Przetargi.pl
ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego

KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
    ul. Mogilska 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 351081570
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 1 Świadczenie usług pralniczych dla KWP w Krakowie, KMP w Krakowie, KPP w Krakowie2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 2 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Bochni2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 3 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Brzesku2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 4 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Chrzanowie2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 5 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Dąbrowie Tarnowskiej2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 6 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Gorlicach2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 7 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Limanowej2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 8 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Miechowie2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 9 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Myślenicach2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 10 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Nowym Targu2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 11 Świadczenie usług pralniczych dla KMP w Nowym Sączu2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 12 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Olkuszu2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 13 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Oświęcimiu2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 14 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Suchej Beskidzkiej2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 15 Świadczenie usług pralniczych dla KMP w Tarnowie2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 16 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Wadowicach2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 17 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Zakopanem2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:1) bielizny pościelowej;2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;3) firan, zasłon, obrusów, serwet;4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;5) kocy;6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;7) flag.3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach