Przetargi.pl
Budowa kanału w ul. Jastrzębiej w miejscowości Lipków

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanału w ul. Jastrzębiej w miejscowości Lipków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kanału w ul. Jastrzębiej w miejscowości Lipków. 2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, umowie oraz SIWZ i obejmuje wykonanie m. in. następujących robót budowlanych oraz czynności: 1)robót ziemnych, 2)odwodnienie wykopów za pomocą igłofiltrów, 3)wykonanie szczelnego kanału odkrytego, 4)wykonanie rurociągu kanalizacyjnego z rur PVC o średnicy 200mm, 5)wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PP o średnicy 400mm wraz z przyczółkami, 6)dostawę i montaż betonowych studni rewizyjnych o średnicy 1000mm, 7)dostawę i montaż studzienek ściekowych o średnicy 500mm wraz z wpustami ulicznymi, 8)umocnienie rowów, skarp, dna kanałów i wylotu kanalizacji, 9)wykonanie przykanalików, 10)wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej, 11)odtworzenie jezdni i pobocza według stanu pierwotnego, 12)uzyskaniu wszelkich uzgodnień oraz czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania, 13)pełnej obsłudze geodezyjnej. Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu). 3.Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z właścicielami działek nr 223-17 i 223-18 sposobu i zakresu prowadzenia prac związanych z budową kanalizacji na terenie prywatnej nieruchomości. Po wykonaniu prac Wykonawca przywróci teren do stanu sprzed budowy, co poświadczy protokołem podpisanym przez właściciela i Wykonawcę. Dokument ten będzie załącznikiem do protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, a jego brak będzie skutkował nieodebraniem robót od Wykonawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez właścicieli działek o numerze ewidencyjnym 223-17 i 223-18 związane z realizowaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku nie usunięcia szkód wyrządzonych na terenie ww. działek Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 2)Wejście w teren - ul. Jastrzębią, należy uzgodnić z Referatem Gospodarki Komunalnej U.G. Stare Babice, w szczególności należy uzgodnić sposób odtworzenia drogi oraz innych jej elementów zajętych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3)Nawierzchnię tłuczniową drogi w obrębie wykonywanych robót należy odbudować stosując warstwę 15 cm (po zagęszczeniu) kruszywa drogowego łamanego - kliniec dolomitowy o frakcji 4-31,5 mm. Dostarczane kruszywo dolomitowe musi być w palecie barwy szarej! Zamawiający nie dopuszcza stosowania kruszywa dolomitowego w barwie jednolitej mocno czerwonej. Uwaga! Przy odbudowie nawierzchni tłuczniowej należy uwzględnić nie tylko szerokość wykopu, ale wykonać odbudowę nawierzchni z zapasem, uwzględniając ewentualne osunięcia ścian wykopu powstałe wskutek np. demontażu szalunków itp. 4)Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 5)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 7)W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem, wygrodzić je i zastosować również oświetlenie ostrzegawcze. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić zabezpieczenie odcinka robót innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 8)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. 9)Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. 10)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy oraz dostęp do wody i energii elektrycznej. 11)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 12)Wykonawca musi prowadzić roboty zgodnie z wytycznymi zawartymi w protokole z narady koordynacyjnej w szczególności w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi urządzeniami infrastruktury technicznej prace należy prowadzić w porozumieniu i pod nadzorem instytucji wskazanych w powyższym dokumencie. 13)W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić usunięcie uszkodzenia innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 14)W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji. Każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgodnić należy indywidualnie z właścicielem posesji. 15)Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić odtworzenie roślinności innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 16)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przejezdności przez ulicę Jastrzębią w dniach odbiorów odpadów komunalnych przez firmę BYŚ Wojciech Byśkiniewicz zgodnie z obowiązującym harmonogramem wywozu odpadów komunalnych w Gminie Stare Babice. 17)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 18)Wykonawca we własnym zakresie odpowiedzialny jest za zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) 19)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 20)Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 21)Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie, kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww. sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 22)Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktury Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 23)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 24)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia. 25)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 26)Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz pieszych w obrębie wykonywanych robót. 27)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania prac, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 2 500 zł (dwa tysiące pięćset zł) w formie wskazanej w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach