Przetargi.pl
Przedmiotem umowy jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem.

Stadion Miejski Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 15-323 Białystok, ul. Słoneczna 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 654 86 80 , fax. 85 654 87 15
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stadion Miejski Sp. z o.o.
    ul. Słoneczna 1 1
    15-323 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 654 86 80, fax. 85 654 87 15
    REGON: 20076318600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadion.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem umowy jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, zwana dalej dostawą z podziałem na części: Część I - sprzęt multimedialny - dostawa obejmująca montaż, konfigurację oraz uruchomienie urządzeń, Część II - sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2, który stanowi integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Specyfikacja określa wymagania minimalne. Zamawiający akceptuje oferowanie sprzętu o parametrach wyższych niż opisane oraz rozwiązania równoważne o parametrach równoważnych lub lepszych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów, oprogramowania lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wynosi w Części I - 24 miesiące, w Części II - 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stadion.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną