Przetargi.pl
Poszerzone badanie techniczne budynków użyteczności publicznej

Klimat-Energia-Gospodarka Wodna ogłasza przetarg

  • Adres: 31-828 Kraków, os. Złotej Jesieni
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6167588, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna
    os. Złotej Jesieni 14
    31-828 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6167588, , fax. -
    REGON: 384368691
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kegw.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poszerzone badanie techniczne budynków użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja rozszerzonego badania technicznego w budynkach użyteczności publicznej. Zakres zamówienia został podzielony na pięć części. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na pięć części: W zakresie części pierwszej zamówienia badanie dotyczy następujących obiektów: Samorządowe Przedszkole Nr 29, ul. Pigonia 2a, 31-227 Kraków W zakresie części drugiej zamówienia badanie dotyczy następujących obiektów: 1. Samorządowe Przedszkole Nr 93, os. Krakowiaków 18, 31-963 Kraków; 2. Samorządowe Przedszkole Nr 96, os. Zielone 27, 31-971 Kraków; 3. Żłobek Samorządowy Nr 6, os. Piastów 42, 31-625 Kraków; 4. Samorządowe Przedszkole Nr 51, ul. Estońska 2, 30-638 Kraków, 5. Samorządowe Przedszkole Nr 22, ul. Przykopy 10, 30-612 Kraków, 6. Żłobek Samorządowy Nr 32, ul. Wysłouchów 47, 30-611 Kraków; W zakresie części trzeciej zamówienia badanie dotyczy następujących obiektów: 1. Żłobek Samorządowy Nr 31, ul. Sanocka 2, 30-620 Kraków; 2. Samorządowe Przedszkole Nr 44, ul. Żuławskiego 9, 30-002 Kraków; 3. Samorządowe Przedszkole Nr 62, ul. Prądnicka 72B, 31-202 Kraków; 4. Samorządowe Przedszkole Nr 33, ul. Rżącka 1, 30-687 Kraków; 5. Szkoła Podstawowa Nr 48, ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków; 6. Żłobek Samorządowy Nr 28, ul. Kurczaba 21, 30-868 Kraków; W zakresie części czwartej zamówienia badanie dotyczy następujących obiektów: 1. Samorządowe Przedszkole Nr 83, ul. Lekarska 5, 31-203 Kraków; 2. Samorządowe Przedszkole Nr 175, ul. Siewna 23c, 31-232 Kraków; 3. Szkoła Podstawowa Nr 95, ul. Wileńska 9, 31-413 Kraków; + Dom nauczyciela; 4. Samorządowe Przedszkole Nr 78 al. Kasztanowa 6, 30-224 Kraków; 5. Samorządowe Przedszkole Nr 87, ul. Spółdzielców 7, 30-682 Kraków; W zakresie części piątej zamówienia badanie dotyczy następujących obiektów: 1. Szkoła Podstawowa Nr 78, ul. Łuczanowicka 2, 31-766 Kraków; 2. Szkoła Podstawowa Nr 74, ul. Branicka 26, 31-985 Kraków; 3. Szkoła Podstawowa Nr 137, ul. Wrobela 79, 30-798 Kraków; 4. Szkoła Podstawowa Nr 65, ul. Golikówka 52, 30-723 Kraków; 5. Szkoła Podstawowa Nr 124, ul. Ferdynanda Weigla 2, 30-898 Kraków; 6. Samorządowe Przedszkole Nr 71, ul. Ludwinowska 6, 30-331 Kraków; Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę. W zakresie każdej z części zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia dla całej grupy budynków w obrębie danej części określonej w załączniku nr 9 do SIWZ 2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: • Opisu Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części (załącznik nr 6 do SIWZ), • Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) • Wykaz budynków objętych poszczególnymi częściami zamówienia (załącznik nr 9) 3. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, oznacza, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe. Wszelkie nazwy własne podane w OPZ należy traktować jako przykładowe. 4. Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Wymagany okres gwarancji określony w § 10 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy: co najmniej 24 miesiące. Maksymalny, realny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Odpowiednio dla części od I do V. 7. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone. Gwarancja określona przez Wykonawcę obejmuje odpowiednio przedmiot umowy dla części I, II, III, IV, V. Okres rękojmi pozostaje tożsamy z okresem gwarancji określonym w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ (wzór); b) oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólną ofertę składa odrębnie) – wg załącznika nr 4 do SIWZ (wzór). 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ (wzór) 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie wymienione w pkt 1 lit. b) oraz oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu – wg załącznika nr 4 i nr 3 do SIWZ (wzór). 8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 1 lit. a). 9. Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1, 2, 3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach