Gmina Turawa ogłasza przetarg
- Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4212012 , fax. 077 4212073
- Data zamieszczenia: 2016-03-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
ul. Opolska 39c 39c
46-045 Turawa, woj. opolskie
tel. 077 4212012, fax. 077 4212073
REGON: 00055213600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie i naprawy dróg gminnych w latach 2016, 2017 i 2018 na terenie Gminy Turawa (z podziałem na dwie części) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych w latach 2016, 2017 i 2018 na terenie Gminy Turawa (z podziałem na dwie części). 2. Szczegółowy zakres rzeczowy z podziałem na zadania częściowe obejmuje: 2.1. Zadanie częściowe nr I - bieżące utrzymanie oraz naprawy dróg gminnych gruntowych. 2.1.1. Ogólny obmiar: 1) Bieżące utrzymanie oraz naprawa w ilości 15 000 m2 rocznie dróg gminnych gruntowych. 2) Ilość prac do wykonania może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb. 2.1.2. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) 50 % udziału ogólnego zakresu prac w poszczególnych odcinkach drogi: a) Dostawa materiału niezbędnego do utwardzenia drogi i wypełnienia ubytków o średniej grubości 5 cm, klińcem bazaltowym 0-32 mm; b) Wypełnienie głębszych ubytków (powyżej 5 cm) w dolnej części gruzem betonowym; c) Mechaniczne wyrównanie i profilowanie drogi wraz z poboczem równiarką; d) Zawałowanie walcem drogowym. 2) 30 % udziału ogólnego zakresu prac w poszczególnych odcinkach drogi: a) Ścięcie poboczy; b) Mechaniczne wyrównanie i profilowanie drogi równiarką; c) Zawałowanie walcem drogowym. 3) 20 % udziału ogólnego zakresu prac w poszczególnych odcinkach drogi: a) Wykonanie innych prac naprawczych, wymagających prac ręcznych, b) Dostarczenie materiału niezbędnego do uzupełnienia ubytków i nierówności; c) Mechaniczne wyrównanie równiarką; d) Zawałowanie walcem drogowym. 2.2. Zadanie częściowe nr II - bieżące utrzymanie oraz naprawy dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej (spoinowanie). 2.2.1. Ogólny obmiar: 1) Bieżące utrzymanie oraz naprawa w ilości 3 500 m2 rocznie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej; 2) Ilość prac do wykonania może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od bieżących potrzeb. 2.2.2. Zakres prac do wykonania obejmuje: Naprawy nawierzchni bitumicznych poprzez wzmocnienie powierzchni drogi grysem i emulsja asfaltową - spoinowanie. 3. Poszczególne zakresy prac zostaną określone i przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb, maksymalnie trzy razy w ciągu roku. 3.1. Pierwsze zlecenie udzielone zostanie do 30 kwietnia danego roku - dotyczy zadania częściowego nr I (dróg gruntowych); 3.2. Pierwsze zlecenie udzielone zostanie do 31 maja danego roku - dotyczy zadania częściowego nr II (dróg o nawierzchni bitumicznej); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu
Dodano: 2016-04-01 - Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac objętych Programem Funkcjonalno-użytkowym tj. 1.Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień, pozwoleń wymaganych do prawidłowej realizacji robót 2.Realizacja robót budowlanych polegających na rewitalizacji grawitacyjnego odcinka kanalizacji sanitarnej o przekroju jajowym 400x600 mm o długości ok. 115 m , renowacji lub wymiany studni rewizyjnych wraz z odtworzeniem i uszczelnieniem przyłączy kanalizacyjnych mających ujście do kanału głównego.
Dodano: 2016-03-07 - Wykonanie rewitalizacji odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Kopernika w Głubczycach
Dodano: 2015-10-27 - Wykonanie konserwacji zbiorników na wodę pitną o pojemności 2 x 150 m3 w miejscowości Klisino
Dodano: 2015-10-23 - 9/CZ-SAM/2015
Dodano: 2015-10-08 - Wykonanie konserwacji zbiorników na wodę pitną o pojemności 2 x 150 m3 w miejscowości Klisino
Dodano: 2015-10-01 - Wykonanie rewitalizacji odcinka kanalizacji sanitarnej w ul. Kopernika w Głubczycach
Dodano: 2015-09-11 - Wykonanie konserwacji zbiorników na wodę pitną o pojemności 2 x 150 m3 w miejscowości Klisino
Dodano: 2015-09-11 - 6/CZ-SAM/2015
Dodano: 2015-05-29 - Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu
Dodano: 2015-02-25