Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego 73a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3254375 , fax. 071 3270425
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
ul. H. Kamieńskiego 73a 73a
51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3254375, fax. 071 3270425
REGON: 00097789300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa atramentów, tonerów i taśm barwiących do urządzeń drukujących w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymogi użytkowo - techniczne: atramenty, tonery i taśmy barwiące a)fabrycznie nowe, nie regenerowane, dopuszczone do eksploatacji przez producenta sprzętu, zgodne z parametrami wyszczególnionymi w instrukcji obsługi i eksploatacji podanymi przez produce - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 UPzp. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 należycie wykonaną dostawą podobną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za dostawę podobną uważa się:dostawę o wartości brutto nie mniejszej niż oferowana.W celu potwierdzenia,że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć odpowiednie dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia z art. 22 Ppz - załącznik nr 3 i 4. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wzczęcia postępowaia o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat dostaw i odbiorców - załącznik nr 5.Dokument/-y potwierdzający/-e, że dostawa/-y została/-y wykonane należycie. 5.Foldery/prospekty/informacje producenta zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie parametrów techniczno - użytkowych. W przypadku folderów/prospektów/informacji producenta w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginały wraz z ich tłumaczeniem na język polski. a)poświadczenia producenta sprzętu o dopuszczeniu tych materiałów eksploatacyjnych do stosowania bez utraty gwarancji na urządzenia. b)tonery, atramenty i tusze powinny być materiałami oficjalnie dopuszczonymi do obrotu na terenie RP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 10 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2014-02-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 6 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa tonerów,taśm oraz atramentów do drukarek i kserokopiarek.
Dodano: 2010-05-28 - Dostawa tonerów taśm oraz atramentów do drukarek i kserokopiarek.
Dodano: 2010-04-16 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz dodatkowych akcesoriów komputerowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego
Dodano: 2010-02-16 - Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla RCKiK we Wrocławiu
Dodano: 2009-06-12