Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego o masie do 3,5t.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 78295900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny w Dębicy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego o masie do 3,5t.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Warunki ogólne: L.P. Parametr: Wymagania zamawiającego: 1 Rodzaj Homologowany wg kat. NI (ciężarowy), o nadwoziu zamkniętym, 3 miejscowy. 2 Rok produkcji Pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku. 3 Warunki techniczne i formalne Pojazd spełniający warunki techniczne obowiązujące w RP, potwierdzone świadectwem homologacji typu WE pojazdu lub świadectwem homologacji typu pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia przez Wykonawcę na etapie oceny najkorzystniejszej oferty , świadectwa homologacji typu WE pojazdu lub świadectwem homologacji typu pojazdu wydanego dla oferowanych pojazdów, potwierdzające spełnienie przez oferowane pojazdy wymaganych warunków technicznych. Zamawiający dopuszcza w wyżej wymienionym celu dostarczenie wypisów z wskazanych powyżej dokumentów lub przykładowego świadectwa zgodności WE albo świadectwa zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu lub równoważnego dokumentu homologacyjnego. 4 Barwa nadwozia Pojazd lakierowany fabrycznie. Barwa nadwozia – metalizowany srebrny. 5 Gwarancja Wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 2 lata na cały pojazd bez limitu przejechanych kilometrów. W przypadku pojazdów, dla których okres gwarancji ograniczony jest limitem przejechanych kilometrów, wymagany okres gwarancji musi wynosić co najmniej 3 lata na cały pojazd z limitem co najmniej 100 tysięcy przejechanych kilometrów w zależności co pierwsze nastąpi. Z zakresu gwarancji i rękojmi wyłącza się skutki naturalnego zużycia elementów pojazdu, wynikające z jego prawidłowej eksploatacji lub z przebiegu /czasookresu/ określonego przez producenta, w zakresie: klocków/okładzin hamulcowych, tarcz/bębnów hamulcowych, filtrów oleju, paliwa, powietrza, płynów eksploatacyjnych, bezpieczników, żarówek, szczotek alternatora, piór wycieraczek, opon. 6 Dostępność serwisu Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi na oferowane pojazdy, dostępności serwisu pojazdów na terytorium RP w promieniu max. do 150 km od siedziby Zakładu Karnego w Dębicy. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę wraz z pojazdem wykazu serwisów uprawnionych do wykonywania zgodnie z postanowieniami umowy napraw gwarancyjnych pojazdu stanowiącego przedmiot umowy. 7 Warunki serwisowania Okresowa obsługa techniczna nie częściej, niż: co 20 tys. km lub jeden rok. Pod pojęciem „okresowa obsługa techniczna" Zamawiający rozumie zakres wszystkich czynności przewidzianych przez producenta pojazdu i wyposażenia dodatkowego jakie będą niezbędne do wykonywania przy pojeździe i wyposażeniu w celu spełnienia warunków gwarancji w czasie ich eksploatacji w związku z realizacją zadań Służby Więziennej. Pojęcie „okresowa obsługa techniczna" nie obejmuje codziennych czynności obsługowych wykonywanych przez kierującego w związku z używaniem pojazdu w danej dobie. Wykonawca dostarczy wraz z pojazdem harmonogram, zakres czynności obsługowych oraz wykaz eksploatacyjnych części zamiennych, przewidzianych przez producenta pojazdu do wykonania / wymiany w celu realizacji czynności okresowych obsług technicznych pojazdu. 8 Rozstaw osi powyżej 3000 mm, nie większy niż 3800 mm. Dodatkowo punktowana w ramach kryteriów oceny ofert. 9 Wysokość pojazdu min. 2500 mm. 10 Długość pojazdu min. 5400 mm. 11 Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg. 12 Ładowność min. 1000 kg. Dodatkowo punktowana w ramach kryteriów oceny ofert. 13 Ilość kół na osi Dwa koła na osi , nie dopuszcza się kół bliźniaczych na osi II. Silnik/układ napędowy: L.P. Parametr: Wymagania zamawiającego: 1 Rodzaj 4-suwowy, 4-cylindrowy, z zapłonem samoczynnym. 2 Pojemność skokowa nie mniej niż 1950 cm3 3 Moc nie mniej niż 95 kW Dodatkowo punktowana w ramach kryteriów oceny ofert. 4 Zużycie energii Nie więcej niż: 3,0 MJ/km (obliczone wg. Wzoru: iloczyn zużycia paliwa dla cyklu mieszanego, łączonego [l/100km] i wartości energetycznej paliwa /36 MJ/L dla ON/). 5 Emisja CO2 Nie więcej niż: 230 g/km (dla cyklu mieszanego, łączonego). 6 Emisja zanieczyszczeń Nie więcej niż: 145 mg/km (NOx + THC + cząstki stałe-masa). 7 Przeniesienie napędu Napędzane koła osi przedniej III. Wyposażenie podstawowe: L.P. Parametr: Wymagania zamawiającego: 1 Bezpieczeństwo Poduszka powietrzna czołowa, co najmniej kierowcy. 2 Kolumna kierownicy Regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie 3 Zamek centralny Montowany fabrycznie przez producenta pojazdu, na wszystkie drzwi, zdalnie sterowany. 4 Lusterka boczne Sterowane elektrycznie, podgrzewane, składane 5 Klimatyzacja Montowana fabrycznie przez producenta pojazdu. 6 Instalacja radiowa Radio montowane fabrycznie przez producenta pojazdu, min. 2 głośniki. 7 Czujnik cofania Z sygnalizatorem akustycznym z możliwością wyłączenia sygnału z poziomu obsługi kierowcy. 8 Kola i ogumienie Ogumienie bezdętkowe (tubeless) nie starsze niż z roku produkcji pojazdu: a) dojazdy w warunkach letnich wyposażone w fabryczne obręcze ze stopów lekkich lub stalowe -1 komplet.; b) do jazdy w warunkach zimowych wyposażone w fabryczne obręcze ze stopów lekkich lub stalowe -1 komplet W przypadku zastosowania obręczy stalowych wymagane 4 szt kołpaków kół oferowanych przez producenta pojazdu. Przez komplet rozumieć należy obręcz koła + oponę (x4 szt. plus pełnowymiarowe koło zapasowe). Indeks Indeks prędkości opony winien odpowiadać co najmniej maksymalnej prędkości konstrukcyjnej pojazdu, wyszczególnionej w dokumentacji homologacyjnej. W przypadku gdy zmiana kompletów kół wymaga stosowania różnych śrub/nakrętek mocujących, Wykonawca wyposaży każdy pojazd w odpowiedni komplet śrub/nakrętek mocujących do każdego kompletu obręczy. Na pojeździe mają być zamontowane opony w zależności od daty dostawy: • do dnia 15.10.2019 r. do jazdy w warunkach letnich, • od dnia 16.10.2019 r. do jazdy w warunkach zimowych. 9 Fartuchy przeciwbłotne Wymagane na wszystkie koła każdej osi pojazdu. 10 Osłona komory silnika Zabezpieczająca dolną część silnika i skrzyni biegów przed czynnikami zewnętrznymi. Rozwiązanie konstrukcyjne musi zapewnić skuteczne chłodzenie silnika. 11 Dywaniki gumowe Komplet oryginalny producenta dla przestrzeni kierującego i pasażerów. 12 Trójkąt ostrzegawczy Posiadający homologację zgodną z Regulaminem 27 EKG ONZ. 13 Gaśnica 2 szt. - proszkowa typu samochodowego do gaszenia pożarów grupy ABC o masie środka gaśniczego minimum 1 kg, certyfikowana zgodnie z normą PN-EN3 14 Apteczka 1 szt. - typu samochodowego. Zamawiający wymaga, aby wkład apteczki odpowiadał normie DIN 13164. 15 Dokumentacja pojazdu Wykonawca dostarczy wraz z pojazdem: 1. Dokumenty na podstawie, których dokonuje się pierwszej rejestracji pojazdu nowego na terytorium RP, zgodnie z postanowieniami art. 72 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2018 r., poz. 1990 t.j. zpóźn. zm.). 2. Książkę/kartę gwarancyjną pojazdu oraz książkę/kartę gwarancyjną dodatkowych urządzeń zamontowanych w pojeździe. Książka gwarancyjna może być prowadzona w formie elektronicznej – w tym przypadku Wykonawca dostarczy niezbędne kody dostępu do elektronicznych dokumentów gwarancyjnych / książki gwarancyjnej. 3. Instrukcje obsługi pojazdu oraz elementów wyposażenia dodatkowego. Ponadto w ramach dostawy Wykonawca dostarczy: 1 komplet literatury serwisowej pojazdu w języku polskim, w wersji książkowej lub elektronicznej. W skład literatury serwisowej wchodzi: • katalog części zamiennych / dopuszcza się anglojęzyczną wersję katalogu/, • literatura obsługowo-naprawcza - „manuał / instrukcja serwisowa". Literatura obsługowo-naprawcza musi zawierać, między innymi wykaz i opis czynności serwisowych, sposób montażu i demontażu części i elementów eksploatacyjnych wymagających wymiany lub obsługi w ramach planowanych czynności serwisowych, w tym informacje o momentach dokręcania połączeń gwintowych. Dopuszcza się dostarczenie haseł lub innych niezbędnych narzędzi elektronicznych (wraz z ich aktualizacjami) umożliwiających nieograniczone korzystanie za pośrednictwem sieci Internet przez przedstawicieli Zamawiającego z literatury serwisowej producenta pojazdu. IV. Część transportowa: L.P. Parametr: Wymagania zamawiającego: 1 Drzwi boczne przestrzeni bagażowej Z prawej strony pojazdu, przesuwne, bez okien 2 Drzwi tylne przestrzeni bagażowej Drzwi przestrzeni bagażowej dwuskrzydłowe bez okien, otwierane na boki. 3 Przestrzeń bagażowa 1. Oddzielona od części pasażerskiej przegrodą pełną z centralnym otwieranym od strony pasażerskiej oknem 2. Wyposażona w dodatkowe oświetlenie. 3. Podłoga z powierzchnią antypoślizgową, 4. Ściany boczne, konstrukcje nadwozia, otwory technologiczne od strony wewnętrznej przestrzeni bagażowej pokryte elementami z tworzyw sztucznych lub innym materiałem zapobiegającymi przed kontaktem ładunków z elementami nadwozia pojazdu. 5. Bez okien zewnętrznych. V. Wymagania dodatkowe: L.P. Parametr: Wymagania zamawiającego: 1 Miejsce dostawy Ustalone z Zamawiającym w siedzibie / salonie Wykonawcy 2 Termin dostawy 5 dni od zgłoszenia Wykonawcy do wydania przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż do 30 dnia roboczego od podpisania umowy. 3 Konsultacja technologiczna Konsultacje dotyczące montażu w pojazdach wyposażenia specjalistycznego, bez utraty gwarancji - na wniosek przedstawicieli Zamawiającego 4 Inne informacje Zamawiający nie przewiduje ograniczenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie do podmiotów, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, tj. z późniejszymi zmianami.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100. 2. Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert w jednej lub w kilku poniższych formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego: NBP O/O Rzeszów nr 23 1010 1528 0003 6113 9120 1000 z opisem ,,wadium do zamówienia, znak sprawy D/Kw-2232.1.S-C.2019”, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach