Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Poznańskiej - etap I.

Urząd Miejski w Kórniku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-035 Kórnik, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8170411
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kórniku
    Plac Niepodległości 1 1
    62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8170411
    REGON: 52956800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kornik@kornik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Poznańskiej - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Poznańskiej - etap I. Wykonanie kolektora deszczowego z rur: - PVC -U SN8 160 o łącznej długości ok. 95,0 mb na odcinkach do wpustów, - PVC - U SN8 200 o łącznej długości ok. 6,0 mb na odcinku studni D3.1÷D1 istn, - PVC - U SN8 250 o łącznej długości ok. 49,0 mb na odcinku studni D20.1÷D3 istn, - PVC - U SN8 315 o łącznej długości ok. 45,0 mb na odcinku studni D5 ÷D6, - PVC - U SN8 400 o łącznej długości ok. 128,0 mb na odcinku studni D4÷D4.1, D4÷D5, D3.4 (Distn.) ÷D4.1, D4÷D4.1, - PP X-stream SN8 600 o łącznej długości ok. 98,0 mb na odcinku studni D3÷wylot nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch robót związanych z zakresem przedmiotu zamówienia), b) zapewnią nadzór kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej inżynierów budownictwa (wymagane kserokopie uprawnień ), c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych, d) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt. 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i załączonego kosztorysu ślepego, e) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, f) dane na temat kierownika budowy wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającymi przynależność do izby zawodowej inżynierów budownictwa, g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie h) podpisany i wypełniony przez upoważnionego przedstawiciela(i) oferenta(ów) wzór umowy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach