Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pn. „Poszerzenie kompetencji absolwentów w dziedzinach zrównoważonej elektroenergetyki i środowiska” w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020.

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-758 Opole, ul. Prószkowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4498178 , 77 4498177 , fax. 77 4498180
  • Data zamieszczenia: 2019-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Prószkowska 76
    45-758 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4498178 , 77 4498177, fax. 77 4498180
    REGON: 00000173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pn. „Poszerzenie kompetencji absolwentów w dziedzinach zrównoważonej elektroenergetyki i środowiska” w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pn. „Poszerzenie kompetencji absolwentów w dziedzinach zrównoważonej elektroenergetyki i środowiska” w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Poszerzenie kompetencji absolwentów w dziedzinach zrównoważonej elektroenergetyki i środowiska” Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014 – 2020. Oś priorytetowa 3 „Inwestowanie w kształcenie, szkolenia, w tym szkolenie zawodowe na rzecz zdobywania umiejętności, uczenia się przez całe życie poprzez rozwój i wdrażanie wspólnych systemów kształcenia, szkolenia zawodowego i szkolenia“. Numer projektu: CZ.11.3.119/0.0/0.0/17_027/0001671. Przedmiot zamówienia określony został w opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do SIWZ z podziałem na 8 części: Część nr I Dostawa redystylatora – załącznik nr 1a do SIWZ; Część nr II Dostawa kalorymetru – załącznik nr 1b do SIWZ; Część nr III Dostawa dygestorium – załącznik nr 1c do SIWZ; Część nr IV Dostawa mineralizatora do spektrofotometru – załącznik nr 1d do SIWZ; Część nr V Dostawa suszarki laboratoryjnej – załącznik nr 1e do SIWZ; Część nr VI Dostawa zestawu pipet automatycznych z końcówkami – załącznik nr 1f do SIWZ; Część nr VII Dostawa aparatu do mierzenia BZT metodą manometryczną – załącznik nr 1g do SIWZ; Część nr VIII Dostawa wagosuszarki – załącznik nr 1h do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, gwarancji, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwę firmy podwykonawcy; 2) Opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg załącznika nr 1a dla części I / nr 1b dla części II / 1c dla części III, 1d dla części IV / nr 1 e dla części V / 1f dla części VI/ 1 g dla części VII/1h dla części VIII. Wykonawca winien wskazać wszystkie parametry techniczne, w zakresie umożliwiającym ocenę spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ. Szczegółowa charakterystyka powinna zawierać wszystkie dane techniczne ujęte w Opisach Przedmiotu Zamówienia. W przypadku niewypełnienia wszystkich parametrów Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ. 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-2 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3; 4) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 5) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach