Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac objętych Programem Funkcjonalno-użytkowym tj. 1.Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień, pozwoleń wymaganych do prawidłowej realizacji robót 2.Realizacja robót budowlanych polegających na rewitalizacji grawitacyjnego odcinka kanalizacji sanitarnej o przekroju jajowym 400x600 mm o długości ok. 115 m , renowacji lub wymiany studni rewizyjnych wraz z odtworzeniem i uszczelnieniem przyłączy kanalizacyjnych mających ujście do kanału głównego.

Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Powstańców 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4852721 , fax. 077 4852721 wew. 12
  • Data zamieszczenia: 2016-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Powstańców 2 2
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4852721, fax. 077 4852721 wew. 12
    REGON: 53058959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi-glubczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac objętych Programem Funkcjonalno-użytkowym tj. 1.Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień, pozwoleń wymaganych do prawidłowej realizacji robót 2.Realizacja robót budowlanych polegających na rewitalizacji grawitacyjnego odcinka kanalizacji sanitarnej o przekroju jajowym 400x600 mm o długości ok. 115 m , renowacji lub wymiany studni rewizyjnych wraz z odtworzeniem i uszczelnieniem przyłączy kanalizacyjnych mających ujście do kanału głównego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewitalizacja kanału ma na celu przywrócenie właściwego stanu technicznego kanału betonowego w zakresie jego parametrów hydraulicznych, technicznych i wytrzymałościowych. W związku z tym Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doboru technologii oraz wyliczenia całkowitej wartości robót i podania ceny jednostkowej robót za wykonanie 1 m rewitalizacji odcinka kanalizacji sanitarnej pomiędzy dwoma prawdopodobnymi zawałami włącznie z drugim prawdopodobnym zawałem. Koszt całkowity i cena jednostkowa za 1 m powinna uwzględniać wszelkie koszty związane ze wszystkimi koniecznymi do wykonania robotami podstawowymi i towarzyszącymi w zależności od wybranej technologii przez Wykonawcę. Rurociąg kanalizacji sanitarnej jest wykonany z rur betonowych o wymiarach 400 mm x 600 mm o kształcie jajowym. Prawdopodobny zawał na rurociągu kanalizacji sanitarnej jest zlokalizowany w odległości około 21 m od studni S9 w kierunku studni S10 i w odległości około 14 m od studni S10 w kierunku studni S9. Sytuacja została przedstawiona na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Długości o których mowa stanowią wartość przybliżoną. 1.1 Kamerowanie - inspekcja TV kanału. Po wykonanych robotach na odcinku wykonanej rewitalizacji należy wykonać inspekcję TV kanalizacji sanitarnej objętej przedmiotem zamówienia w celu stwierdzenia jakości, poprawności i zakresu wykonanych prac. 1.2 Projekt techniczny Na etapie przygotowania robót Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt technologiczno - wykonawczy dla zaproponowanej technologii rewitalizacji kanału. Wykonawca przeprowadzi na tym etapie wszelkie konieczne badania, uzgodnienia oraz wystąpienia o warunki dotyczące prowadzenia prac. Po zakończonych robotach Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. 1.3 Prawo opcji W ramach realizacji niniejszej przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Wobec tego Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doboru technologii indywidualnie dla każdej z Opcji oraz wyliczenia całkowitej wartości robót i podania ceny jednostkowej robót za wykonanie 1 m rewitalizacji odcinka kanalizacji sanitarnej w poszczególnych Opcjach. Koszt całkowity i cena jednostkowa za 1 m powinna uwzględniać wszelkie koszty związane ze wszystkimi koniecznymi do wykonania robotami podstawowymi i towarzyszącymi w zależności od wybranej technologii przez Wykonawcę. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do Zamawiającego wynikających z niezrealizowanej części zamówienia objętej Opcją I i Opcją II. Zamawiający skorzysta z prawa opcji na podstawie stwierdzonego stanu rurociągu kanalizacji sanitarnej pomiędzy dwoma prawdopodobnymi zawałami a także biorąc pod uwagę uzasadnione względy technologicznie i ekonomicznie. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od posiadania środków finansowych. Ewentualny wybór opcji nastąpi w trakcie prowadzonych robót. Ostateczny termin realizacji umowy wraz z opcjami ustala się do dnia 30.05.2016 r. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odrębnego zamówienia poza stanowiącym zamówienie podstawowe. 1.4 Gwarancja i rękojmia za wady: Zamawiający ustala minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady w wysokości 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru. Przyjmuje się jednakowy okres gwarancji i rękojmi za wady dla zamówienia podstawowego i opcjonalnego. Celem zadania jest: a. Wyeliminowanie nieszczelności kanalizacji sanitarnej na odcinku wyznaczonym do renowacji i jego naprawę i udrożnienie wraz z przykanalikami. b. Zapewnienie prawidłowego przepływu ścieków. c. Przywrócenie stanu podłoża gruntowego drogi zgodnie z wymaganiami zagęszczenia wg. PN-S02205:1998. 2 Do obowiązków Wykonawcy należy: Wykonanie wszelkich niezbędnych prac koniecznych do realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z technologią przyjętą przez Zamawiającego lub inną technologią alternatywną uzasadnioną ze względów technologicznych i ekonomicznych. 3 Wykonawca zobowiązany jest do: Wykonania prac zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami BHP i ochrony środowiska, a w szczególności: a. Przedstawienia w dniu przekazania placu budowy Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia wraz z planem sytuacyjnym, b. Wykonania umowy zgodnie z jej zakresem, c. Zapewnienia nadzoru na budowie przez kierownika posiadającego uprawnienia w zakresie prowadzonych prac, d. Prowadzenia dokumentacji budowy, e. Uzyskania zgody zarządcy terenu na wyłączenie z powszechnego użytku pasa robót i uiszczenie opłat za jego zajęcie, f. Uzgodnienia z zarządcami terenów terminów, sposobów i organizacji realizacji prac, g. Zapewnienia wysypiska i tymczasowego składowania odpadów, h. Przyjęcia na siebie obowiązków wytwórcy odpadów i prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. z 2015 r. poz. 122 ze zm.) a w szczególności prowadzenie kart ewidencji odpadów oraz kart przekazania odpadu do uprawnionego odbiorcy. Kopię tych kart należy przekazać do Zamawiającego, i. Posiadania wykazu używanych substancji i preparatów niebezpiecznych oraz stosowania ich zgodnie z dołączonymi do nich kart charakterystyki, j. Doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego i przekazanie go właścicielom lub władającym, k. Wykonania dokumentacji powykonawczej, l. Zabezpieczenia terenu robót i wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlano montażowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami, m. Przeprowadzenia inspekcji wewnątrz kanału kamerą TV po wykonaniu prac rewitalizacyjnych, n. Zapewnienie ciągłości odpływu ścieków z kanału i z posesji podłączonych do kanalizacji sanitarnej poprzez ich przepompowanie lub w inny skuteczny sposób. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową z tytułu ewentualnych skutków wynikających z braku właściwego odpływu ścieków z posesji, o. Określenia zakresu prac koniecznych do wykonania wraz z sporządzeniem opracowania kosztowego zgodnie z wymogami określonymi w: rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbiór robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalna - użytkowym (Dz. U. 2004, Nr 130 poz. 1389). Uwaga: wymogi Zamawiającego należy traktować jako minimalne i nie mogą stanowić ograniczenia dla Wykonawcy w przypadku konieczności wykonania innych czynności niezbędnych dla poprawnego wykonania przedmiotu zamówienia 4 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót: Ocena stanu technicznego rurociągu Na tym etapie wykonawca przeprowadzi niezbędne czynności np. wizję lokalną, filmowanie itp. celem pozyskania niezbędnej wiedzy na temat stanu technicznego rurociągu, warunków prowadzenia prac oraz opracuje dokumentację w zakresie stanu technicznego rurociągu, przyłączy kanalizacyjnych, przykanalików i studni rewizyjnych. UWAGA: W przypadku konieczności przeprowadzenia badań uzupełniających, Wykonawca przeprowadzi je własnym kosztem i staraniem. 5 Spodziewane efekty Realizacja planowanego zadania spowoduje: a. poprawę stanu technicznego kanału sanitarnego wraz z przykanalikami poprzez wzmocnienie jego konstrukcji, zabezpieczając go przed dalszymi uszkodzeniami oraz jego udrożnienie, b eliminację infiltracji wód gruntowych do systemu kanalizacji sanitarnej, c. poprawę warunków eksploatacji sieci, d. przywrócenie parametrów nośnych gruntu nad rurociągiem w miejscu wykonania wykopu otwartego do wymaganych wskaźników. 6 Weryfikacja i sprawdzanie Dokumentacji Technologicznej Jeżeli prawo, lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji i-lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt i jego staraniem przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i-lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o akceptacji przez Zamawiającego, który odmówi akceptacji w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań zadania. 7 Uzgodnienia i decyzje administracyjne W szczególności Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania i wykonania robót budowlano-montażowych, w tym uzgodnienia z Zarządcą Drogi, z Zakładem Gazowniczym, Rejonem Energetycznym, Telekomunikacją Polską S.A, właścicielami posesji prywatnych i innymi. Wszystkie koszty związane z uzyskaniem w.w dokumentów ponosi Wykonawca. Zamawiający dostarczy: a. Mapy poglądowe w skali 1:10 000 na których zaznaczono przewidywany zakres i lokalizację sieci kanalizacyjnej objętej renowacją (mapy te nie są mapami do celów projektowych), b. Opracowanie wyników badań geofizycznych podłoża gruntowego pod jezdnią asfaltową na odcinku występowania rozluźnienia gruntu, c. Badania geotechniczne jednopunktowe w rejonie występującego rozszczelnienia kanału, d. Wyniki inspekcji fragmentów kanału dokonanych za pomocą kamery. 8 Mapy do celów projektowych Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na swój koszt aktualnych map do celów projektowych (jeśli będą wymagane). 9 Warunki hydrogeologiczne Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na swój koszt badań geologicznych dla sieci objętych inwestycją - jeśli będą wymagane w ocenie Wykonawcy lub z innych względów, których na etapie przygotowania przetargu nie można było przewidzieć. 10 Nadzory i uzgodnienia stron trzecich Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty uzyskania opinii i sporządzenia projektu technologicznego, wymaganych przez właścicieli sieci lub urządzeń (w tym zarządcy drogi), uzgodnienia projektu. Przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji jakiegokolwiek dokumentu nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Kontraktu. 11 Wizyta terenu budowy Przed złożeniem oferty, Wykonawcy zaleca się odbycie wizytacji terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty na opracowanie Projektu technologicznego wraz z wykonaniem zakresu robót, o których mowa w SIWZ. Wizyta taka powinna być potwierdzona stosownym oświadczeniem oferenta na etapie składania oferty. Zamawiający przeprowadził: a. jednopunktowe badania zagęszczenia istniejącej zasypki rurociągu kanalizacji sanitarnej w rejonie studni S10. Stosowny raport z badań załączony został do opisu przedmiotu zamówienia, b. badania geofizyczne podłoża pod jezdnią asfaltową na odcinku 70 mb w miejscu stwierdzonego rozszczelnionego kanału w pobliżu studni S10, c. Stosowne opracowanie i wyniki badań geofizycznych załączone zostało do opisu przedmiotu zamówienia, d. Załączenie przez Zamawiającego przeprowadzonych badań nie zwalnia Wykonawcy, jeżeli stwierdzi ich niewystarczalność z konieczności przeprowadzenia własnym kosztem i staraniem badań uzupełniających, które uzna za konieczne do właściwej realizacji przedmiotu zamówienia. 12 Wymagania dla Wykonawcy 12.1 Wykonawca opracuje kompletną z punktu widzenia realizacji przedmiotu zamówienia Dokumentację Technologiczną w języku polskim obejmujące, co najmniej: a. Dokumentację Technologiczną w celu zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę właściwemu organowi administracji budowlanej, b. Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego, c. Projekty Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, d. Projekty wynikające z uzyskanych uzgodnień i decyzji, e. Instrukcje eksploatacji, f. Wszelkie inne dokumenty i opracowania konieczne do odbioru robót i przekazania inwestycji do eksploatacji, g. Kosztorys inwestorski z przedmiarem robót, h. Dokumentację z inspekcji TV odcinka kanalizacji sanitarnej po renowacji. 12.2 Dokumentacja Technologiczna powinna zawierać wszystkie niezbędne elementy do sprawnego wykonania zakresu rzeczowego zadania i powinna się składać m.in. z niżej wymienionych projektów oraz opracowań branżowych (stosownie do wybranej technologii): a. część technologiczna, b. część budowlano - konstrukcyjna, c. przeprowadzone obliczenia, d. zagospodarowanie i urządzenie terenu, e. opracowania, pozwolenie, uzgodnienia, decyzje i wytyczne dla potrzeb realizacji inwestycji (w przypadku konieczności ich uzyskania), f. informacje dot. BIOZ. g. opis sposobu odbioru ścieków w czasie trwania prac. Wyłączenie niektórych w.w opracowań z zakresu prac Projektanta może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. 12.3 Ponadto Dokumentacja Technologiczna musi spełnić następujące wymagania: a. musi zawierać rozwiązania wszystkich potencjalnych problemów, których rozwiązanie jest możliwe na etapie sporządzania Dokumentacji Technologicznej. Projektant powinien zidentyfikować wszystkie problemy, których identyfikacja jest możliwa przy pełnej wnikliwości i staranności, b. musi zawierać uzasadnienie wybranej technologii gwarantującej osiągnięcie celów, o których mowa w pkt. 4 Spodziewane efekty, wyboru materiałów oraz niezbędne obliczenia statyczno-wytrzymałościowe, c. musi być dostarczona Zamawiającemu w ilości i formie opisanych poniżej. UWAGA. Wykonawca przed przystąpieniem do prac projektowych wykona inwentaryzację stanu istniejącego. Podstawą inwentaryzacji stanu istniejącego kanałów będzie wizja lokalna. 13 Forma projektu technologicznego i dokumentacji powykonawczej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprawdzone trzy komplety (3 kpl.) Dokumentacji technologicznej w wersji papierowej oraz jeden (1 kpl.) w wersji elektronicznej (formaty plików pdf.). Wszystkie egzemplarze (3 kpl.) dokumentacji technologicznej powinny być oprawione w segregatory i opatrzone opisem na grzbiecie segregatora zawierającym: a. napis Dokumentacja Technologiczna, b. nazwa Zadania, c. numer studni początkowej i końcowej (przy podziale Dokumentacji na części), d. rodzaj sieci, e. numer egzemplarza. Wewnątrz segregatora pn. Dokumentacja Technologiczna powinien znajdować się spis zawartości oraz wszystkie opracowania branżowe oprawione w skoroszyty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 10 000,00 zł. 2. Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2015 r. poz. 2164): 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Nr 65 8868 0004 1000 0000 0084 0001. 4. Kserokopię przelewu załącza się do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Głubczyckich Wodociągów i Kanalizacja Sp. z o.o., a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie w wymaganym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4 a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi-glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach