Przetargi.pl
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego wykonywania usług prania dla Domów Studenckich Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego wykonywania usług prania dla Domów Studenckich Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego wykonywania usług prania dla Domów Studenckich Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie. 1.1Zamawiający zastrzega, że zakres rzeczowy objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do umowy) wraz z kalkulacją ceny przedstawioną w Załączniku A do Formularza oferty stanowią orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się oraz w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Wykonawca oświadcza, że z tego tytułu jak również w przypadku zmniejszenia ilości asortymentu, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 60% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych asortymentów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w załączniku A do Formularza oferty pod warunkiem nie przekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartość cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. 1.2 Usługą prania objęty jest następujący asortyment: a) bielizna pościelowa biała i kolorowa (poszwy, poszewki, prześcieradła) ręczniki, ścierki, serwetki; b) pozostały asortyment (koce, kołdry, narzuty, nakładki higieniczne, poduszki); 1.3 Zakres zamówienia obejmuje pranie, prasowanie, składanie, pakowanie w folie, dostarczanie worków na brudne pranie oraz transport. Przedmiot zamówienia obejmuje również krochmalenie asortymentu zawartego w pozycjach 3.1 i 3.2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącego Załącznik Nr 1 do umowy. 1.4 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do umowy oraz w kalkulacji cenowej, tj. w załączniku A do Formularza oferty stanowiącym integralną część SIWZ (plik w formacie Excel). 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.1.7 Zakres realizacji i sposobu wykonania zamówienia obejmuje w szczególności: 1.7.1 Zapewnienie dokonywania sukcesywnej usługi prania w czasie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych licząc od złożenia zamówienia jednostki do chwili dostarczenia wypranego asortymentu. Realizacja zamówień odbywać się będzie w terminach uzgodnionych telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio: faksem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Odbiór i dostawa wypranej partii prania pod wskazany adres odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 1.7.2 Dostarczenie czystego prania pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie tj. Dom Studencki „A” na ul. Badurskiego 17, Dom Studencki „B” na ul. Badurskiego 15, Dom Studencki na ul. Racławickiej 9a. 1.7.3 Czas na dostarczenie czystego asortymentu do jednostki w zależności od złożonego zamówienia jednostkowego w czasie nie dłuższym niż: maksymalnie do 7 dni kalendarzowych * warunek dodatkowo punktowany z zastrzeżeniem pkt 13) SIWZ. 1.7.4 Usługi pralnicze wykonywane będą w siedzibie Wykonawcy, w pomieszczeniach spełniających wymagania sanitarne w zakresie prania, składowania, przy pomocy sprzętu i urządzeń Wykonawcy niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 1.7.5 Zapewnienie należytego wykonania usługi zgodnie z wymaganiami sanitarno epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach oraz z zastosowaniem środków piorących o szerokim spektrum działania, posiadających wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 1.7.6 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.7.7 Transport asortymentu do i z siedziby Zamawiającego odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy przystosowanymi do przewozu asortymentu zawartego w załączniku nr 1 do umowy na koszt Wykonawcy. 1.7.8 W przypadku awarii maszyn lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonanie usługi Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o tym fakcie i zabezpieczenia ciągłości wykonywania usługi w innej pralni na własny koszt z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ. 1.7.9 Dostarczanie faktur pod adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ul. Anny 12, 31-008 Kraków pok. 15. Termin zapłaty faktury za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia ustala się do 30 dni kalendarzowych* warunek dodatkowo punktowany od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 1.8 Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. Odbiór i zwrot Zamawiającemu poszczególnych partii asortymentu następować będzie każdorazowo na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli. 2. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 poz. 1666): 2.1 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudniał na czas trwania realizacji przedmiotu umowy wystarczającą liczbę osób pełniących czynności w zakresie pracownika pralni (minimum 1 osoba) do realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę - lista osób zatrudnionych na umowę o pracę przy realizacji umowy stanowi Załącznik Nr 4 do umowy. 2.2 Pracownik pralni będzie odpowiedzialny za obsługę maszyn do prania i prasowania oraz składanie asortymentu po prasowaniu. 2.3 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wskazanych w pkt. 2.1 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń). 2.4 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez osoby/ę będące/ą pracownikiem/ami, o którym/ch mowa w pkt. 2. 1. 2.5 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osób, o których mowa w pkt. 2.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osób wskazanych w pkt. 2.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach