Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przystosowanego do obsługi pojemników U-2,5 i U-5

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 423 140 , fax. 338 423 140
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Bema
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 423 140, fax. 338 423 140
    REGON: 72112533000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przystosowanego do obsługi pojemników U-2,5 i U-5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pochodzącego z produkcji seryjnej (nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii), nierejestrowanego (rok produkcji 2020 lub 2021) specjalistycznego trzyosiowego samochodu ciężarowego przystosowanego do obsługi pojemników U-2,5 i U-5 – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w Załączniku nr 6 do siwz. 1.1 Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu: 1) Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii, nie dopuszcza się pojazdów już rejestrowanych, 2) Rok produkcji 2020 lub 2021, 3) Dmc min. 26 ton, 4) Rozstaw osi w przedziale 3550-4200 mm, zwis tylny w przedziale od 1,85 m do 2,10 m, 5) Homologacja pojazdu kompletnego lub dopuszczenie jednostkowe, 6) Układ napędowy 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna) 7) Zawieszenie pojazdu resorowe przód (min. 2 resory) oraz pneumatyczne tył (min. 2 miechy). 8) Oś napędowa i oś wleczona na dwóch poduszkach powietrznych. 9) Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy min. 320 KM, spełniający wymagania Euro 6 przy zastosowaniu technologii SCR i filtra cząstek stałych, w szczególności w zakresie zużycia energii oraz dla emisji CO2, tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych, 10) Układ wydechowy - wylot powietrza wyprowadzony do tyłu, 11) Blokada mechanizmu różnicowego, 12) Skrzynia biegów – min. 12-biegowa, zautomatyzowana 13) Układ ABS, ASR, wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, 14) Zbiornik paliwa o pojemności min. 300 litrów, 15) Kabina dzienna krótka, 3-miejscowa w kolorze białym, 16) Centralny zamek z pilotem, 17) Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem „ZUK” w kształcie cienkiej belki, 18) Fotel kierowcy regulowany pneumatycznie, podłokietnik do fotela kierowcy, 19) Siedzenia w układzie 1+1+1 (pojedynczy fotel kierowcy + pojedyncze fotele dla dwóch pasażerów) 20) Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego, 21) Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową napędzającą zabudowę bezpylną 22) Lusterko dojazdowe, 23) Przednia szyba przyciemniana lub wyposażona w osłonę przeciwsłoneczną, podgrzewana. Zamawiający dopuszcza, by przednia szyba była podgrzewana nadmuchem ciepłego powietrza, 24) Legalizowany tachograf (instrukcja w języku polskim), 25) Regulowana wielofunkcyjna przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, 26) Opony dla osi przedniej 315/80R22.5 R, bieżnik szosowy, 27) Opony dla osi tylnej napędowej 315/80R22.5, bieżnik typu kostka, 28) Opony dla osi tylnej wleczonej 315/80R22.5, bieżnik szosowy, 29) Koło zapasowe, 30) Immobilizer fabryczny, 31) Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim, 32) Dodatkowe miejsce na zamontowanie CB z wyprowadzoną instalacją elektryczną 12V, 33) Podłączenie i dostawa wraz z pojazdem urządzeń peryferyjnych kompatybilnych z użytkowanym przez Zamawiającego zintegrowanym systemem lokalizacji GPS/systemem organizacji procesu odbioru odpadów, w tym lokalizatora GPS typu Professional, czujnika rozładunku, sondy paliwa oraz jednoantenowego identyfikatora RFID, dedykowanych systemowi Globtrak lub kompatybilnych z systemem Globtrak a) Antena RFID: • przeznaczona do identyfikacji pojemników na odpady poprzez odczyt tagów RFID; • montaż anteny RFID na górnej części odwłoka śmieciarki, aby odczyt tagów na pojemniku następował przy jego podniesieniu/opróżnianiu; • moduł dedykowany systemowi Globtrak lub kompatybilny. b) Moduł organizacji odbioru odpadów: • Panel dotykowy (tablet min. 7”) montowany w kokpicie pojazdu z oprogramowaniem dedykowanym systemowi Globtrak lub kompatybilnym z modułem organizacji odpadów Globtrak; • Oprogramowanie umożliwiające pełną interakcję z globalnym modułem organizacji odbioru odpadów (jednostką centralną) oraz komponentami peryferyjnymi zamontowanymi na pojeździe – zapewniona komunikacja z anteną RFID, połączenie z komunikatorem aplikacji Globtrak, komunikacja z serwerem jednostki centralnej, w tym możliwość pobierania zadań dziennych, odczytu tagów i identyfikacji pojemników, zapisywanie danych odnośnie odebranych pojemników z możliwością ręcznego uzupełnienia danych przez operatora/kierowcę; c) System lokalizacji GPS • Lokalizator GPS-CAN zapewniający monitoring pracy pojazdu, zużycie paliwa, identyfikację kierowcy, odczyt z samochodowej szyny CAN współpracujący z systemem Globtrak (zakres zadań przypadający jednostce typu GPS Professional) obsługującym czujniki systemu oraz sondę paliwową z funkcjonalnościami co najmniej:  śledzenie pojazdu online/analiza trasy,  generowanie raportów dotyczących pojazdu,  pomiar zużycia paliwa,  statystyka pracy silnika (obroty silnika, obciążenie silnika), możliwość monitorowania sygnału z czujników dodatkowych, w tym czujnik otwarcia odwłoka śmieciarki. 34) Gniazdo elektryczne 12 V lub przetwornik, 35) Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażera + pokrowce na siedzenia, 36) System centralnego smarowania obejmujący min. przednią oś, tylną oś, przednie resory (nie mniej niż 14 punktów smarowania), przystosowany do smaru EP-0, 37) Zderzak przedni plastikowy lub metalowy, 38) Pojazd wyposażony w osłony boczne anty-rowerowe oraz błotniki, 39) Akumulatory min. 2x140Ah, 40) Alternator min. 100A, 41) Elektrycznie sterowane szyby, 42) Elektrycznie regulowane z kabiny podgrzewane lusterka wsteczne lewe i prawe, 43) Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej, 44) Światła przeciwmgielne przednie, 45) Boczne światła obrysowe, 46) Radio z odtwarzaczem MP3 oraz zestawem głośnomówiącym, 47) Skrzynka narzędziowa nie mniejsza niż 100l, standardowy zestaw narzędzi, 48) Pojemnik na wodę z kranikiem min. 20l, 49) Kabina klimatyzowana, 50) Centralny zamek drzwiowy, 51) Separator wilgoci podgrzewany, 52) Tempomat aktywny (ACC) lub tempomat bez funkcji aktywnego tempomatu, 53) System LDW (ostrzeżenie o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu), 54) Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy pojazdu, 55) Gwarancja min 36 miesięcy, obsługa serwisowa w trakcie trwania gwarancji (przeglądy gwarancyjne) w cenie pojazdu. 1.2. Wymagane parametry techniczne zabudowy pojazdu: 1) Skrzynia ładunkowa poj. min. 20 m3, o konstrukcji stalowej, zamknięta, szczelna, z jednego arkusza blachy, nie ulegająca odkształceniom, ze spawami wykonanymi spoiną ciągłą, gruntowana i lakierowana w kolorze białym, 2) Rok produkcji 2020 lub 2021 3) Tablica rejestracyjna tył, montowana nad zasypem, z oświetleniem LED 4) Skrzynia ładunkowa wyposażona w mechanizm zagęszczający, mechanizm do opróżnienia skrzyni ładunkowej, umożliwiająca załadunek pojemników poprzez urządzenie z tylnym zasypem 5) Podłoga skrzyni ładunkowej półokrągła lub w kształcie kila wykonana ze stali o grubości min. 4 mm 6) Dno wanny zasypowej wykonane ze stali Hardox 450 o grubości min. 5 mm. lub równoważnej. Dopuszcza się zastosowanie innego materiału niż stal Hardox 450, jednak o co najmniej takich samych bądź lepszych parametrach użytkowych (np. twardość 410-475 HBW wg skali Brinella) – parametry techniczno-użytkowe stali Hardox 450 są dostępne na stronie producenta www.ssab.pl 7) Pozostałe elementy dna odwłoka wykonane ze stali o grubości min. 4 mm 8) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne, 9) Stopnie robocze dla pracowników obsługi składane, z wbudowanym czujnikiem obciążenia 10) Blokada jazdy pojazdu do tyłu w przypadku, gdy ze stopni korzysta pracownik (ładowacz), wraz z automatyczną informacją do kabiny kierowcy 11) Zabudowa przystosowana do obsługi zgodnych z normami europejskimi pojemników typu SM 110l, MGB 120-360L, MGB 660,770,1100 zgodnych z normami DIN, (przy pojemnikach od 660 – 1100l dodatkowo załadunek typu „widły”), U-2,5m3 i U-5m3 zgodne z normami DIN (30737) 12) Pompa o zmiennej wydajności zamontowana bezpośrednio na przystawce odsilnikowej, o przepływie min. 95 l/min. lub pompa o stałej wydajności. 13) Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki. Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki nie będzie wymagana, jeżeli ofertowana przez Wykonawcę zabudowa będzie posiadać trzy oddzielne rozdzielacze oddzielnie dla skrzyni ładunkowej, wrzutnika i prasy. Żaden z nich nie może mieć styczności z odpadami i winien być usytuowany tak, aby zminimalizować możliwość uszkodzenia mechanicznego. W tym przypadku Zamawiający dopuści rozwiązanie bez dodatkowej osłony rozdzielacza głównego, 14) Układ uwalniania zakleszczonych pojemników, 15) Przycisk alarmowy dla pracowników obsługi z możliwością wyłączania z kabiny, min. 2 szt. 16) Automatyczne sterowanie prędkości obrotowej silnika w zależności od obciążeń 17) Włączanie i wyłączanie z kabiny kierowcy układów sterujących pracą mechanizmu do obsługi pojemników i mechanizmu zagęszczającego 18) Możliwość sterowania urządzeniem zasypowym ręcznie 19) Możliwość sterowania układem hydraulicznym do pracy przy odbiorze różnego typu odpadów, w tym obligatoryjnie: odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów segregowanych 20) Kamera umieszczona na odwłoku 21) Zawór odpływowy w wannie zasypowej 22) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone na bocznych ścianach po obu stronach odwłoka, z możliwością automatycznego blokowania pracy urządzenia zasypowego w razie awarii lub niebezpieczeństwa 23) Sterowanie urządzeniem opróżniającym skrzynię ładunkową z pulpitu sterującego umieszczonego w kabinie kierowcy lub z pulpitu umieszczonego na bocznej ścianie skrzyni ładunkowej 24) Dodatkowy panel sterujący zamontowany na mechanizmie zasypowym ułatwiający opróżnianie pojemników 4-kołowych 25) Dźwiękowy sygnał podczas opuszczania odwłoka skrzyni ładunkowej 26) Możliwość wykonania autodiagnostyki układu elektrycznego zabudowy bez konieczności używania urządzeń zewnętrznych 27) Oświetlenie zabudowy zgodnie z obowiązującymi przepisami: światła hamowania, kierunkowskazy, postojowe oraz dwa światła ostrzegawcze z tyłu pojazdu - wyłącznie w systemie LED 28) Pasy odblaskowe na kabinie i z tyłu pojazdu 29) Reflektor roboczy umieszczony na odwłoku w celu doświetlenia stanowiska obsługi pojemników - 2 szt. 30) Dodatkowe lampy LED biegu wstecznego – 2 szt. umieszczone w połowie zabudowy umożliwiające doświetlenie tylnej osi – „toru jazdy” 31) Błotniki kół tylnych wyposażone w chlapacze 32) Lampa ostrzegawcza z tyłu zabudowy – w systemie LED 33) Uchwyt na łopatę i miotłę umieszczony pod skrzynią ładunkową + miotła i łopata 34) Zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE 35) System centralnego smarowania wszystkich ruchomych punktów smarownych: m.in. siłowniki prasy, sworznie prasy, szyny ślizgowe, siłowniki mechanizmu wywrotu, ramiona mechanizmu wywrotu, siłowniki szuflady, chyba że zgodnie z zaleceniami producenta określone punkty nie wymagają smarowania. Intencją Zamawiającego jest całkowite wyeliminowanie konieczności ręcznego smarowania jakichkolwiek punktów zabudowy. Wymaga się zastosowania przewodów centralnego smarowania - średnica zewnętrzna nie większa niż 4 mm, przystosowana do smaru EP-0. Dodatkowo przewody w miejscach narażonych na uszkodzenia mechaniczne zabezpieczone w rurze stalowej. 1.3 Pozostałe wymagania: 1) Koło zapasowe wyposażone w oponę charakteryzującą się podwyższoną wytrzymałością, 2) Podnośnik hydrauliczny, 3) Trójkąt ostrzegawczy 2 szt., 4) Apteczka, 5) Gaśnica, 6) Kliny zabezpieczające pod koła (szt. 2), 7) Klucz do kół, 8) System monitoringu wizyjnego zapewniający pole widzenia 360˚ wokół pojazdu, włącznie ze strefami tzw. martwego pola (obszarami wokół pojazdu niewidocznymi dla kierowcy podczas manewrowania): a) System monitoringu wizyjnego składa się z 4 zewnętrznych kamer ultra szerokokątnych (min. 185 x 145 stopni) zamontowanych z przodu, po bokach i z tyłu pojazdu do widoku 360 stopni z „lotu ptaka”, kamery wewnętrznej skierowanej w kierunku jazdy pojazdu (w przód) do odczytu przebiegu trasy oraz znaków drogowych, oraz kamery wewnętrznej do monitorowania zdarzeń w kabinie pojazdu (z możliwością nagrywania dźwięku i reflektorem diod podczerwieni – widok nocny), rejestratora do nagrywania materiału video z kamer oraz panelu/wyświetlacza montowanego w kabinie kierowcy (celem podglądu obrazu z kamer w czasie rzeczywistym), b) System monitoringu zamontowany na pojeździe winien być kompatybilny z globalnym systemem monitoringu funkcjonującym u Zamawiającego, między innymi powinien zapewniać możliwość podglądu obrazu z kamer zamontowanych na pojeździe na żywo zarówno na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, jak i „zdalnie” przez użytkowników systemu globalnego z dedykowanym dostępem do zainstalowanej na dowolnym urządzeniu systemowym aplikacji lub panelu dostępowego z hasłem logowania, dostępnym na dowolnym komputerze lub urządzeniu mobilnym z możliwością obsługi globalnego systemu monitoringu (w technologii 4G oraz WiFi); jednocześnie konfiguracja urządzeń systemowych zamontowanych na pojeździe winna umożliwiać dzielenie wyświetlonego obrazu na panelu wyświetlającym, np. poprzez jednoczesne wyświetlenie widoków z dwóch kamer lub obrazu z dowolnej kamery i widoku z lotu ptaka. c) Rejestrator montowany w pojeździe winien być dedykowany do automitive przez co rozumie się: - posiadanie pamięci wewnętrznej, umożliwiającej zapis i przechowanie danych video z kamer (dysk HDD min. 1TB + karta SD min. 64 GB) - działanie z zasilania z instalacji pojazdu ciężarowego w zakr. 9-32V, - posiadanie odporności na wibracje: 1G oraz odporności na uderzenia: 51G, - posiadanie Atestu EMC : E, Zgodność z RoHS2, Oznaczony CE, - posiadanie funkcji automatycznego podgrzewania dysku, aby rejestrator mógł poprawnie pracować w niskich temperaturach - zakres pracy -40ºC do +70ºC. d) Konfiguracja zamontowanych na pojeździe komponentów systemowych winna umożliwiać wygenerowanie tzw. alarmów z podłączonych wejść cyfrowych, przy czym jako „alarm” będzie traktowany sygnał czujnika lub zdarzenie; rejestracja „alarmu” (wystąpienie określonego zdarzenia) winna być oznaczona w materiale video zarejestrowanym przez kamery, aby możliwe było natychmiastowe przesunięcie zapisu video z dowolnej kamery do momentu wystąpienia alarmu. Wymagane jest min. 8 wejść cyfrowych do rejestracji alarmów (rodzaje zdarzeń oznaczonych jako alarmy winny być konfigurowalne przez Zamawiającego jako użytkownika). e) Komunikacja urządzeń na pojeździe z globalnym systemem monitoringu musi zapewniać implementację aktualnej cyfrowej mapy Polski oraz zapewniać możliwość określenia pozycji nagranego materiału na tej mapie (np. poprzez wbudowany nadajnik GPS).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegóły znajdują si w rozdz. X siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje się wymagań w zakresie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz, 2) Oświadczenia wymagane w siwz do złożenia wraz z ofertą, 3) Do oferty należy dołączyć załączyć parametry urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia: nazwę producenta urządzenia, typ, model oraz inne elementy – zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Wskazane parametry mają pozwolić na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego przedmiotu zamówienia i jego zgodność z parametrami technicznymi zawartymi w siwz. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach