Przetargi.pl
Przedmiotem wykonania jest zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów w okresie zimowym 2013/2014 z podziałem na części: Zadanie nr: 1. Buchcice - ok. 22,29 km 5. Karwodrza - ok. 8,92 km 11. Trzemesna - ok. 11,45 km 12. Zabłędza - ok. 8,12 km

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2013-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1 1
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12
    REGON: 00052780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem wykonania jest zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów w okresie zimowym 2013/2014 z podziałem na części: Zadanie nr: 1. Buchcice - ok. 22,29 km 5. Karwodrza - ok. 8,92 km 11. Trzemesna - ok. 11,45 km 12. Zabłędza - ok. 8,12 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W związku z unieważnieniem części postępowania dotyczącego powyższego zamówienia, Zamawiający ogłasza ponownie postępowanie przetargowe na zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Gminy Tuchów w okresie zimowym 2013/2014, sprzętem i z zastosowaniem materiałów Wykonawcy. Całość przedmiotu zamówienia podzielona jest na 4 części, które zostały w poprzednim postępowaniu unieważniono i dotyczą odpowiednio następujących zadań: 1. Buchcice - ok. 22,29 km 5. Karwodrza - ok. 8,92 km 11. Trzemesna - ok. 11,45 km 12. Zabłędza - ok. 8,12 km Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Do obowiązków Wykonawcy należy: Przystąpienie do odśnieżania niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu - drogi powinny być przejezdne do godziny 8:00 rano; Użycie ciężkiego sprzętu - na wyłączne polecenie zamawiającego, w przypadku intensywnych opadów śniegu lub zamieci powodujących powstanie zasp.; Załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchnię i elementów pasa drogowego (np. z zastosowaniem listew ogumionych) - wyłącznie na polecenie zamawiającego. Gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny oraz fax do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności. Używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w pozostałych postanowieniach SIWZ, w szczególności w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zasady odbioru prac zimowych: Wykonawca zgłasza do przedstawiciela Zamawiającego każdoroazowo przeprowadzoną akcję wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. KOD CPV 90.62.00.00 - 9 / usługi odśnieżania/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach