Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika wodociagowego z pompownią II o oraz modernizacja ujęcia wody celem dostosowania go do współpracy ze zbiornikiem.

Gmina Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Fabryczna 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6722646 w. 116 , fax. 023 6722646 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanów
    ul. Fabryczna 8 8
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6722646 w. 116, fax. 023 6722646 w. 103
    REGON: 13037800200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika wodociagowego z pompownią II o oraz modernizacja ujęcia wody celem dostosowania go do współpracy ze zbiornikiem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika wodociagowego z pompownią II o oraz modernizacja ujęcia wody celem dostosowania go do współpracy ze zbiornikiem. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie istniejącego ujęcia wody w Chotumiu, gmina Ciechanów na działce nr 64/3. Działka jest własnością Gminy Ciechanów. Projektowana przepompownia sieciowa czerpać będzie wodę ze zbiornika i zasilać będzie sieć wodociągową wsi Chotum. Należy wyliczyć kosztorys ofertowy osobny dla zbiornika i pompowni. 2. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek : 1) Zapewnienia nadzoru geologa nad prowadzonymi robotami - do dokumentów przetargowych należy dołączyć umowę o sprawowaniu nadzoru geologicznego- umowa wstępna, że w przypadku wygrania przetargu wyznaczony geolog będzie nadzorował inwestycję. 2) Dostarczenia przed przekazaniem placu budowy( do 1 miesiąca od podpisania umowy) decyzji oceny higienicznej materiałów przewidzianych do zabudowy na przedmiotowym wodociągu, którą wydaje Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Ciechanowie (podstawa prawna §18 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi). 3) Dostarczenia Inwestorowi przed przystąpieniem do robót budowlanych szkiców polowych z tyczenia wodociągu oraz pompowni i zbiornika. 4) Przekazania Inwestorowi przed odbiorem końcowym wyników poglądowego badania wody, wykonanego przez uprawnione do tego celu laboratorium - będące na liście Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ciechanowie. 5) Dostarczenia do odbioru końcowego: a. decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Ciechanowie dopuszczającej zbiorniki i pompownie oraz sieć do eksploatacji, b. geodezyjnej dokumentacji powykonawczej przyjętej do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Geodezyjny w Ciechanowie. 6) Sporządzenia dokumentacji zamiennej w przypadku zmian trasy sieci wodociągowej. 7) Załatwienia wszystkich decyzji dotyczących zajęcia pasa drogowego, ułożenia wodociągu w pasie drogowym oraz uiszczenia opłat z tym związanych. 8) Dostarczenia przed ostatnią płatnością ( miesiąc po podpisaniu protokołu odbioru) decyzji Powiatowego Inspektora nadzoru Budowlanego w Ciechanowie, o dopuszczeniu do eksploatacji przedmiotowej inwestycji. 9) Organizacji miejsca i zaplecza budowy. Wszędzie gdzie w opisach występują nazwy materiałów można zastosować inne równoważne materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji przetargowej. Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji oraz w przedmiarze robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium dla całego zamówienia w wysokości 30 000,00 zł słownie : trzydzieści tysięcy złotych 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego 4. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniężnej na konto Zamawiającego numer konta : Bank Spółdzielczy w Płońsku Oddział w Ciechanowie nr 24 8230 0007 3000 5019 2000 0002 z dopiskiem -wadium budowa zbiornika wodociągowego z pompownią w Chotumiu-, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym , że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z p. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty składające się na ofertę: 1) kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony w oparciu o przedmiar i specyfikację techniczną, wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji ; 2) formularz ofertowy Wykonawcy -zał. nr 1; 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia -art. 22 ust.1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. - zał. nr 2; 4) harmonogram finansowo-rzeczowy - zał. nr 3; 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych- 3 ważniejszych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem protokołów odbioru tych robót; wykaz podwykonawców - zał. nr 4; 6) udokumentowanie co najmniej 5-cio letniej praktyki zawodowej kierownika budowy w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z aktualnym zaświadczeniem z Izby - zał. nr 5; 7) akceptacja warunków umownych w załączonym projekcie umowy - zał. nr 6; 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 10) zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ,wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające ,że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 500 000 zł, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii. Dokument złożony w formie kserokopii musi być opatrzony klauzulą -Za zgodność z oryginałem- i poświadczony przez oferenta. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w dziale VI ust.1 pkt. 3 , 8, 9,10,11dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach