Przetargi.pl
„Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w 2023 – 2024 r”.

POWIAT JAROSŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT JAROSŁAWSKI
    ul. Jana Pawła II 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    REGON: 650900306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w 2023 – 2024 r”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje:1) sukcesywne dostawy dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu, przez okres 14 miesięcy, certyfikowanych tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych, do oznaczania różnego rodzaju pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa tj. zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 988, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847);2) odbiór z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu oraz fizyczne zniszczenie (kasacja), w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania.2. W ramach dostaw stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca będzie dostarczał: tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe: jednorzędowe, dwurzędowe i jednorzędowe zmniejszone, tablice samochodowe dla samochodów elektrycznych lub napędzanych wodorem: jednorzędowe i dwurzędowe, tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe: pojedyncze jednorzędowe (do ciągników i przyczep), tablice samochodowe zwyczajne i tymczasowe: pojedyncze dwurzędowe (do przyczep), tablice zwyczajne i tymczasowe: motocyklowe i ciągnikowe, tablice zwyczajne motorowerowe, tablice motocyklowe i motorowerowe dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem, tablice samochodowe indywidualne: jednorzędowe i dwurzędowe, tablice indywidualne motocyklowe, ciągnikowe, motorowerowe, tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: zabytkowe oraz profesjonalne, tablice motocyklowe, ciągnikowe, motorowerowe: zabytkowe oraz profesjonalne, dodatkowe tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe na bagażnik, wtórniki ww. tablic rejestracyjnych.3. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia:1) wszystkie dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne oraz wtórniki muszą być: a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wykonanymi zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na dzień ich dostarczenia, b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania, niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich,c) zapakowanymi w trwałe i czytelnie opisane opakowania zbiorcze a’25 lub a’50;2) dostarczane przez Wykonawcę tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic rejestracyjnych muszą posiadać aktualny certyfikat potwierdzający zgodność produktu z obowiązującymi normami technicznymi wydany przez Zakład Certyfikacji i Badań Instytutu Transportu Samochodowego lub inny równoważny dokument.4. Wykonawca będzie zobowiązany:1) udzielić Zamawiającemu na dostarczane tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru tablic lub wtórników tablic bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące;2) do odbioru z siedziby Zamawiającego i fizycznego zniszczenia (kasacji), w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, własnym staraniem, własnym transportem i na własny koszt, tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania;3) realizować dostawy interwencyjne, których ilość w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 30 szt., polegające na dostawie tablic rejestracyjnych indywidualnych, wtórników tablic rejestracyjnych oraz innych tablic rejestracyjnych, w ilości każdorazowo nieprzekraczającej 100 szt. lub 50 kpl., które wykonywane będą w terminie określonym przez Wykonawcę w złożonej ofercie w godzinach, jeśli zostaną zlecone Wykonawcy do wykonania, jako dostawy w trybie interwencyjnym (dostawy interwencyjne);4) dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu wielostanowiskową aplikację komputerową (oprogramowanie) pracujące w środowisku Windows 7, Windows 8 i Windows 10, w wersjach 32-bitowej i 64-bitowej, służącą tworzeniu lokalnie u Zamawiającego stosownej bazy danych oraz automatycznemu tworzeniu, przesyłaniu drogą elektroniczną, weryfikacji i kontroli zamówień, której funkcjonalność musi umożliwiać Zamawiającemu:a) jednoczesne korzystanie z aplikacji (programu) na minimum 5-ciu stanowiskach,b) tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic rejestracyjnych, w tym na wtórniki;c) możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb (numery dla służb, pula tablic motocyklowych, pula tablic dla przyczep itp.),d) automatyczne generowanie / tworzenie zamówień / pozycji zawierających kolejne wolne numery po wprowadzeniu jedynie typu oraz ilości zamawianych tablic, uwzględniając:­ niedozwolone numery (wyróżniki) oraz numery już wykorzystane poprzez ich pomijanie,­ numery zamówione już przez Starostwo poprzez pomijanie tych numerów podczas składania nowych zamówień już po wprowadzeniu początkowych znaków,­ kolejność odmian tablic dla których generowane są numery, zgodnie z przepisami Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847),e) automatyczną weryfikację na etapie tworzenia zamówienia zgodności wprowadzonych numerów z przepisami ww. rozporządzenia zabezpieczającą przed błędami poprzez:­ blokowanie możliwości wpisania nieprawidłowych numerów (wyróżników), ze szczególnym uwzględnieniem zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic (wyróżników),­ blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter,f) wysłanie zamówień drogą elektroniczną za pomocą formularza zamówień przesyłanego w postaci pliku w formacie xml, zapis zamówienia w postaci pliku w formacie PDF oraz wydruk zamówienia,g) elektroniczną akceptację przesłanych zamówień z weryfikacją terminu realizacji;h) utworzenie lokalnie u Zamawiającego bazy danych zawierającej co najmniej dane dotyczące wykorzystanych numerów rejestracyjnych oraz historię zamówień, pozwalającej na przechowywanie minimum 2GB danych,i) kontrolę stanu realizowanej umowy oraz wartości zrealizowanych zamówień poprzez automatyczne ewidencjonowanie zamówień oraz weryfikację ich pod względem ilości i wartości zamówionych tablic, a także umożliwiać:­ odszukanie w bazie danych zamówionej tablicy rejestracyjnej / wtórnika tablicy oraz zamówienia, na którego podstawie został/a zamówiona / zmówiony;­ odszukanie w bazie danych tablicy rejestracyjnej wycofanej z użytku oraz zlecenia, na którego podstawie została przekazana do złomowania / zniszczenia,j) za pomocą dedykowanego bezpłatnego narzędzia dla administratora zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywracać dane z wcześniej wykonanej kopii;5) dokonać przeszkolenia minimum trzech pracowników Zamawiającego w użytkowaniu dostarczonej aplikacji komputerowej (oprogramowania), o której mowa w pkt. 4.5. Szacowany zakres rodzajowy i ilościowy tablic rejestracyjnych oraz wtórników, będących przedmiotem zamówienia określa Wykaz ilościowy, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.6. Określone w tabelach Wykazu ilościowego (Załącznik Nr 1 do SWZ) oraz Formularza ofertowego (Załącznik Nr 2 do SWZ) w kolumnie „Ilość” ilości tablic rejestracyjnych zostały przyjęte szacunkowo, w celu wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości zamawiających i dostarczanych przez Wykonawcę tablic rejestracyjnych będą wynikać z faktycznych jego potrzeb i mogą odbiegać od ilości podanych w tabelach. 7. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zrealizowania podanych szacunkowo ilości tablic rejestracyjnych, o których mowa powyżej w ust. 6, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o wykonanie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w złożonym Formularzu ofertowym. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji umowy wyniesie minimum 90% kwoty limitu finansowego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 SWZ. 8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami własnej oferty, warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy, przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego (termin faktycznego wpływu i zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego potwierdzony przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego).4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy:1) dla przelewów krajowych: Santander Bank Polska S. A. nr rachunku 83 1500 1634 1216 3002 8476 0000;2) dla przelewów z zagranicy: Santander Bank Polska S. A. Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP, numer IBAN: PL83150016341216300284760000.5. W tytule przelewu wpisać: Wadium przetargowe Numer referencyjny: ZP.272.10.2023.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu tj. w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2 – 4 muszą być opatrzone przez wystawcę (osobę uprawniona do jego wystawienia tzn. przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, muszą być wystawione na Powiat Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37 – 500 Jarosław oraz muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą.9. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgłoszone w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Oryginały dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 i ust. 8, wystawione na Powiat Jarosławski w postaci elektronicznej i opatrzone podpisem przez wystawcę należy przekazać Zamawiającemu za pośrednictwem platformazakupowa.pl przy użyciu formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings, tj. w miejscu publikacji SWZ lub poprzez dołączenie do oferty.11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Terminowość wniesienia wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.12. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, że łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium oprócz wskazania tytułem jakiego postępowania [Numer referencyjny: ZP.272.10.2023] wadium jest wnoszone należy również wskazać w czyim imieniu / w imieniu kogo jest wnoszone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, z późn. zm.),b) art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;2) spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Zamawiający stawia warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:2) zdolności technicznej lub zawodowej.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że zgodnie z przepisem art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli w zakresie doświadczenia wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych należycie wykonuje w ramach tych świadczeń nadal wykonywanych, co najmniej dwie (2) dostawy (2 zamówienia / 2 umowy / 2 kontrakty) polegające na wyprodukowaniu i dostawie tablic rejestracyjnych pojazdów, o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 PLN każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach