Przetargi.pl
CRZP 08/09 Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie i wykonanie remontu Pływalni Krytej Akademii Morskiej w Gdyni

Akademia Morska w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-225 Gdynia, ul. Morska 81-87
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Gdyni
    ul. Morska 81-87 81-87
    81-225 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00014511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CRZP 08/09 Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie i wykonanie remontu Pływalni Krytej Akademii Morskiej w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie następującej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych : a) wykonanie projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót dla remontu Pływalni Krytej Akademii Morskiej w Gdyni przy Al. Jana Pawła II 3 w zakresie obejmującym : - remont niecki basenowej, - remont pomieszczenia, w którym niecka się znajduje, - wymianę stacji uzdatniania wody b) wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych Wykonawca występując w imieniu zamawiającego zobowiązany jest uzyskać prawomocną decyzję o udzieleniu pozwolenia na budowę na remont Pływalni Krytej W Gdyni przy Al. Jana Pawła II 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Budynek Pływalni Krytej znajduje się w kompleksie budynków Akademii Morskiej w Gdyni przy Al. Jana Pawła II 3 wpisanym do rejestru zabytków i podlegającym ochronie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Jest to obiekt czynny. Dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania basenu wymagana jest : - wymiana stacji uzdatniania wody, - remont niecki basenu w zakresie wzmocnienia i uszczelnienia jej konstrukcji, wyłożenia folią basenową, wykonania górnego przelewu. - remont pomieszczenia, w którym znajduje się niecka - hala basenowa w zakresie wymiany plaży, osadzenia stolarki okiennej, remontu ścian i sufitu, wymiany instalacji elektrycznej. Remont hali basenowej nie obejmuje posadzki i wyposażenia widowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000 zł (słownie zł.: dwadzieścia tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) t.j: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności : (wiedza i doświadczenie) 2.1 wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi projektowe których przedmiotem były prace projektowe odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. prace polegające na zaprojektowaniu robót budowlanych dla pływalni krytych z wyłożeniem niecki basenu folią PCV i wymianą stacji uzdatniania wody, o wymiarach niecki basenowej co najmniej 12,50mx 25,0m 2.2 wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane, których przedmiotem były roboty budowlane odpowiadajace swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty remontowe pływalni krytych z wyłożeniem niecki basenu folią PCV i wymianą stacji uzdatniania wody, o wymiarach niecki basenowej co najmniej 12,50mx 25,0m. (potencjał kadrowy) 2.3 dysponują następującymi osobami zdolnymi wykonać zamówienie, posiadającymi wskazane uprawnienia: 2.31. liczba osób 1 : Projektant - Architekt - uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej 2.32. liczba osób 1 : Projektant konstrukcji budowlanych -uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2.33. liczba osób 1 : Projektant instalacji sanitarnych - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2.34. liczba osób 1 : Projektant instalacji elektrycznych - uprawnienia do projektowania w specjalności oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych 2.35. liczba osób 1 : Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2.36. liczba osób 1 : Kierownik robót - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2.37. liczba osób 1 : Kierownik robót - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych W/w wymagane uprawnienia określone zostały w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z 2006r z późn. zm.). Wszystkie w/w osoby powinny posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca może wskazać mniejszą liczbę osób, o ile będą one posiadały łącznie komplet wskazanych powyżej uprawnień 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz usług wykonanych przez Wykonawców w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem oferowanym usługom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia i potwierdzających spełnienie warunku Rozdział 4 pkt. 2.1 - w/g Formularza III - Wykaz usług, wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że usługi te zostały wykonane należycie 5. wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawców w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i potwierdzających spełnienie warunku Rozdział 4 pkt. 2. 2 - w/g Formularza IV - Wykaz robót, wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia wraz z kserokopiami odpowiednich wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na potwierdzenie spełnienia warunku Rozdział 4, pkt. 2. 3 - w/g Formularza V - Wykaz personelu. 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępniania, jeżeli dotyczy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie: a. dokumenty 1, 2 i 3 musi złożyć każdy z Wykonawców na poświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-9 ustawy PZP b. dokumenty 4 , 5 muszą potwierdzać spełnianie odpowiedniego warunku dotyczącego doświadczenia przez co najmniej 1 konsorcjanta. c. dokumenty 6 , 7 (jeżeli dotyczy) składa taka ilość konsorcjantów, aby łącznie spełnili oni warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605 z późn. zm.) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonych oświadczeń, w przypadku wystąpienia wątpliwości co do prawidłowości złożonej oferty oraz obowiązku okazania oryginałów dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://akwen.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach