Wyższy Urząd Górniczy ogłasza przetarg
- Adres: 40055 Katowice, ul. Poniatowskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 736 17 04, 736 19 00 , fax. 327 361 705
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wyższy Urząd Górniczy
ul. Poniatowskiego 31
40055 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 736 17 04, 736 19 00, fax. 327 361 705
REGON: 33224500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli dla potrzeb zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający, korzystając z prawa opcji, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy, określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Zamawiający określa tzw. „zakres podstawowy” przedmiotu zamówienia, do zakupu którego zobowiązuje się oraz tzw. „zakres opcjonalny” przedmiotu zamówienia, który zamawiający może, ale nie musi zrealizować. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia w okresie obowiązywania umowy przewidywanych ilości mebli wskazanych w SIWZ, pod warunkiem nieprzekroczenia wynagrodzenia wykonawcy wynikającego z umowy. Określenie asortymentu mebli, ilości, w tym z podziałem na zakres podstawowy i opcjonalny znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: W przypadku „zakresu opcjonalnego” – wykonanie zamówienia nastąpi sukcesywnie (partiami) lub jednorazowo w terminie 4 tygodni od dnia przesłania zapotrzebowania, o którym mowa w pkt III.4 SIWZ. Skorzystanie z prawa opcji, tj. złożenie zapotrzebowania, nastąpi najpóźniej do 20.12.2017 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie warunków udziału w postepowaniu, nie żąda żadnych dokumentów na potwierdzenie ich spełniania, w tym wstępnego oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert „jakość” wykonawca przedłoży dokument/ -y potwierdzający/ -e procentowy skład tkaniny obiciowej fotela/ krzesła oraz ścieralność tkaniny obiciowej fotela/ krzesła w cyklach Martindale’a (atest lub certyfikat) 3. Formularz oferty. 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 5. Dokumenty oraz oświadczenia składane (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 od dnia od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji zawierającej nazwy firm oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie: oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 229 ze zm.) sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-09-11 - Realizacja dostaw mebli biurowych dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. zgodnie z uzyskanym dofinansowaniem w ramach projektu Z ergonomią na tak! Kontynuacja (...)
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-07-20 - Urząd Miejski w Pyskowicach – zdrowe i przyjazne miejsce pracy - część 1- Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2023-03-30