Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz dodatkowych akcesoriów komputerowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego

Prokuratura Okręgowa w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. gen. Leopolda Okulickiego 2-4/307
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8566200 , fax. 074 8520257
  • Data zamieszczenia: 2010-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy
    ul. gen. Leopolda Okulickiego 2-4/307 2-4/307
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8566200, fax. 074 8520257
    REGON: 00056980000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz dodatkowych akcesoriów komputerowych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz dodatkowych akcesoriów komputerowych dla prokuratur okręgu świdnickiego. Pod pojęciem fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy wykaz ilości i rodzaju materiałów eksploatacyjnych oraz dodatkowych akcesoriów komputerowych wyszczególniono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (w tym także wymiary), o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/ tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Przy czym za produkty równoważne uznaje się produkty fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania. 3.Zamawiający zastrzega, iż oferowane przez Wykonawcę tonery i tusze nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarek, faksów i kserokopiarek do których w/w materiały są przeznaczone. 4. Uwzględniając potrzebę zapewnienia wysokiej jakości wydruków oraz z uwagi na bardzo dużą awaryjność drukarek sieciowych obsługujących sekretariaty tj. Lexmark T640 i Lexmark T634, HP LJ 2200D oraz Samsung ML 3651 ND i Samsung ML 2855 ND, jak również drukarek Samsung ML 1510 oraz Samsung CLP 510 spowodowaną stosowaniem, wbrew zaleceniom producentów drukarek nie oryginalnych tonerów, Zamawiający oczekuje od Wykonawców dostawy oryginalnych tonerów do tego typów drukarek, wymienionych w poz. 2, 3, 6, 17, 18, 19, 20 oraz 21 zestawienia. Równocześnie, z uwagi na okres gwarancyjny faksów Nashuatec FAX 3320L (poz. 22 zestawienia), które zakupiono w grudniu 2009 r. Zamawiający oczekuje dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 5.Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. b)Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. c)Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych odbiega od wymagań producenta drukarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 72 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. d)Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą spełniać wymogi określone normami: 1) ISO/IEC 24711 lub równoważna - dla wkładów atramentowych (tuszy), 2) ISO/IEC 24712 lub równoważna - dla wytycznych dotyczących stron testowych, 3) ISO/IEC 19752 lub równoważna - dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, 4) ISO/IEC19798 lub równoważna - dla tonerów do kolorowych drukarek laserowych. e) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. f) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis wartości, termin przydatności do użycia. g) Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancje na okres 12 miesięcy od dnia dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach