowane opony) 12) Rodzaj kół przednich - Koła pełne (gumowe) lub koła pneumatyczne 13) Kolor ramy - Granatowy lub Czarny lub Zielony lub Stalowy lub Srebrny 14) Maksymalna waga użytkownika co najmniej 130 kg 15) Regulacja podnóżków 16) Zainstalowany system anty-wywrotny 17) Podnóżki uchylne 18) Możliwość składania 19) Zainstalowane podłokietniki z możliwością demontażu 20) Waga wózka do 20 kg 10. Podnośnik elektryczny osoby niepełnosprawnej – 1 sztuka Dane techniczne: 1) wyposażony w cztery kółka jezdne w tym dwa tylne z hamulcem, 2) ergonomiczny uchwyt do prowadzenia podnośnika, 3) wieszak pokryty materiałem antypoślizgowym, 4) zakres podnoszenia co najmniej w przedziale 80 - 180 cm, 5) rozpiętość podstawy mieszcząca się co najmniej w przedziale 70 - 90 cm, 6) waga maksymalna nie więcej niż 50 kg, 7) wysokość podstawy mieszcząca się w przedziale 10 - 15 cm, 8) maksymalny udźwig co najmniej 130 kg, 9) długość podstawy mieszcząca się w przedziale 100 - 150 cm. 11. Rower rehabilitacyjny – 3 sztuki 1) regulacja wysokości siodełka 2) automatyczne wyłączanie wyświetlacza w czasie spoczynku - auto-off 3) nowoczesny mikrokontroler wielofunkcyjny 4) ręczna regulacja obciążenia 5) kolor: biały / srebrny / stalowy 6) maksymalne obciążenie: nie mniej niż 130 kg 7) wymiary zewnętrzne (wys/dł/szer): nie więcej niż 120 x 90 x 45 cm 8) waga: nie więcej niż 12,00 kg 9) pulsometr 10) timer 11) odometr 12) dystans 13) kalorie 14) prędkość 15) skanowanie (pokaz wszystkich parametrów) 12. Trójnóg - kula - 3 sztuki 13. Stojak na kroplówkę - 6 sztuk 14. Materac przeciwodleżynowy - 10 sztuk 1) Wymiary 200 x 90 cm 2) Pokrowiec bawełniany 15. Krzesło sanitarne toaleta przenośna - 5 sztuk 16. Ssak elektryczny - 2 sztuki 1) Napięcie zasilania: 230 V AC / 50Hz 2) Moc: w przedziale 90 - 110 W 3) Maksymalny przepływ: w przedziale 30 - 40 L / min 4) Maksymalne ciśnienie: 80 kPa (-0.80bar) 5) Wymiary: maksymalnie 4000 x 300 x 200 mm 6) Waga: maksymalnie 5,0 kg 7) butla co najmniej 2l z poliwęglanu (sterylizacja w 120stopniach C) 8) dreny silikonowe 9) filtr bakteryjny 10) łącznik drenów 17. Zestaw łóżkowy do mycia głowy - 5 sztuk 18. Taboret pod prysznic - 5 sztuk 19. Kamizelka na bark i ramię – 5 sztuk 20. Podkład płócienny – 10 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień wynikających z odrębnych przepisów, dlatego Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które KAŻDY wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2. Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów. 1.3. Oświadczenia, o których mowa powyżej w pkt 1.1. i .1.2 Wykonawca zobowiązany jest złożyć według wzoru stanowiącego Załączniki nr 4a, b, c, d do SIWZ. 1.4. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda, by wraz z ofertą wykonawca złożył pisemne zobowiązanie (lub inne dokumenty) podmiotów trzecich, potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenia, które wykonawca zobowiązany jest złożyć po otwarciu ofert bez odrębnego wezwania Zamawiającego 2.1. Każdy z wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. 2.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2.3. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie powinno być złożone w oryginale. 2.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć w celu definitywnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania na żądanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp lub art. 26 ust. 2f ustawy Pzp 3.1. Zamawiający: a. przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (art. 26 ust. 1 ustawy Pzp) b. jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie Postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w Postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). 3.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w pkt VII.2.2) SIWZ Zamawiający żąda złożenia: a. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;- b. dowodów określających czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w lit. a powyżej, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA - Wykonawca, który wskaże dostawy wykonane/wykonywane na rzecz Zamawiającego również zobowiązany jest złożyć dowody, o których mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty Wykonawcy składają łącznie. 3.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę następujących dokumentów: a. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a-d, 14 (w odniesieniu do osób wskazanych w przepisie w zakresie katalogu przestępstw wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a-d i 21 (w odniesieniu do podmiotów zbiorowych) ustawy Pzp. 3.4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z Postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę następujących dokumentów - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3.5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym osoba ta ma miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 3.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wskazanych w: a. art. 24 ust. 1 ustawy Pzp odnoszących się do VIII.3.3.a. SIWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydawany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy odnośnie czasu wystawienia powyżej - stosuje się odpowiednio. b. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp odnoszących się do VIII.3.4. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym podpunkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy odnośnie czasu wystawienia wskazane powyżej - stosuje się odpowiednio. 3.7. Wykonawcy składający wspólną ofertę dokumenty wymienione w VIII.3.3 i VIII.3.4 (oraz w pkt VIII.3.5 i VIII.3.6 – jeżeli dotyczy) SIWZ winni przedłożyć każdy z osobna. 3.8. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w zakresie sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt VIII.3.3 i VIII.3.4 (oraz w pkt VIII.3.5 i VIII.3.6 – jeżeli dotyczy) SIWZ dotyczących tych podmiotów. 3. Inne wymogi dotyczące składania i uzupełniania oświadczeń i dokumentów 1) Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia Postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie Postępowania. 2) Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3a ustawy Pzp wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie Postępowania. 3) Zamawiający wzywa także na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp . 4) W przypadku wskazania przez wykonawcę informacji o dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (tj. potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu lub spełnia warunki udziału w Postępowaniu), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jednakże w przypadku, gdy ww. bazy danych są prowadzone w języku innym niż język polski, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 5) W przypadku, gdy w odpowiedzi na wezwanie wystosowane na podstawie art. 26 ust. 1 lub 26 ust. 2f ustawy Pzp Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które mają być wzięte pod uwagę przez Zamawiającego w niniejszym Postępowaniu (szczegółowe określenie postępowania, w którym dane oświadczenie lub dokument zostały złożone wraz z informacjami identyfikującymi sam dokument bądź oświadczenie), a które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego (w szczególności dotyczy to oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta ze wskazanych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów będących w jego posiadaniu, o ile są one aktualne. 6) Zamawiający korzysta z internetowego repozytorium zaświadczeń e-Certis oraz wymaga przede wszystkim takich rodzajów zaświadczeń lub dowodów w formie dokumentów, które są objęte tym repozytorium. 7) Oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP składane są w oryginale. 8) Dokumenty, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, inne niż oświadczenia, o których mowa w 7) powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 11) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach