Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa atramentów, tonerów i taśm barwiących do urządzeń drukujących w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego 73a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3254375 , fax. 071 3270425
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
    ul. H. Kamieńskiego 73a 73a
    51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3254375, fax. 071 3270425
    REGON: 00097789300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa atramentów, tonerów i taśm barwiących do urządzeń drukujących w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymogi użytkowo - techniczne: atramenty, tonery i taśmy barwiące a)fabrycznie nowe, nie regenerowane, dopuszczone do eksploatacji przez producenta sprzętu, zgodne z parametrami wyszczególnionymi w instrukcji obsługi i eksploatacji podanymi przez produce
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 UPzp. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 należycie wykonaną dostawą podobną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za dostawę podobną uważa się:dostawę o wartości brutto nie mniejszej niż oferowana.W celu potwierdzenia,że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć odpowiednie dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia z art. 22 Ppz - załącznik nr 3 i 4. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wzczęcia postępowaia o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat dostaw i odbiorców - załącznik nr 5.Dokument/-y potwierdzający/-e, że dostawa/-y została/-y wykonane należycie. 5.Foldery/prospekty/informacje producenta zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie parametrów techniczno - użytkowych. W przypadku folderów/prospektów/informacji producenta w języku obcym do oferty należy dołączyć oryginały wraz z ich tłumaczeniem na język polski. a)poświadczenia producenta sprzętu o dopuszczeniu tych materiałów eksploatacyjnych do stosowania bez utraty gwarancji na urządzenia. b)tonery, atramenty i tusze powinny być materiałami oficjalnie dopuszczonymi do obrotu na terenie RP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach