Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego 29
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 058 6732737
- Data zamieszczenia: 2010-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
ul. 10 Lutego 29 29
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6732096 w. 40, fax. 058 6732737
REGON: 19051973700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na zagospodarowanie terenu stawu w miejscowości Gnieżdżewo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dokumentacja sporządzona w 6 egzemplarzach winna zawierać: 1. mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających 2. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko) - wystąpienie o decyzję w terminie max 30 dni od podpisania umowy, decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, operat wodnoprawny ( pozwolenie wodnoprawne) 3. projekt budowlany wykonawczy zawierający następujące elementy: zagospodarowanie stawu wraz z udrożnieniem i wymianą rur odpływowych, oczyszczeniem i umocnieniem, utwardzenie terenu, zieleń, ciągi piesze, plac zabaw z urządzeniami dla młodzieży np. do jazdy na deskorolkach, oświetlenie, mini parking. 4. wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe, opinie, pozwolenia, w tym uzyskania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej 5. badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, 6. sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 8. przedmiary robót, 9. kosztorys inwestorski 10. wersję elektroniczną 11. uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwolenia na budowę, zgłoszenia budowy 12. Zamawiający posiada mapę do celów projektowych, w przypadku, gdy prace projektowe i uzgodnienia wykażą potrzebę rozszerzenia tej mapy należy przewidzieć to w cenie oferty Wykonawca jest zobowiązany do wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Zapłata nastąpi po uzyskaniu pozwolenia na budowę. Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz. 1133), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 oraz Dz. U. z 2005 r. nr 75, poz. 2075). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków stanowiących własność Województwa Pomorskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2014-12-23 - RZP-13/11 opracowanie projektu technicznego przebudowy budynku administracyjno-koszarowego na budynek koszarowy przy ul. Policjantów 2 w Słupsku
Dodano: 2011-07-14 - Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zmiany konstrukcji dachu oraz docieplenia ścian budynku Kapitanatu Portu Darłowo
Dodano: 2010-10-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pt.: Przebudowa oraz remont drogi powiatowej nr 1438G Żelazno-Mierzyno-Kostkowo-Bolszewo.
Dodano: 2010-03-11 - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę rehabilitacyjnego basenu uzdrowiskowego na terenie Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie, ul. Grunwaldzka 1/3, 81-759 Sopot w kompleksie Zakładu Rehabilitacji Leczniczej (Zakładu Balneologii)
Dodano: 2009-12-04 - CRZP 08/09 Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie i wykonanie remontu Pływalni Krytej Akademii Morskiej w Gdyni
Dodano: 2009-03-31