Przetargi.pl
„Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przystosowanego do obsługi pojemników U-2,5 i U-5”

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 423 140 , fax. 338 423 140
  • Data zamieszczenia: 2021-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Bema
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 423 140, fax. 338 423 140
    REGON: 72112533000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego przystosowanego do obsługi pojemników U-2,5 i U-5”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pochodzącego z produkcji seryjnej (nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii), nierejestrowanego (rok produkcji 2020 lub 2021) specjalistycznego trzyosiowego samochodu ciężarowego przystosowanego do obsługi pojemników U-2,5 i U-5 – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w Załączniku nr 6 do siwz. 1.1 Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu: 1) Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii, nie dopuszcza się pojazdów już rejestrowanych, 2) Rok produkcji 2020 lub 2021, 3) Dmc min. 26 ton, 4) Rozstaw osi w przedziale 3550-4200 mm, zwis tylny w przedziale od 1,85 m do 2,10 m, 5) Homologacja pojazdu kompletnego lub dopuszczenie jednostkowe, 6) Układ napędowy 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna) 7) Zawieszenie pojazdu resorowe przód (min. 2 resory) oraz pneumatyczne tył (min. 2 miechy). 8) Oś napędowa i oś wleczona na dwóch poduszkach powietrznych. 9) Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy min. 320 KM, spełniający wymagania Euro 6 przy zastosowaniu technologii SCR i filtra cząstek stałych, w szczególności w zakresie zużycia energii oraz dla emisji CO2, tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych, 10) Układ wydechowy - wylot powietrza wyprowadzony do tyłu, 11) Blokada mechanizmu różnicowego, 12) Skrzynia biegów – min. 12-biegowa, zautomatyzowana 13) Układ ABS, ASR, wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi, 14) Zbiornik paliwa o pojemności min. 300 litrów, 15) Kabina dzienna krótka, 3-miejscowa w kolorze białym, 16) Centralny zamek z pilotem, 17) Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem „ZUK” w kształcie cienkiej belki, 18) Fotel kierowcy regulowany pneumatycznie, podłokietnik do fotela kierowcy, 19) Siedzenia w układzie 1+1+1 (pojedynczy fotel kierowcy + pojedyncze fotele dla dwóch pasażerów) 20) Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego, 21) Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową napędzającą zabudowę bezpylną 22) Lusterko dojazdowe, 23) Przednia szyba przyciemniana lub wyposażona w osłonę przeciwsłoneczną, podgrzewana. Zamawiający dopuszcza, by przednia szyba była podgrzewana nadmuchem ciepłego powietrza, 24) Legalizowany tachograf (instrukcja w języku polskim), 25) Regulowana wielofunkcyjna przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, 26) Opony dla osi przedniej 315/80R22.5 R, bieżnik szosowy, 27) Opony dla osi tylnej napędowej 315/80R22.5, bieżnik typu kostka, 28) Opony dla osi tylnej wleczonej 315/80R22.5, bieżnik szosowy, 29) Koło zapasowe, 30) Immobilizer fabryczny, 31) Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim, 32) Dodatkowe miejsce na zamontowanie CB z wyprowadzoną instalacją elektryczną 12V, 33) Podłączenie i dostawa wraz z pojazdem urządzeń peryferyjnych kompatybilnych z użytkowanym przez Zamawiającego zintegrowanym systemem lokalizacji GPS/systemem organizacji procesu odbioru odpadów, w tym lokalizatora GPS typu Professional, czujnika rozładunku, sondy paliwa oraz jednoantenowego identyfikatora RFID, dedykowanych systemowi Globtrak lub kompatybilnych z systemem Globtrak a) Antena RFID: • przeznaczona do identyfikacji pojemników na odpady poprzez odczyt tagów RFID; • montaż anteny RFID na górnej części odwłoka śmieciarki, aby odczyt tagów na pojemniku następował przy jego podniesieniu/opróżnianiu; • moduł dedykowany systemowi Globtrak lub kompatybilny. b) Moduł organizacji odbioru odpadów: • Panel dotykowy (tablet min. 7”) montowany w kokpicie pojazdu z oprogramowaniem dedykowanym systemowi Globtrak lub kompatybilnym z modułem organizacji odpadów Globtrak; • Oprogramowanie umożliwiające pełną interakcję z globalnym modułem organizacji odbioru odpadów (jednostką centralną) oraz komponentami peryferyjnymi zamontowanymi na pojeździe – zapewniona komunikacja z anteną RFID, połączenie z komunikatorem aplikacji Globtrak, komunikacja z serwerem jednostki centralnej, w tym możliwość pobierania zadań dziennych, odczytu tagów i identyfikacji pojemników, zapisywanie danych odnośnie odebranych pojemników z możliwością ręcznego uzupełnienia danych przez operatora/kierowcę; c) System lokalizacji GPS • Lokalizator GPS-CAN zapewniający monitoring pracy pojazdu, zużycie paliwa, identyfikację kierowcy, odczyt z samochodowej szyny CAN współpracujący z systemem Globtrak (zakres zadań przypadający jednostce typu GPS Professional) obsługującym czujniki systemu oraz sondę paliwową z funkcjonalnościami co najmniej:  śledzenie pojazdu online/analiza trasy,  generowanie raportów dotyczących pojazdu,  pomiar zużycia paliwa,  statystyka pracy silnika (obroty silnika, obciążenie silnika), możliwość monitorowania sygnału z czujników dodatkowych, w tym czujnik otwarcia odwłoka śmieciarki. 34) Gniazdo elektryczne 12 V lub przetwornik, 35) Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażera + pokrowce na siedzenia, 36) System centralnego smarowania obejmujący min. przednią oś, tylną oś, przednie resory (nie mniej niż 14 punktów smarowania), przystosowany do smaru EP-0, 37) Zderzak przedni plastikowy lub metalowy, 38) Pojazd wyposażony w osłony boczne anty-rowerowe oraz błotniki, 39) Akumulatory min. 2x140Ah, 40) Alternator min. 100A, 41) Elektrycznie sterowane szyby, 42) Elektrycznie regulowane z kabiny podgrzewane lusterka wsteczne lewe i prawe, 43) Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej, 44) Światła przeciwmgielne przednie, 45) Boczne światła obrysowe, 46) Radio z odtwarzaczem MP3 oraz zestawem głośnomówiącym, 47) Skrzynka narzędziowa nie mniejsza niż 100l, standardowy zestaw narzędzi, 48) Pojemnik na wodę z kranikiem min. 20l, 49) Kabina klimatyzowana, 50) Centralny zamek drzwiowy, 51) Separator wilgoci podgrzewany, 52) Tempomat aktywny (ACC) lub tempomat bez funkcji aktywnego tempomatu, 53) System LDW (ostrzeżenie o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu), 54) Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy pojazdu, 55) Gwarancja min 36 miesięcy, obsługa serwisowa w trakcie trwania gwarancji (przeglądy gwarancyjne) w cenie pojazdu. 1.2. Wymagane parametry techniczne zabudowy pojazdu: 1) Skrzynia ładunkowa poj. min. 20 m3, o konstrukcji stalowej, zamknięta, szczelna, z jednego arkusza blachy, nie ulegająca odkształceniom, ze spawami wykonanymi spoiną ciągłą, gruntowana i lakierowana w kolorze białym, 2) Rok produkcji 2020 lub 2021 3) Tablica rejestracyjna tył, montowana nad zasypem, z oświetleniem LED 4) Skrzynia ładunkowa wyposażona w mechanizm zagęszczający, mechanizm do opróżnienia skrzyni ładunkowej, umożliwiająca załadunek pojemników poprzez urządzenie z tylnym zasypem 5) Podłoga skrzyni ładunkowej półokrągła lub w kształcie kila wykonana ze stali o grubości min. 4 mm 6) Dno wanny zasypowej wykonane ze stali Hardox 450 o grubości min. 5 mm. lub równoważnej. Dopuszcza się zastosowanie innego materiału niż stal Hardox 450, jednak o co najmniej takich samych bądź lepszych parametrach użytkowych (np. twardość 410-475 HBW wg skali Brinella) – parametry techniczno-użytkowe stali Hardox 450 są dostępne na stronie producenta www.ssab.pl 7) Pozostałe elementy dna odwłoka wykonane ze stali o grubości min. 4 mm, 8) Płyta zasypowa regulowana hydraulicznie, 9) 10) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne, 11) Stopnie robocze dla pracowników obsługi składane, z wbudowanym czujnikiem obciążenia 12) Blokada jazdy pojazdu do tyłu w przypadku, gdy ze stopni korzysta pracownik (ładowacz), wraz z automatyczną informacją do kabiny kierowcy 13) Zabudowa przystosowana do obsługi zgodnych z normami europejskimi pojemników typu SM 110l, MGB 120-360L, MGB 660,770,1100 zgodnych z normami DIN, (przy pojemnikach od 660 – 1100l dodatkowo załadunek typu „widły”), U-2,5m3 i U-5m3 zgodne z normami DIN (30737) 14) Mechanizm do podnoszenia pojemników U-2,5m3 i U-5m3 powinien posiadać ramiona nie połączone belką, 15) Pompa o zmiennej wydajności zamontowana bezpośrednio na przystawce odsilnikowej, o przepływie min. 95 l/min. lub pompa o stałej wydajności. 16) Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki. Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki nie będzie wymagana, jeżeli ofertowana przez Wykonawcę zabudowa będzie posiadać trzy oddzielne rozdzielacze oddzielnie dla skrzyni ładunkowej, wrzutnika i prasy. Żaden z nich nie może mieć styczności z odpadami i winien być usytuowany tak, aby zminimalizować możliwość uszkodzenia mechanicznego. W tym przypadku Zamawiający dopuści rozwiązanie bez dodatkowej osłony rozdzielacza głównego, 17) Układ uwalniania zakleszczonych pojemników, 18) Przycisk alarmowy dla pracowników obsługi z możliwością wyłączania z kabiny, min. 2 szt. 19) Automatyczne sterowanie prędkości obrotowej silnika w zależności od obciążeń 20) Włączanie i wyłączanie z kabiny kierowcy układów sterujących pracą mechanizmu do obsługi pojemników i mechanizmu zagęszczającego 21) Możliwość sterowania urządzeniem zasypowym ręcznie 22) Możliwość sterowania układem hydraulicznym do pracy przy odbiorze różnego typu odpadów, w tym obligatoryjnie: odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów segregowanych 23) Kamera umieszczona na odwłoku 24) Zawór odpływowy w wannie zasypowej 25) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone na bocznych ścianach po obu stronach odwłoka, z możliwością automatycznego blokowania pracy urządzenia zasypowego w razie awarii lub niebezpieczeństwa, 26) Sterowanie urządzeniem opróżniającym skrzynię ładunkową z pulpitu sterującego umieszczonego w kabinie kierowcy lub z pulpitu umieszczonego na bocznej ścianie skrzyni ładunkowej, 27) Zamawiający nie dopuszcza zastosowania podpór skrzyni załadunkowej z uwagi na wydłużony czas odbioru odpadów, 28) Dźwiękowy sygnał podczas opuszczania odwłoka skrzyni ładunkowej 29) Możliwość wykonania autodiagnostyki układu elektrycznego zabudowy bez konieczności używania urządzeń zewnętrznych 30) Oświetlenie zabudowy zgodnie z obowiązującymi przepisami: światła hamowania, kierunkowskazy, postojowe oraz dwa światła ostrzegawcze z tyłu pojazdu - wyłącznie w systemie LED 31) Pasy odblaskowe na kabinie i z tyłu pojazdu 32) Reflektor roboczy umieszczony na odwłoku w celu doświetlenia stanowiska obsługi pojemników - 2 szt. 33) Dodatkowe lampy LED biegu wstecznego – 2 szt. umieszczone w połowie zabudowy umożliwiające doświetlenie tylnej osi – „toru jazdy” 34) Błotniki kół tylnych wyposażone w chlapacze 35) Lampa ostrzegawcza z tyłu zabudowy – w systemie LED 36) Uchwyt na łopatę i miotłę umieszczony pod skrzynią ładunkową + miotła i łopata 37) Zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE 38) System centralnego smarowania wszystkich ruchomych punktów smarownych: m.in. siłowniki prasy, sworznie prasy, szyny ślizgowe, siłowniki mechanizmu wywrotu, ramiona mechanizmu wywrotu, siłowniki szuflady, chyba że zgodnie z zaleceniami producenta określone punkty nie wymagają smarowania. Intencją Zamawiającego jest całkowite wyeliminowanie konieczności ręcznego smarowania jakichkolwiek punktów zabudowy. Wymaga się zastosowania przewodów centralnego smarowania - średnica zewnętrzna nie większa niż 4 mm, przystosowana do smaru EP-0. Dodatkowo przewody w miejscach narażonych na uszkodzenia mechaniczne zabezpieczone w rurze stalowej. 1.3 Pozostałe wymagania: 1) Koło zapasowe wyposażone w oponę charakteryzującą się podwyższoną wytrzymałością, 2) Podnośnik hydrauliczny, 3) Trójkąt ostrzegawczy 2 szt., 4) Apteczka, 5) Gaśnica, 6) Kliny zabezpieczające pod koła (szt. 2), 7) Klucz do kół, 8) System monitoringu wizyjnego zapewniający pole widzenia 360˚ wokół pojazdu, włącznie ze strefami tzw. martwego pola (obszarami wokół pojazdu niewidocznymi dla kierowcy podczas manewrowania): a) System monitoringu wizyjnego składa się z 4 zewnętrznych kamer ultra szerokokątnych (min. 185 x 145 stopni) zamontowanych z przodu, po bokach i z tyłu pojazdu do widoku 360 stopni z „lotu ptaka”, kamery wewnętrznej skierowanej w kierunku jazdy pojazdu (w przód) do odczytu przebiegu trasy oraz znaków drogowych, oraz kamery wewnętrznej do monitorowania zdarzeń w kabinie pojazdu (z możliwością nagrywania dźwięku i reflektorem diod podczerwieni – widok nocny), rejestratora do nagrywania materiału video z kamer oraz panelu/wyświetlacza montowanego w kabinie kierowcy (celem podglądu obrazu z kamer w czasie rzeczywistym), b) System monitoringu zamontowany na pojeździe winien być kompatybilny z globalnym systemem monitoringu funkcjonującym u Zamawiającego, między innymi powinien zapewniać możliwość podglądu obrazu z kamer zamontowanych na pojeździe na żywo zarówno na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, jak i „zdalnie” przez użytkowników systemu globalnego z dedykowanym dostępem do zainstalowanej na dowolnym urządzeniu systemowym aplikacji lub panelu dostępowego z hasłem logowania, dostępnym na dowolnym komputerze lub urządzeniu mobilnym z możliwością obsługi globalnego systemu monitoringu (w technologii 4G oraz WiFi); jednocześnie konfiguracja urządzeń systemowych zamontowanych na pojeździe winna umożliwiać dzielenie wyświetlonego obrazu na panelu wyświetlającym, np. poprzez jednoczesne wyświetlenie widoków z dwóch kamer lub obrazu z dowolnej kamery i widoku z lotu ptaka. c) Rejestrator montowany w pojeździe winien być dedykowany do automitive przez co rozumie się: - posiadanie pamięci wewnętrznej, umożliwiającej zapis i przechowanie danych video z kamer (dysk HDD min. 1TB + karta SD min. 64 GB) - działanie z zasilania z instalacji pojazdu ciężarowego w zakr. 9-32V, - posiadanie odporności na wibracje: 1G oraz odporności na uderzenia: 51G, - posiadanie Atestu EMC : E, Zgodność z RoHS2, Oznaczony CE, - posiadanie funkcji automatycznego podgrzewania dysku, aby rejestrator mógł poprawnie pracować w niskich temperaturach - zakres pracy -40ºC do +70ºC. d) Konfiguracja zamontowanych na pojeździe komponentów systemowych winna umożliwiać wygenerowanie tzw. alarmów z podłączonych wejść cyfrowych, przy czym jako „alarm” będzie traktowany sygnał czujnika lub zdarzenie; rejestracja „alarmu” (wystąpienie określonego zdarzenia) winna być oznaczona w materiale video zarejestrowanym przez kamery, aby możliwe było natychmiastowe przesunięcie zapisu video z dowolnej kamery do momentu wystąpienia alarmu. Wymagane jest min. 8 wejść cyfrowych do rejestracji alarmów (rodzaje zdarzeń oznaczonych jako alarmy winny być konfigurowalne przez Zamawiającego jako użytkownika). e) Komunikacja urządzeń na pojeździe z globalnym systemem monitoringu musi zapewniać implementację aktualnej cyfrowej mapy Polski oraz zapewniać możliwość określenia pozycji nagranego materiału na tej mapie (np. poprzez wbudowany nadajnik GPS). 4) W przypadku wystąpienia wątpliwości, co do jakości oraz charakterystyki jakiegokolwiek elementu przedmiotu dostawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość oddania przedmiotu dostawy do niezależnej jednostki technicznej (wybranej przez Zamawiającego), która sprawdzi parametry poszczególnych elementów przedmiotu dostawy. Po potwierdzeniu przez niezależną jednostkę techniczną, że przedmiot dostawy jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej umowie i opisie przedmiotu zamówienia Strony podpiszą Protokół odbioru dostawy bez uwag. W przypadku stwierdzenia przez niezależną jednostkę techniczną, że przedmiot dostawy nie jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej umowie i opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający może wedle swojego wyboru zażądać usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości lub wymiany przedmiotu dostawy na spełniający wymagania Zamawiającego określone w niniejszej umowie i opisie przedmiotu zamówienia lub odstąpić od niniejszej umowy. W przypadku odstąpienia od ww. umowy Zamawiający obciąży kosztami wybranej przez siebie niezależnej jednostki technicznej Wykonawcę lub skorzysta z wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach