Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa oraz nabiału z podziałem na pakiety .

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3938152 , fax. 032 3938127
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich
    ul. Szpitalna 11 11
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3938152, fax. 032 3938127
    REGON: 27666341300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa oraz nabiału z podziałem na pakiety .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa oraz nabiału z podziałem na pakiety Pakiet 1 - pieczywo obejmuje dostawę chleba , bułek zwykłych, bułek mlecznych i bułki tartej, natomiast Pakiet 2 - nabiał obejmuje dostawę mleka, masła, śmietany słodkiej i kwaśnej, serów żółtego, topionego, twarogu białego oraz maślanki. Dostawa następować będzie codziennie od poniedziałku do soboty najpóxniej do godziny 7:30 do magazynu kuchni Szpitala.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158111007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy : a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy , b) spełniający warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, - którzy potwierdzą powyższe dokumentami, oświadczeniami, wykazami wymaganymi przez Zamawiającego w zakresie przez niego żądanym. . Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o złożone przez Wykonawcę ddokumenty i oświadczenia tj: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu i nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2a do specyfikacji - oświadczenie wykonawcy) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2b do specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika) oraz aktualny wpis do rejestru lub zaśwaidczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz wymaganych dokumentów, oświadczeń, wykazów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu; a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2a do specyfikacji - oświadczenie wykonawcy) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2b do specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.Pozostałe wymagane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta ( Załącznik nr 1 ). b)) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, c) wypełniony i podpisany formularz cenowy ( Załącznik Nr 4a,b ) . Wykonawcy składają formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu do którego przystępują. d) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez oferowane towaru obowiązujacych norm i przepisów o treści wg Załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach