Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na zagospodarowanie terenu stawu w miejscowości Gnieżdżewo.

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego 29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 058 6732737
  • Data zamieszczenia: 2010-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29 29
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 058 6732737
    REGON: 19051973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na zagospodarowanie terenu stawu w miejscowości Gnieżdżewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dokumentacja sporządzona w 6 egzemplarzach winna zawierać: 1. mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających 2. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko) - wystąpienie o decyzję w terminie max 30 dni od podpisania umowy, decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, operat wodnoprawny ( pozwolenie wodnoprawne) 3. projekt budowlany wykonawczy zawierający następujące elementy: zagospodarowanie stawu wraz z udrożnieniem i wymianą rur odpływowych, oczyszczeniem i umocnieniem, utwardzenie terenu, zieleń, ciągi piesze, plac zabaw z urządzeniami dla młodzieży np. do jazdy na deskorolkach, oświetlenie, mini parking. 4. wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe, opinie, pozwolenia, w tym uzyskania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej 5. badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, 6. sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 8. przedmiary robót, 9. kosztorys inwestorski 10. wersję elektroniczną 11. uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwolenia na budowę, zgłoszenia budowy 12. Zamawiający posiada mapę do celów projektowych, w przypadku, gdy prace projektowe i uzgodnienia wykażą potrzebę rozszerzenia tej mapy należy przewidzieć to w cenie oferty Wykonawca jest zobowiązany do wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Zapłata nastąpi po uzyskaniu pozwolenia na budowę. Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz. 1133), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 oraz Dz. U. z 2005 r. nr 75, poz. 2075).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach