Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Św. Anny 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
REGON: 12700004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania audytów ex-post z niezbędnymi badaniami dla inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynków Uniwersytetu Jagiellońskiego –Collegium Medicum zlokalizowanych przy ul. Czystej 18 oraz ul. Medycznej 9 w Krakowie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania audytów ex-post z niezbędnymi badaniami dla inwestycji pn.: „Termomodernizacja budynków Uniwersytetu Jagiellońskiego–Collegium Medicum zlokalizowanych przy ul. Czystej 18 oraz ul. Medycznej 9 w Krakowie”. 1.2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres i warunki przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 1.4 Zamawiający informuje, że odstępuje od wymogu zatrudnienia członków zespołu audytowego na podstawie umowy o pracę w myśl art. 29 ust. 3a ustawy PZP, z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia charakteryzuje się działalnością twórczą i autorską, więc sposób jego realizacji nie wyczerpuje znamion definicji pracy wynikającej z Kodeksu pracy, a ponadto termin realizacji niniejszego zamówienia publicznego jest krótki. Zauważyć też należy, iż audytorzy najczęściej są przedsiębiorcami prowadzącymi własną działalność gospodarczą, a realizacja usług tego rodzaju następuje w formie samozatrudnienia. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia, liczonych od dnia odbioru przedmiotu umowy. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców, do oferty powinien załączyć ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań, o ile są znani na etapie składania ofert. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA AUDYTU WSTĘPNEGO („ZEROWY”) ORAZ KOŃCOWEGO, BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMU INFORMACYJNEGO WYKORZYSTYWANEGO DO ŚWIADCZENIA USŁUGI KLUCZOWEJ
Dodano: 2022-09-15 - Poszerzone badanie techniczne budynków użyteczności publicznej
Dodano: 2020-10-07 - Usługa przeprowadzenia audytu recertyfikującego i nadzorowanie systemu zarządzania jakością w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. oraz przeprowadzanie cyklicznych szkoleń z zakresu Systemów Zarządzania
Dodano: 2020-09-18 - usługa autytu wewnętrznego
Dodano: 2020-05-26 - Wykonanie audytów energetycznych oraz świadectw charakterystyki energetycznej dla 150 szt. budynków jednorodzinnych
Dodano: 2020-05-21 - Wykonanie audytów energetycznych dla 350 szt. budynków jednorodzinnych
Dodano: 2020-03-25 - Wykonanie audytów energetycznych dla 350 szt. budynków jednorodzinnych
Dodano: 2020-02-25 - Wykonanie audytów energetycznych budynków Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie
Dodano: 2019-06-27 - Wykonanie projektu wystawy w Kopalni Soli w Bochni
Dodano: 2019-04-25 - Audyt organizacyjny oraz usługa mapowania procesów i modelowania struktury organizacyjnej w ramach projektu UP to The TOP
Dodano: 2019-02-12