Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego 2A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8412743, 8412740 , fax. 061 8412744
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Jana Kochanowskiego 2A 2A
60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8412743, 8412740, fax. 061 8412744
REGON: 63070341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych i jaj spożywczych świeżych do stołówek w Poznaniu, ul. Taborowa 22 (Oddziały Prewencji Policji w Poznaniu) i Kiekrzu, ul. Chojnicka 35 (Ośrodek Szkolenia Policji) podległych KWP w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych i jaj spożywczych świeżych do stołówek w Poznaniu, ul. Taborowa 22 (Oddziały Prewencji Policji w Poznaniu) i Kiekrzu, ul. Chojnicka 35 (Ośrodek Szkolenia Policji) podległych KWP w Poznaniu. Wielkość i zakres zamówienia określa zał. nr 1 i nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: cześć nr 1 - Różne produkty spożywcze cześć nr 2 - Jaja spożywcze świeże. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1 SIWZ a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy. Warunki określone w pkt 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów spożywczych delikatesowych
Dodano: 2016-06-15 - Dostawy artykułów spozywczych do Zakładu Karnego we Wronkach
Dodano: 2016-06-14 - Zakup i dostawa towarów ogólnospożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 01 września 2016r. do 30 czerwca 2017r.
Dodano: 2016-06-06 - sukcesywne dostawy produktów żywnościowych
Dodano: 2016-04-20 - Dostawy pieczywa, cukru, przypraw oraz innych produktów spożywczych
Dodano: 2016-04-06 - Dostawy makaronu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa wafli w polewie czekoladowej
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa artykułów żywnościowych: przetwory warzywno - owocowe, miód wielokwiatowy, nabiał, tłuszcze roślinne
Dodano: 2016-02-25